Зміст |
Автори:
А.В. Сержук, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри маркетингу, ДВНЗ ‘Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана’ (м. Київ, Україна) І.В. Козлова, здобувач кафедри маркетингу, ДВНЗ ‘Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана’ (м. Київ, Україна)
Сторінки: 146-152
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано значення інновацій та інноваційного процесу. Виявлено, що розвиток інноваційної діяльності є необхідним в управлінні інноваціями на підприємстві. Авторами визначені передумови впровадження інновацій та проаналізовано здійснення інновацій на телекомунікаційному ринку.
Ключові слова: інновації, інноваційний процес, конкурентоспроможність, телекомунікації, цифрове та аналогове ТБ.
Класифікація JEL: M31, O44.
Цитувати як: Serzhuk, A. & Kozlova, I. (2014). Innovations in television field: transition to the digital television. Marketing and Management of Innovations, 4, 146-152. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Illiashenko, S.M. (2010). Marketynh. Menedzhent. Innovatsii [Marketing. Management. Innovation]. Sumy: TOV «TD» Papirus» [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2005). Innovatsionnye riski i ikh klassifikatsiia [Innovative risks and their classification]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual Problems of Economics, 4, 93-103 [in Russian].
- Krasnokutska, N.V. (2003). Innovatsiinyi menedzhment [Innovation Management]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Antoniuk, L.L., Poruchnyk, A.M., & Savchuk, V.S. (2003). Innovatsii: teoriia, mekhanizm rozrobky ta komertsializatsii [Innovation: theory, mechanism of development and commercialization]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Druker, P.F. (2012). Menedzhment. Vyzovy XXI veka [Management. Challenges of the XXI century]. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
- Evstafev, D.S., & Molchanov, N.N. (2002). Marketinh v informatsionnom obshchectve [Marketing in information society]. Saint-Petersburg: MBI [in Russian].
- Kazantsev, A.K., & Mindeli, L.E. (2004). Osnovy innovatsionnoho menedzhmenta. Teoriia i praktika [Fundamentals of innovative management. Theory and Practice]. Moscow: ZAO “Izdatelstvo “Ekonomika” [in Russian].
- Holdshtein, H.Ya. (2002). Stratehicheskii innovatsionnyi menedgment: tendentsii, tehnolohii, praktika [Strategic innovative management: tendencies, technologies, practice]. Taganroh: TRTU [in Russian].
- Ponomarenko, V.S., Kyzym, O.M., & Yastremska, O.M. (2010). Innovatsii: problemy nauky i praktyky [Innovation: the problems of science and practice]. Harkiv: FOP Pavlenko, O.H., VD “INZHEK” [in Ukrainian].
- Kaplan, A.M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media. Business Horizons, 53(1), 59-68 [in English].
- Steffes, E.M., & Burgee, L.E. (2009). Social Ties and Online Word Of Mouth. Internet Research, 19(1), 42-59 [in English].
|