Зміст |
Автори:
Максимова Тетяна Семенівна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу, Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (м. Луганськ, Україна)
Сторінки: 114-121
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто теоретичні положення моніторингу як інструменту реалізації цілісної концепції стратегічного управління, запропоновано модель та визначено основні етапи моніторингу розвитку ринку дозвілля та розваг. Для оцінки тенденцій розвитку ринку запропонована система аналітичних показників насиченості ринку.
Ключові слова: Моніторинг як інструмент стратегічного управління діяльністю організації на ринку дозвілля та розваг.
Класифікація JEL: L83, M21.
Цитувати як: Maksimova, T. (2014). Monitoring as a tool for strategic management of organizations in the market of leisure and entertainment. Marketing and Management of Innovations, 2, 114-121. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Izrael, Yu.A. (2007). Kontseptsiia monitorinha sostoianiia biosfery [The concept of monitoring the biosphere’s state]. Monitoring sostoianiia okruzhaiushchei prirodnoi sredy – Monitoring of the environment. Gidrometeoizdat, 10-25 [in Russian].
- Shishkin, A.I. (2004). Sushchnost, zadachi i printsipy monitorinha [Essence, objectives and principles of monitoring]. Ekonomika Severo-Zapada: problemy i perspektivy razvitiia – Economy of the North-West: Problems and Prospects, 1(19), 16-30 [in Russian].
- Bushmeleva, H.V. (2006). Soderzhanie katehorii «monitorinh sotsialno-ekonomicheskikh i ekolohicheskikh protsessov» [The content of category «socio-economic and ecological processes»]. Upravlenie obshchestvennymi i ekonomicheskimi sistemami – Management of social and economic systems, 2, 2-4 [in Russian].
- Levitskyi, S.I., Lepa, R.M., & Kovalenko, Yu.O. (2007). Informatsiini systemy na pidpryiemstvakh: rozvytok teorii ta praktyky [Information systems in enterprises: development of theory and practice]. Donetsk: OOO «Southeast, LTD» [in Ukrainian].
- Rays, E., & Trout, J. (1999). Marketinhovyie voiny [Marketing Wars]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Kotler, Ph. (2001). Marketinhovyi menedzhment [Marketing management]. 10th ed. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Kotler, Ph. (2002). Marketinh v tretem tysiacheletii: Kak sozdat, zavoievat i uderzhat rynok [Marketing in the Third Millennium: How to create, win and retain market]. Moscow: AST [in Russian].
- Lamben, J.-J. (2004). Menedzhment, orientirovannyi na rynok [Market-oriented management]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Rays, E., & Trout, J. (2003). Marketinhovyie voiny [Marketing Wars]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Balabanova, L.V. (2012). Stratehichnyi marketynh [Strategic Marketing]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
- Berezin, I.S. (2005). Marketinhovyie issledovaniia: kak eto delaiut v Rossii [Marketing research: how it is done in Russia]. Moscow: Top [in Russian].
- Beliavskii, I.K. (2001). Marketinhovoie issledovanie: informatsiia, analiz, prohnoz [Marketing research: information, analysis and forecasts]. Moscow: Finance and Statistics [in Russian].
- Ivanov, L. (2006). Issledovaniie rynka sobstvennymi silami. Master-klass [Market research on their own. Master class]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohii u marketynhu [Current trends in the use of Internet technologies in marketing]. Marketing and management of innovations – Marketynh i menedzhment innovatsii, Vol 2, 4, 64-74 [in Ukrainian].
- Khrutskii, V.E., & Kornieiev, I.V. (2005). Sovremennyi marketinh: Nastolnaia kniha po issledovaniiu rynka [Modern Marketing: Deskbook of Market Research]. Moscow: Finance and Statistics [in Russian].
- Stern, K., & Stoke, J. (2005). Stratehii, kotoryie rabotaiut. Podkhod ВСG [Strategies that work: Approach BCG]. Moscow: Mann, Ivanov and Ferber [in Russian].
- Kotler, Ph., & Singh, R.A. (2001). Marketing warfare in the 2000s. Journal of Business Strategy Winter, 30-41 [in English].
- Liddell-Hart, D.H. (2007). Strategy. New York: Praeger [in English].
- Porter, Michael E. (2004). Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Your Business Competitors. New York: The Free Press [in English].
|