Зміст |
Автори:
Bідaвска-Cтаніш Агнешка, PhD, доцент Інституту маркетингу в Департаменті з питань управління, факультет менеджментy, Ченстоховський технологічний університет (Ченстохова, Польща)
Сторінки: 92-97
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено еволюцію маркетингових орієнтацій та проаналізовано соціальні медіа компаній та комунікацій на ринку. Показано роль соціальних медіа та розкрито використання цих медіа компаніями та їх клієнтами. Надано результати дослідження, проведеного серед молоді Сілезії, щодо використання соціальних медіа компаніями на ринку.
Ключові слова: соціальні медіа, просування мікс, маркетинг, покупець, комунікації.
Класифікація JEL: L67, M31, M39.
Цитувати як: Widawska-Stanisz, A. (2014). Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company. Marketing and Management of Innovations, 1, 92-97. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Armstrong, G., & Kotler, Ph. (2012). Marketing. Wprowadzenie. Warszawa: Wyd. Wolters Kluwer Polska [in Polish].
- Hulten, B., Broweus ,N., & von Diju, M. (2011). Marketing sensoryczny. Warszawa: Wydawnictwo PWE [in Polish].
- Kaczmarczyk, S., & Pałgam, R. (2005). Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami. Gdańsk: Wydawnictwo ODiDK [in Polish].
- Kotler, Ph., & Keller, K.L. (2012). Marketing. Poznań: Wydawnictwo Rebis [in Polish].
- Kotler, Ph. (2002). Podręcznik europejski. Warszawa: PWE [in Polish].
- Niestrój, R. (2006). Istota i znaczenie marketing. In: Podstawy marketingu. J. Altkorn (Ed.). Kraków: Wydawnictwo Instytutu Marketingu [in Polish].
- Pabian, A. (2008). Promocja. Nowoczesne środki i formy. Warszawa: Wydawnictwo Difin [in Polish].
- Information Society in Poland, Polish Central Statistical Office. Retrieved from http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/nts_spolecz_inform_w_polsce_10-2012.pdf [in English].
- Zboralski, M. (2000). Nazwa firmy i produktów. Warszawa: Wydawnictwo PWE [in Polish].
- Social business – the era of business communication. The report based on the research “Polish companies on Facebook- social portals in marketing communication of Polish companies”. Retrieved from http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Poland/Local%20Assets/Documents/Raporty,% 20badania, %20rankingi/pl_Facebook_2012_PL.pdf [in English].
|