Зміст |
Автори:
Кропивко Дарина Сергіївна, аспірант кафедри менеджменту, Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне, Україна)
Сторінки: 222-229
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-21
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті здійснено групування підприємств-виробників органічної продукції за регіонами, проведено порівняння ціни на органічну й традиційну сільськогосподарську продукцію. Наведено структуру прямих витрат на виробництво органічної продукції тваринництва та рослинництва. Здійснено аналіз рентабельності виробництва органічної продукції. Доведено, що виробництво органічної продукції є більш рентабельним.
Ключові слова: органічна продукція, рентабельність виробництва, підприємства-виробники органічної продукції, порівняння цін, урожайність.
Класифікація JEL: M21, Q12.
Цитувати як: Kropyvko, D. (2014). Peculiarities of economic efficiency formation of domestic organic producers’ activities. Marketing and Management of Innovations, 3, 222-229. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-21
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Artysh, V.I. (2009). Orhanizatsiino-ekonomichni peredumovy formuvannia rynku ekolohichno chystoi productsii v Ukraini [Organizational and economic prerequisites ecological market formation in Ukraine]. Ekonomika APK – Economics of agribusiness, 2, 117-120 [in Ukrainian].
- Zinovchuk, N.V., Zinovchuk, V.V., & Skydan O.V. (2011). Orhanichne silske hospodarstvo ta yoho rozvytok v umovakh kooperatsii [Organic agriculture and its development in the conditions of cooperation]. Zhytomyr: Ruta [in Ukrainian].
- Palamarchuk, M.M. (2013). Efektyvnist vyrobnytstva zernovykh kultur u silskohospodarskykh pidpryemstvakh Kyivskoi oblasti [The efficiency of crop production in agricultural enterprises of Kyiv region]. Ekonomika APK – Economics of agribusiness, 8, 110-115 [in Ukrainian].
- Prokopchuk N., Zihh T., & Vlasiuk Y. Orhanic biznes-dovidnyk Ukrainy (vypysk 2) [Organic business-guide in Ukraine (issue 2)]. Swiss-Ukrainian project «Organic Market Development in Ukraine» (2012-2016). Kyiv [in Ukrainian].
- Rudnytska, O.V. (2007). Orhanizatsia marketynhovoi diialnosti na rynku orhanichnoi ahroprodovolchoi prodyktsii [Organization of marketing activities on the organic market]. Naukovyi visnyk NAU – Science Bulletin of NAU, 110, 339-342 [in Ukrainian].
- Sedikova, I.O., & Korenman, Y.M. (2012). Orhanіchne zernovyrobnytstvo: mozhlyvostі ta perspektyvy rozvytku [Organic grain production: Opportunities and development prospects]. Ekonomika kharchovoi promyslovosti – Economics of Food Industry, 4, 80-83 [in Ukrainian].
- Vlasenko, N.S. (n.d.). Silske hospodarstvo Ukrainy za 2012 rik [Agriculture of Ukraine for 2012]. ukrstat.gov.ua. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
- Skrypchuk, P.M. (2010). Ecolohichna sertyfikatsia v sferi pryrodokorystuvannia: ekoloho-ekonomichni zasady rozvytky [Ecological certification in environmental management: ecological and economic foundations: monograph]. Rivne: NUVMNRU [in Ukrainian].
- Chaika, T.O. (2011). Peredumovy rozvytku rynku organichnoi prodyktsii v Ukraini [Prerequisites for the organic market development in Ukraine]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4(1), 233-240 [in Ukrainian].
- Shevchuk, H.M. (2011). Ecoloho-ekonomichne obhruntuvannia orhanichnoho silskohospodarskoho vyrobnytstva (na prykladi Rivnenskoi oblasti) [Ecological and economic assessment of organic agricultural production (in Rivne region)]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4(1), 241-251 [in Ukrainian].
|