Зміст |
Автори:
Жарська Ірина Олександрівна, канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет (м. Одеса, Україна)
Сторінки: 81-94
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трирівневої моделі поведінкової реакції. Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів м. Одеси, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Ключові слова: маркетинг, поведінка споживача, маркетингове дослідження, цільові сегменти, освітні послуги.
Класифікація JEL: D12, I21.
Цитувати як: Zharska, I. (2014). Methodological principles for study of consumer behavior in the sphere of education. Marketing and Management of Innovations, 2, 81-94. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bodriiiar, Zh. (2006). Obshchestvo potrebleniia [The Consumer Society]. Moscow: Respublika [in Russian].
- Burde, P. (1993). Sotsiolohiia politiki [Policy Sociology]. Moscow: Socio-Logos [in Russian].
- Veblen, T.B. (1984). Teoriia prazdnoho klassa [The Theory of the Leisure Class]. Moscow: Progress [in Russian].
- Hobbes, T. (1989). Sochineniia [Works]. (Vols. 1-2). Moscow: Mysl [in Russian].
- Zimmel, G. (1996). Izbrannoie [Selected Works]. (Vols. 1-2). Moscow: Yurist [in Russian].
- Lambin, J.J. (2006). Management, oriientirovannyi na rynok [Market-Driven Management]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Marks, K. (2011). Kapital. Kritika politicheskoi ekonomii [Capital. A Critique of Political Economy]. (Vols. 1-3). Moscow: Exmo [in Russian].
- Blackwell, R.D., Miniard, P.W., & Engel, J.F. (2007). Povedenie potrebitelei [Consumer behavior]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Spinoza, B. (1993). Etika [The Ethics]. Saint Petersburg: Asta-Press ltd [in Russian].
- Watson, J.B. (1926). Psikholohiia kak nauka o povedenii [Psychology: From the Standpoint of a Behaviorist]. Kyiv: Gosudarstvennoie Izdatelstvo Ukrainy [in Russian].
- Barton, S.G., & Clark, L.H. (Ed.). (1955). The life-cycle and buying patterns. Consumer Behavior. (pp. 53-57). New York: New York University Press [in English].
- Bettman, J.R. (1979). An Information Processing Theory of Consumer Choice. Reading, MA: Addison Wesley [in English].
- Davis, H.L. (1976). Decision making within the household. Journal of Consumer Research, 2, 60-241 [in English].
- Dichter, E. (1964). Handbook of Consumer Motivations. New York: McGraw Hill [in English].
- Engel, J.F., Kollat, D.T., & Blackwell, R.D. (1968). Consumer Behavior. New York: Holt, Rinehart and Winston [in English].
- Evans, F.B. (1959). Psychological and objective factors in the prediction of brand choice. Journal of Business, 32, 69-340 [in English].
- Fishbein, M. (1967). A behavior theory approach to the relations between beliefs about an object and the attitude toward an object. Readings in Attitude Theory and Measurement. (pp. 389-400). New York: Wiley [in English].
- Haire, M. (1950). Projective techniques in marketing research. Journal of Marketing, 14, 56-649 [in English].
- Howard, J.A., & Sheth, J.N. (1969). The Theory of Buyer Behavior. New York: John Wiley and Sons [in English].
- Koffka, K. (1935). Principles of Gestalt psychology. New York: Harcourt, Brace, & World [in English].
- Kohler, W. (1929). Gestalt psychology. New York: Liveright [in English].
- Koponen, A. (1960). Personality characteristics of purchasers. Journal of Advertising Research, 1, 6-12 [in English].
- Lazarsfeld, P. (1935). The Art of Asking Why. National Marketing Review, 1, 32-43 [in English].
- Levy, S.J., & Newrnan, J.W. (Ed.). (1966). Social class and consumer behavior. On Knowing the Consumer. (pp. 146-160). New York: Wiley [in English].
- Martineau, P. (1958). Social classes and spending behavior. Journal of Marketing, 23, 30-121 [in English].
- Nicosia, F. (1966). Consumer Decision Processes: Marketing and Advertising Implications. Englewood Cliffs, NY: Prentice Hall [in English].
- Rogers, E. (1959). The Adoption of New Products: Process and Influence. Ann Arbor, MI: Foundation for Research on Human Behavior [in English].
- Rogers, E. (1962). Diffusion of Innovations. New York: Free Press [in English].
- Tucker, W.T., & Painter, J. (1961). Personality and product use. Journal of Applied Psychology, 45, 29-325 [in English].
- Wells, W.D. (1974). Life Stile and Psychograpchics. Chicago: American Marketing Association [in English].
- Wells, W.D., & Gubar, G. (1966). Life-cycle concept in marketing research. Journal of Marketing Research, 3, 63-355 [in English].
- Zombart, W. (1922). Luxus und Kapitalismus. München und Leipzig: Verlag von Duncker & Humblot [in English].
|