Зміст |
Автори:
Кисіль Тетяна Володимирівна, аспірант кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет
Сторінки: 64-71
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто наукові розробки, присвячені вибору та реалізації інноваційних стратегій. Автором запропоновано вдосконалити класичний підхід до стратегічних напрямів росту підприємства, а саме за допомогою стратегії імпортозаміщення. Визначено передумови впровадження даної інноваційної стратегії.
Ключові слова: інноваційна стратегія, маркетингові стратегії росту, стратегія імпортозаміщення, зона прибутку, споживач промислової продукції.
Класифікація JEL: М21, М31.
Цитувати як: Kysil, T. (2014). The theoretical basis for using the strategy of import substitution at industrial enterprises. Marketing and Management of Innovations, 1, 64-71. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, F. (2003). Osnovy marketinha [Fundamentals of marketing]. Saint-Peterburg: Piter [in Russian].
- Lamben, Zh. (2007). Menedzhment, orientirovannyi na rynok. Stratehicheskii i operatsionnyi marketinh [Market oriented management. Strategic and operational marketing]. Saint-Peterburg: Piter [in Russian].
- Porter, M. (2005). Konkurentnoie preimushhestvo: kak dostich vysokoho rezultata i obespechit eho ustoichivost. [Competitive advantage: how to achieve high results and ensure its sustainability]. Moscow: Alpina Biznes Buks [in Russian].
- Dubinina, M.V. (1999). Stratehicheskoie planirovaniie na mashynostroitelnom predpriiatii (na primere predprijatij bytovoho mashynostroieniia) [Strategic planning in the machine-building enterprise (on an example of the enterprises of domestic machine building)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Donetsk [in Russian].
- Henova, S.I. (2006). Optimizatsiia protsessa planirovaniia assortimenta produktsii v ramkakh marketinhovoi deiatelnosti predpriiatiia [Optimization of the process of production assortment planning within the framework of marketing enterprise’s activity]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1209 [in Russian].
- Shershnova, Z.Ye. (2004). Stratehichne upravlinnia [Strategic management]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Yatsenko, R.N. (2008). Modeli otsenki, analiza i prohnozirovaniia polozheniia predpriiatiia na rynke [Models of analysis and forecasting situation of the enterprise on the market]. Biznes Inform – Bussiness Inform, 3, 25-30 [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (2009). Marketynhova tovarna polityka promyslovoho pidpryjemstva: upravlinnja strateghijamy dyversyfikaciji. [Marketing product policy of industrial enterprise: management of diversification strategies]. Sumy: Universytetska knyha [in Ukrainian].
- Sudnik, V. (2004). Otsenka effektivnosti marketinhovoi deiatelnosti predpriiatiia [Estimation of efficiency of marketing activity of the enterprise]. Spravochnik Ekonomista – Reference book of economist, 8, 34-41 [in Russian].
- Derykolenko, O.M. (2012). Osoblyvosti vyboru innovatsiinykh stratehii promyslovymy pidpryiemstvamy [Features of choice of innovative strategies by industrial enterprises]. Marketynh i Menedzhment Innovatsii – Marketing and Management of Innovations, (2), 78-83. Retrieved from http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_2_78_83.pdf [in Ukrainian].
- Kysil, T.V. (2013). Stratehiia importozamishchennia yak perspektyvnyi napriamok rozvytku ta pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv mashynobudivnoi haluzi [Import-substitution strategy as a perspective direction of development and competitiveness of enterprises of engineering industry]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, (12). Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2603 [in Ukrainian].
-
Ishchenko, S.V. (2012). Doslidzhennia metodiv formuvannia tovarnoi polityky promyslovoho pidpryiemstva [Study of the methods of industrial enterprise’ product policy formulation]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, (6). Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1209 [in Ukrainian].
|