Зміст |
Автори:
Е.М. Забарна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри економічних систем і управління інноваційним розвитком, Одеський національний політехнічний університет (м. Одеса, Україна)
Сторінки: 11-19
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено поняття, сутність та специфіку формування системи маркетингу науково-технічної продукції в регіоні. Проаналізовано сучасний стан ринку інновацій у регіонах. Визначено фактори, що впливають на напрямок діяльності дослідницької організації в регіоні. Запропоновано методичні підходи до оцінки факторів, які розглядають під час проведення економічного аналізу нової продукції.
Ключові слова: ринок, науково-технічна продукція, науково-технічна організація, маркетинг, регіональний розвиток.
Класифікація JEL: M31, О31, R12.
Цитувати як: Zabarna, E.(2014). Characteristics of marketing of industrial innovations in the region. Marketing and Management of Innovations, 4, 11-19. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Fedulova, L.I. (2013). Regionalni innovatsiinni systemy Ukrainy; stan, formuvannia ta rozvytok v umovakh intehratsinykh protsesiv [Regional innovation system of Ukraine: state formation and development in the context of integration processes]. L.I. Fedulova (Ed.). Kyiv: National Academy of Sciences of Ukraine [in Ukrainian].
- Kotler, Ph. (2004). Novyie marketinhovyie tehnolohii. Metodiki sozdniia henialnykh idei [New marketinh techniques. Procedures for brilliant ideas]. Saint-Petersburg: Neva [in Russian].
- Kliuka, Yu.B. (2013). Bisnesove seredovyshche yak forma spriiannia innovaziinomu rozvytku [Business environment as a form of innovative development promoting]. Derzhavne rehuluvannia economiky Ukrainy; metodolohiia, napriamy, tendentsii, problemy – State Regulation of Economy of Ukraine: methodology, directions, trends, problems, 2, 213-221 [in Ukrainian].
- Haustov, V.K. (2009). Mechanism transferu technolohii na natsionalnomu ta mizhnarodnomu rivniakh [Mechanism of technology’s transfer on the national and worlds level]. Economist – Economist, 1, 37-41 [in Ukrainian].
- OECD Science, Technology and Industry Scoreboard 2011: Innovation and Growth in Knowledge Economies. (20 Sept. 2011). OECD [in English].
- Amosha, A.I., Bulieiev, I.P., Dubnitskyi, V.I. (2011). Ukraina i eie rehiony na puti k innovatsionomu obshchestvu [Ukraine and its regions on a way to innovative society]. V.I. Dubnitskii, I.P. Buleeva (Eds.). (Vols. 1-4). Donetsk; Yuho-Vostok [in Russian].
- New Economy. The Changing Role of Innovation and Information Technology in Growth. (2000). OECD. Paris.
- Zabarna, E.M. (2010). Formuvannia inhrovanoi innovatsionno-investytsinoi systemy rehiona; teoria, metodolohiia ta mehanizm [Development of an integrated system of innovation and investment in the region: theory, methodology and mechanism]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Odessa [in Ukrainian].
- Zabarna, E.M., & Zviahіntseva, O.B. (2013). Innovatsiinyi marketynh pidpryiemstva; teoria, metodolohiia ta mehanizm [Innovative marketing of enterprises: theory, methodology, mechanism]. Odessa: Fenіks [in Ukrainian].
- Inozemtsev, V.L. (2000). Tehnolohicheskii prohgress i sotsialnaia poliarizatsiia v XXI stoletii [Technological progress and social polarization in the twenty-first century]. Polis. Politicheskiie issledovaniia – Polis. Political studies, 6, 28-39 [in Russian].
- Roston, R. (2005). Two-sided markets: a tentative survey. Review of Network Economics, 4, 142-146 [in English].
- OECD Revievs of Regional Innovation; Regions and innovation Policy. (2011). Publications on Regional Development [in English].
|