Зміст |
Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Кириченко Тетяна Володимирівна, магістрант факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 71-80
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено актуальність проведення оцінки персоналу підприємства, проаналізовані основні методи функціонування працівників різних підрозділів, сформовано критеріальну базу для здійснення комплексної оцінки діяльності служби маркетингу, зокрема її персоналу.
Ключові слова: оцінка персоналу, служба маркетингу, критерії оцінки функціонування служби маркетингу, методи оцінки персоналу, процес оцінювання персоналу.
Класифікація JEL: С13, M31.
Цитувати як: Bilovodska O. & Кyrychenko, T. (2014). Criteria of enterprise marketing service base forming. Marketing and Management of Innovations, 2, 71-80. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Havrilova, O.H. (2009). Otsenka personala i eie otlichiie ot attestatsii [Evaluation of personnel and its difference from the certification]. Finansova hazeta Ekspo – Financial newspaper Expo, 2, 5-9 [in Russian].
- Sytnik O.D. (2007). Otsinka personalu v systemi motyvatsii [Evaluation of personnel in motivation system]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economy, 11, 84-87 [in Ukrainian].
- Vynohradskyi M.D. (2006). Rozvytok modelei korporatyvnoho upravlinnia [Development of the corporate governance’s models]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economy, 8, 172-178 [in Ukrainian].
- Minchak, N.D. (2004). Menedzhment personalu v suchasnykh umovakh [Human resource management in modern terms]. Medychna hidrolohiia ta reabilitatsia – Medical hydrology and rehabilitation, 2, 70-71 [in Ukrainian].
- Danyliu, A.I. (2007). Problemy otsinky efektyvnosti systemy upravlinnia personalom [Problem of personnel evaluation effectiveness]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu – Bulletin of Khmelnitsky National University, 3, 112-117 [in Ukrainian].
- Shehda, A.V. (2007). Politika i stratehiia kompanii kak instrument upravleniia [Policy and strategy of the company as a management tools]. Proceedings of the XVI international scientific-practical conference: Upravleniie v sotsialnykh i ekonomicheskikh sistemakh – Management in social and economic systems. (pp. 109-112). Minsk: MIU [in Russian].
- Bilyk, M.S. (2008). Analiz rezultatyvnosti diialnosti marketynhovykh slyzhb pidpryiemstva [Effectiveness analysis of the enterprise’s marketing services]. Visnyk natsionalnoho universytetu «Lvivska Politekhnika» – Bulletin of the National University «Lviv Polytechnic», 633, 43-50 [in Ukrainian].
- Yeskov, A.L. (2011). Osnovni prychyny znyzhennia trudovoi motyvatsii v sychasnykh umovakh hospodariuvannia [The main causes for the decline of motivation in the contemporary economy]. Economika. Menedzhment. Pidpryiemnytstvo – Economy. Management. Business, 2, 107-111 [in Ukrainian].
- Savytska, H.V. (2004). Ekonomichnyi analiz kompanii [Economic analysis of the company]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Semencha, I.Ye. (2001). Model kilkisnoi otsinky rivnia indyvidualnoi kompetentsnosti kerivnyka [Model of quantitative evaluation of manager’s individual competence]. Proceedings of the International Interdisciplinary Scientific Conference: Suchasni problemy humanizatsii ta harmonizatsii upravlinnia – Modern problems of management humanization and harmonization. (pp. 93-94). Kharkiv [in Ukrainian].
- Hurianov, A.B, & Tereschenko, D.A. (2011). Upravlinnia diialnistiu pidpryiemstva na zasadakh marketynhovoho menedzhmentu [Management of the enterprise on the basis of marketing management]. Naukovo-technichnyi zbirnyk – Scientific and technical collection, 98, 94-99 [in Ukrainian].
- Sytnyk, L.S. (2006). Finansovyi menedzhment [Financial Management]. Kyiv: Tsentr of Educational Literature [in Ukrainian].
- Kitschenberg, H., & Neuenahr, B. (2002). Personalwesen. München: Bayerische Verwaltungsschule Körperschaft des öffentlichen Rechts ; Brühl : Bundesakademie für öffentliche Verwaltung im Bundesministerium des Innern (Handbuch der internationalen Rechtsund Verwaltungssprache : Deutsch – Russisch : Reihe R, Bd. 10) [in German].Lypchuk, V.V. Marketynh [Маrketing]. pidruchniki.ws. Retrieved from http:// /1276010950055/marketing/rol_osoblivosti_funktsionuvannya_sluzhb_marketingu [in Ukrainian].
- Lypchuk, V.V. (n.d.). Marketynh [Marketing]. http://pidruchniki.ws. Retrieved from http://pidruchniki.ws/1276010950055/marketing/rol_osoblivosti_funktsionuvannya_sluzhb_marketingu [in Ukrainian].
- Оtsiniuvannia i atestuvannia personalu orhanizatsii. gia.sentya.ru. Retrieved from http://gia.sentya.ru/docs/index-111115.html [in Ukrainian].
|