Зміст |
Автори:
Луцяк Віталій Васильович, канд. техн. наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Вінниця, Україна), докторант кафедри менеджменту, Київський національний університет харчових технологій (м. Київ, Україна)
Сторінки: 208-219
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-18
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті з’ясовується сутність підприємництва в контексті економічної діяльності, на основі аналізу історичної ґенези виділені основні характеристики, властиві підприємництву як чиннику суспільного виробництва. Ці характеристики дозволили сформулювати систему теоретико-методологічних завдань, спрямованих на забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
Ключові слова: підприємництво, історичний розвиток, теорія фірми, характерні ознаки, умови здійснення, функціональні ознаки, завдання маркетингової діяльності.
Класифікація JEL: B49, L20, M21, M31.
Цитувати як: Lutsiak, V. (2014). Characteristics and functions of entrepreneurship and some theoretic and methodological tasks of marketing. Marketing and Management of Innovations, 2, 208-219. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-18
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Brokhaus, R.H. (1982). The Psychology of the Enterpreneur. Encyclopedia of Enterpreneurship. C.A. Kent, D.L. Saxton, & K.H. Vesper (Eds). New Jersey [in English].
- Coase, Ronald. (1992). The Institutional Structure of Production. The American Economic Review, (Vol. 82), 4, 713-719 [in English].
- Coase, Ronald. (1937). The Nature of the Firm. Economica, (Vol. 4), 16, 386-405 [in English].
- Hayek, F.A. (1991). The Trend of Economic Thinking: Essays on Political Economists and Economic History. W.W. Bartley III & Stephen Kresge (Eds). The University of Chicago Press (Vol. 3) [in English].
- Aheiev, A. (1991). Predprinimatelstvo: problemy sobstvennosti i kultury [Entrepreneurship: Issues of ownership and culture]. Moscow: Nauka [in Russian].
- Blauh, M. (1994). Ekonomicheskaia mysl v retrospektive [Economic thought in retrospect]. (4-th ed). Moscow: Delo LTD [in Russian].
- Vachnadze, H.M. (2002). Dіlova Avstrіia: Dovіdnyk [Austria Business: Directory]. (Vol. 1). Moscow: Povpred [in Ukrainian].
- Veber, M. (1990). Izbrannyie proizvedeniia [Selected Works]. Moscow: Progress [in Ukrainian].
- Dvortsova, E.B. (1995). Formirovaniie kontseptsii predprinimatelskoho etosa [Formation of the concept of entrepreneurial ethos]. Harkovskiie sosiolohicheskie chteniia – 95 – Kharkov Sociological Readings – 95, 83-86 [in Russian].
- Zakon Ukrainy Pro rozvtok ta derzhavnu pіdtrymku maloho і serednoho pіdpryiemnytstva v Ukraini pryiniatyi 22 bereznia 2012 roku № 4618-VI [Law of Ukraine on the development and state support of small and medium enterprises in Ukraine from March 22 2012, № 4618-VI]. (2013). Vіdomostі Verhovnoi Rady Ukrainy – Supreme Council of Ukraine, 3, 23 [in Ukrainian].
- Ilyin, E.P. (2000). Motivatsiia i motivy [Motivation and motives]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Vatamaniuk, Z. (Eds.). (2005). Іnstitutsіinі zasady formuvannia ekonomіchnoi systemy Ukrainy: teorіia і praktika [Institutional foundations of the Ukraine’s economic system: theory and practice]. Lvіv: Novyi Svіt-2000 [in Ukrainian].
- Karlof, B., & Horin, O.D. (1991). Delovaia stratehiia [Business strategy]. Moscow: Ekonomika [in Russian].
- Kotler, Ph. (2007). Osnovy marketinha. Kratkii kurs [Principles of Marketing. A short course.]. Moscow: Izdatelskii dom «Viliiams» [in Russian].
- Kraieva, N.M., & Mineiev, V.N. (1995). Osobennosti razvitiia rossiikoho predprinimatelstva [Features of the russian entrepreneurship development]. Obshchestvo i ekonomika – Society and economy, 4, 76-85 [in Russian].
- Lukashevich, M.P. (2005). Sotsіolohіia ekonomіki [Sociology of Economics]. Kyiv: Karavela [in Ukrainian].
- Pachkovskyi, Yu.F. (2003). Pіdpriiemnytstvo u novіtnіkh teoretychnykh poshukakh ta іnterpretatsіiakh [Entrepreneurship in the latest theoretical research and interpretation]. Sotsіolohіia: teorіia, metody, marketynh – Sociology: theory, methods, marketing, 2, 149-159 [in Ukrainian].
- Smith, A. (1962). Issledovaniie o prirode i prichinakh bohatstva narodov [An inquiry into the nature and causes of the nations’ wealth]. Moscow: Sotsekhiz [in Russian].
- Taylor, F.U. (n.d.). Printsipy nauchnoho menedzhmenta [Principles of scientific management]. Retrieved from http://www.improvement.ru/bibliot/taylor/index.shtm [in Russian].
- Shumpeter, Y. (1996). Kapitalizm, Sotsializm i Demokratiia [Capitalism, Socialism and Democracy]. V.S. Avtonomov (Ed.). Moscow: Ekonomika [in Russian].
|