Зміст |
Автори:
Афанасьєва Оксана Пилипівна, ст. викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності, Харківський державний університет харчування та торгівлі (м. Харків, Україна)
Сторінки: 95-106
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто теоретичні аспекти щодо специфіки маркетингових досліджень регіонального товарного ринку і запропоновано системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів.
Ключові слова: регіональний товарний ринок, маркетингові дослідження, системний підхід, ринок м’яса та м’ясопродуктів, виробництво продуктів харчування, маркетинг.
Класифікація JEL: M31, Q13.
Цитувати як: Afanasieva, O. (2014). The system approach to marketing research of the regional market of meat and processed meats. Marketing and Management of Innovations, 2, 95-106. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Stratehiia rozvytku ahrarnoho sektoru ekonomiki na period do 2020 roku [The strategy of development of the agriculture till 2020]. zakon2.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/806-2013-%D1%80 [in Ukrainian].
- Misiuk, M.V. (2004) Formuvannia rehionalnoho rynku miasnoi produktsii [Formation of the regional market of processed meats]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr: Derzh. ahroekol. un-t. [in Ukrainian].
- Yatsiv, S.F. (2007). Formuvannia ta rozvytok rehionalnoho rynku miasa [Formation and development of the regional meat’s market] Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv: Lviv. derzh. agrar. un-t [in Ukrainian].
- Kovalchuk, O.D. (2002). Formuvannia rehionalnoho rynku miasa velykoi rohatoi hudoby [Formation of the regional market of big horned cattle]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv: Hark. derzh. agrar. un-t im. V.V.Dokuchaeva [in Ukrainian].
- Pereverzieva, A.V. (2011). Sutnist rynkovykh doslidzhen ta yikh rol u protsesi pryiniattia upravlinskykh rishen [Sense of marketing researches and their importance for a managerial decision making process]. archive.nbuv.gov.ua. Retrieved from http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sre/2011_5/40.pdf [in Ukrainian].
- Tovsta, T.L. (2007). Koniunktura rynku produktsii rehionu: suchasnyi stan ta doslidzhennia [Business conditions of the regional product market: modern state and researches]. Ekonomichyni visnyk NHU – Economic bulletin of NMU, 2, 17-25. Retrieved from http://ir.nmu.org.ua/bitstream/123456789/339/1/2007_2_p017-025.pdf [in Ukrainian].
- Zhehus, O.V., Popova, L.O., & Partsyrna, T.M. (2010). Marketynhovi doslidzhennia rynku [Marketing researches of the market]. Kharkiv: Harkivskyi derzhavnyi universitet harchuvannia ta torhivli [in Ukrainian].
- Karpova, Ya. (2011). Diskusiini pytannia shchodo traktuvannia iierarhichnoi pidporiadkovanosti ta struktury tovarnoho rynku [Controversial issues on definition of hierarchic subordination and a structure of the product market]. conftiapv.at.ua. Retrieved from http://conftiapv.at.ua/publ/konf_16_17_chervnja_2011_r/sekcija_5_ekonomichni_nauki/diskusijni_pitannja_shhodo_traktuvannja_ierarkhichnoji_pidporjadkovanosti_ta_strukturi_tovarnogo_rinku/17-1-0-937 [in Ukrainian].
- Boher, I.B. (2012). Informatsionno-metodicheskaia sistema marketinha rehionalnoho prodovolstvennoho rynka [The informational and methodical system of marketing of the regional product market]. Problemy sovremennoi ekonomiki – Problems of modern economics, 2, 216-220 [in Russian].
- Medvedeva, O.S. (2008). Marketinhovoie issledovaniie rehionalnoho rynka lesobumazhnoi produktsii (na primere Kaluzhskoi oblasti) [Marketing research of the regional market of pulp and paper (on example of Kaluga region)]. Candidate’s thesis. Moscow [in Russian].
- Firsenko, S.S. (2003). Formirovaniie rehionalnoho prodovolstvennoho rynka [Formation of the regional product market]. Doctor’s thesis. Moscow [in Russian].
- Ilin, M.S. (2012). Rehionalnyi rynok miasa: osobennosti formirovaniia i razvitiia [The regional meat market: peculiarities of formation and development]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ulan-Ude, FGBOU VPO «Irkutskaia hosudarstvennaia selskohoziaistvennaia akademiia» [in Russian].
- Zinchuk, H.M. (2008). Razvitiie prodovolstvennoho rynka: teoriia, metodolohiia, praktika [Development of the product market: theory and methodology]. Doctor’s thesis. Saransk [in Russian].
- Marketing metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance. (2010). Pearson Education [in English].
|