Зміст |
Автори:
Гліненко Лариса Констянтинівна, канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри електронних засобів інформаційно-комп’ютерних технологій, НУ «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)
Сторінки: 11-20
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджені закономірності еволюції потреб і засобів їх задоволення. За результатами дослідження розроблені еволюційні моделі способів і засобів задоволення потреб споживачів у вигляді відповідних ліній розвитку, які є набором послідовних станів, які ці методи та засоби закономірно успішно проходять у процесі свого розвитку.
Ключові слова: еволюційна модель, лінія розвитку, потреби споживачів, розроблення нового продукту, задоволення потреби.
Класифікація JEL: C53, D81, O31, O32.
Цитувати як: Hlinenko, L. (2014). Modelling of the evolutional methods to satisfy the consumer’s needs in new product development. Marketing and Management of Innovations, 3, 11-20. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Cooper, R.G. (2011). Winning at New Products: Creating Value Through Innovation (4th Edition). New York : Basic Books [in English].
- Griffin, A. (2005). Obtaining Customer Needs for Product De-velopment. The PDMA Handbook of New Product Development (2nd Edition). (pp. 211-227). Hoboken : John Wiley & Sons, Inc [in English].
- Griffin, A., & Hauser, J. (1993). The Voice of the Customer. Marketing Science, 12, 1, 1-27 [in English].
- Majava, J., Nuottila, J., Haapasalo, H. & Law K. (2014). Customer Needs in Market-Driven Product Development: Product Management and R&D Standpoints. Technology and Investment, 5, 1, 16-25 [in English].
- Awa, H.O. (2010). Democratizing the New Product Development Process: A New Dimension of Value Creation and Marketing Concept. International Business Research, 3, 2, 49-59 [in English].
- Lloyd, J. (2014). Customer Experience Evolution: to-change-your-market-impact-you-need-to-change-yourself. nixonmcinnes.co.uk. Retrieved from http://www.nixonmcinnes.co.uk/2014/03/25/ [in English].
- Johansen, B., & Rohn, K. (2014). The Reciprocity Advantage. iftf.org. Retrieved from http://www.iftf.org/reciprocityadvantage/ [in English].
- Petrov, V. (2006). Laws of Development of needs. Journal of TRIZ, 3. Retrieved from http://www.triz-journal.com/archives/2006/03/02.pdf [in English].
- Mann, D.L. (2010). Hands-On Systematic Innovation (4th Edition). Clevedon, UK: IFR Press [in English].
- Mann, D., & Dewulf, S. (2002). Evolutionary-Potential™ in Technical and Business Systems. Journal of TRIZ, 6. Retrieved from http://www.triz-journal.com/archives/2002/06/f/index.htm [in English].
- Hlinenko, L.K. (2009). Metodolohichni zasady indykatyvnoi otsinky evoliutsiinoi dotsilnosti innovatsii [Methodological foundations of indicative appraisal of innovation expediency]. Mekhanism rehuliuvannia ekonomiky – Mechanism of economic regulation, 3(2), 191-198 [in Ukrainian].
- Innovation Celebration: The most bang on-trend innovations from 2014 so far. trendwatching.com. Retrieved from http://trendwatching.com/trends/innovation-celebration/ [in English].
|