Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Шатова Валерія Михайлівна, студент факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 11-21
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Підвищення випуску продуктів, які перевищують необхідні людині обсяги споживання, збільшує кількість пакувальних матеріалів, чим зменшує наявні природні ресурси та забруднює навколишнє середовище. У статті розглянуто упаковку як об’єкт інноваційного маркетингу (у тому числі носія реклами), проблематику її повторного використання та утилізації, що має покращувати екологічний стан будь-якої країни.
Ключові слова: ефективність упаковки, психологічна упаковка, форма та матеріал упаковки, управління упаковкою, упаковка як об’єкт маркетингу, інноваційний маркетинг, флексографічне підприємство.
Класифікація JEL: M31, O31.
Цитувати як: Tielietov O. & Shatova, V. (2014). Packaging as object of innovative marketing. Marketing and Management of Innovations, 2, 11-21. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Smirennyi, I.N. (1998). Leksikon upakovshchika [Packer’s lexicon]. Moscow: Kolos [in Russian].
- Upakovka. Terminy i opredeleniia [Packing. Terms and definitions]. (n.d.). HOST 17527-86 [in Russian].
- Hain, T. (1997). Vse ob upakovke [Everything about pacckaging]. Saint Petersburg: Azbuka [in Russian].
- Hain, T. (1997). Vse ob upakovke [Everything about pacckaging]. Moscow: Art-Podnik [in Russian].
- Mokshantsev, R.I. (2001). Psiholohiia reklamy [Psyhology of advertising]. Moscow: Infra-M [in Russian].
- Ofitsialnyi sait kompanii «Planeta upakovki» [Site of company «Planet of packing»]. planeta-upakovki.ru. Retrieved from www.planeta-upakovki.ru/80.htm [in Russian].
- Malytskyi, A.A. (n.d.). Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm upravlinnia pidpryiemstvom: sutnist ta structura [Organizational-economic mechanism of management of the enterprise: the nature and structure]. Proceedings from: XI Mizhnarodna naukovo-praktychna internet-conferentsiia «Suchasna nauka v merezhi Internet» – The Ninth International Scientific and Practical Internet Conference «Modern Science in Internet». Retrieved from http: //intkonf.org/malitskiy-aa-organizatsiyno-ekonomichniy-mehanizm-upravlinnya-pidpriemstvom-sutnist-ta-struktura [in Ukrainian].
- Shulhina, L.M., Derhachova, V.V., Simchenko, N.O., & Boiarynova, K.O. (2013). Mekhanizm formuvaniia spozhyvchoi tsinnosti upakovky yak ocnova stratehii fleksohrafichnyh pidpryiemstv. Konkurentni dominanty stratehichnoho rozvytku pidpryiemstv [Mechanism of customer value package as a basis for flexographic business strategy. ompetitive dominance of strategic enterprise]. Cherkasy: Chabanenko [in Ukrainian].
- Tieletov, O.S. (2011). Innovatsiia ta rozvytok liudstva. Istoriia i suchasnist [Innovation and development of mankind. Past and present]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, 13-24 [in Ukrainian].
- Tieletov, O.S. (2013). Problemy ta protyrichchia ukrainskoho marketynhu v umovakh suchasnoho hlobalizovanoho svitu [Problems and contradictions Ukrainian marketing in today’s globalized world]. S.M. Illiashenko (Eds.), Innovatsii u marketynhu i menedzhmenti – Innovations in marketing and management: (pp. 69-77). Sumy: Papirus [in Ukrainian].
- Armstronh, H., & Kotler, F. (2001). Marketynh. Zahalnyi kurs [Marketing. General course]. M. : Vydavnychyi dim «Viliams» [in Ukrainian].
|