Зміст |
Автори:
Захаркін Олексій Олександрович, канд. екон. наук, доцент, докторант кафедри економіки та бізнес-адміністрування, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 90-101
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто показники інноваційної активності вітчизняних підприємств та виявлено тенденції щодо їх змін, більшість з яких мають негативний характер. Емпірично обґрунтовано взаємозв’язок між параметрами інноваційної діяльності підприємства та його вартістю (із застосуванням регресійно-кореляційного аналізу з урахуванням лагу), а також взаємозв’язка параметрів інноваційної діяльності із фінансовими показниками, через які може бути виражена вартість підприємства (додана вартість, валовий прибуток).
Ключові слова: інноваційна діяльність, показники інноваційної діяльності, інноваційна активність, показники вартості, регресійна модель.
Класифікація JEL: С51, D21, G32, O31.
Цитувати як: Zakharkin, O. (2014). The role of innovations in the accretion to the value of Ukrainian enterprises. Marketing and Management of Innovations, 3, 90-101. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Diachenko, M.I. (2009). Upravlinski innovatsii yak osnova innovatsiinogo rozvytku organizatsii [Management innovations as the basis of innovation development of the enterprise]. A.P. Nalyvaiko (Eds.), Strategiia ekonomichnogo rozvytky Ukrainy – Economical development strategy of Ukraine: scientific works. (Volume 24-25), (pp. 37-41). – Kyiv: КNEU [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2010). Innovatsiinyi menedzhment [Innovation management]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Safina, L.A. (2010). Issledovanie znachimosti investicii v innovatsyonnuiu deiatelnost kompanii pri upravlenii, orientirovannom na stoimost [Research of significance of the investments in the innovation activity of the enterprise while the cost-oriented management]. V mire nauchnyh otkrytii – In the world of science researches, 1(07), (Part 2), 82-86 [in Russian].
- Sulevskii, V.V. (n.d.). Opredelenie i upravlenie kliuchevymi faktorami stoimosti predpriiatiia [Definition and management of the key factors of enterprise cost]. Retrieved from http://conference.be5.biz/r2011/00338.htm [in Russian].
- Tarasenko, S.I. (2006). Formuvannia systemy faktoriv vartosti pidpryiemstva [Formation of the system of factors of enterprise cost]. Kultura narodov Prichernomoria – Culture of the nations of the Black sea coast, 80, 149-153 [in Ukrainian].
- Shevchuk, N.V. (2012) Rynkova kapitalizatsiia promyslovykh pidpryiemstv u konteksti rozvytku natsionalnykh ekonomik [Market capitalization of the enterprises in the context of the natonal economy development]. Stratehiia ekonomichnoho rozvytky Ukrainy – Economical development strategy of Ukraine: scientific works, 30, 37-41 [in Ukrainian].
- Naukova ta innovatsiina diialnist (1990-2013rr.) [Scientific and innovational activity (1990-2013)]. Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. (n.d.) ukrstat.gov.ua Retrieved from http://ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].
- Stan innovatsiinoi diialnosti v Ukraini [State of innovation activity in Ukraine]. (2012). Kyiv: Derzhavne ahentstvo z pytan nauky, innovatsii ta informatyzatsii Ukrainy. (n.d.) dknii.gov.ua Retrieved from http://dknii.gov.ua/?q=system/files/sites/default/files/images/25.06.12_innov.pdf [in Ukrainian].
- Stan rozvytku nauky i tekhniky, rezultaty naukovoi, naukovo-tekhnichnoi, innovatsiinoi diialnosti, transferu tekhnolohii za 2012 rik [State of the development of the science and techniques, innovation activity, technology transfer in 2012]. (2013). Kyiv: Derzhavne ahentstvo z pytan nauky, innovatsii ta informatyzatsii Ukrainy; Ukrainskyi instytut naukovo-tekhnichnoi i ekonomichnoi informatsii, 217. (n.d.) dknii.gov.ua. Retrieved from http://dknii.gov.ua/?q=system/files/sites/default/files/images/ 08+07+2013.pdf [in Ukrainian].
- Rappaport, A. (1998). Creating shareholder value: a guide for managers and investors. – Rev. and updated ed. New York: Free Press [in English].
|