Зміст |
Автори:
Л.В. Соколова, д-р екон. наук, професор, професор кафедри економічної кібернетики та управління економічною безпекою, Харківський національний університет радіоелектроніки (м. Харків, Україна) Г.М. Верясова, ст. викладач кафедри економічної кібернетики та управління економічною безпекою, Харківський національний університет радіоелектроніки (м. Харків, Україна) О.Є. Соколов, здобувач кафедри економічної кібернетики та управління економічною безпекою, Харківський національний університет радіоелектроніки (м. Харків, Україна), начальник Донецького Регіонального Управління ‘УкрСиббанк’ BNP Paribas Group (м. Донецьк, Україна)
Сторінки: 30-38
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У роботі обґрунтовано актуальність дослідження проблеми маркетингу інновацій як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємств машинобудування. Проведено аналіз існуючих науково-методичних підходів до оцінки ефективності маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у сфері виробництва промислових товарів. Запропоновано методику вибору оптимального варіанта проекту з урахуванням впливу інвестиційних ризиків та інфляції.
Ключові слова: інновації, інвестиції, маркетинг, проект, ефективність, модель, підприємство.
Класифікація JEL: G31, M31, O31, C61, D81.
Цитувати як: Sokolova, L., Veriasova, G. & Sokolov, O.(2014). To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry. Marketing and Management of Innovations, 4, 30-38. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Harkavenko, S.S. (2012). Innovatsii yak stratehiia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti firmy v umovakh monopolistychnoi konkurentsii [Innovation as a strategy for improving the competitiveness of firms in monopolistic competition]. Proceedings from MIIM ’12: VI Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia “Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynhu” – The Sixth International Scientific and Practical Conference “Marketing of Innovations and Innovations in Marketing”. (pp. 35-37). Sumy: TOV “DD “Papirus” [in Ukrainian].
- Zhovkovska, T. (2012). Metodyka otsiniuvannia vplyvu innovatsii na konkurentospromozhnist promyslovoho vyrobnytstva [Method of the innovation influence evaluation on the competitiveness of the industrial production]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava – Socio-Economic Problems and the State, Issue l (6), 210-216 [in Ukranian].
- Koiuda, V.O., & Lysenko, L.A. (2010). Innovatsiina diialnist pidpryiemstva ta otsinka yii efektyvnosti [Innovative activity of enterprise and evaluation of its effectiveness]. Kharkiv: FOP Pavlenko O.G., VD “INZHEK” [in Ukrainian].
- Yasheva, G.A. (2003). Effektivnost marketinha: metodika, otsenki i rezultaty [Marketing effectiveness: methodology, evaluation and results]. www.cfin.ru. Retrieved from http://www.cfin.ru/press/practical/2003-08/02.shtml [in Russian].
- Romat, E.V., Popova, N.V., & Andreeva, I.G. (2013). Tendentsii i perspektivy razvitiia marketinha v sovremennykh usloviiah [Tendencies and perspectives of marketing development in modern conditions]. E.V. Romat, N.V. Popova (Eds.). Kyiv. Kharkiv: HNDAU [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (Eds.). (2010). Marketynh. Menedzhment. Innovatsii. [Marketing. Menegment. Innovations]. Sumy: TOV “DD “Papirus” [in Ukrainian].
- Ahmetzianov, I.R. (2007). Analiz investitsii: metody otsenki effektivnosti finansovyh vlozhenii [Investment analysis: methods for assessing the effectiveness of financial investments]. G.A. Mahovikova (Ed.). Moscow: EKSMO [in Russian].
- Behrens, W., & Hawranek, P.M. (1999). Rukovodstvo po otsenke efektivnosti investitsii [Manual for evaluating the effectiveness of investments]. (Trans, rev.). Moscow: AOZT “Interekspert”, “INFRA-M” [in Russian].
- Kovalev, V.V. (2000). Finansovyi analiz: upravlenie kapitalom. Vybor investitsii. Analiz otchetnosti [Financial Analysis: Investment management. The choice of investments. Analysis of reports] (2nd ed., rev). Moscow: Finansy i statistika [in Russian].
- Koyuda, P.M. (2013). Efektyvnist innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv: teoriia ta praktyka [The effectiveness of enterprise’ innovation activity: theory and practice]. Kharkiv. TOV “Kompaniia SMIT” [in Ukrainian].
- Kramskoy, D.Yu. (2008). Metody otsenki ekonomicheskoi effektivnosti innovatsionnykh proektov [Methods for assessing the cost-effectiveness of innovative projects]. Vestnik Natsionalnoho tehnicheskoho universiteta “KhPI”. Tekhnicheskii prohress i effektivnost proizvodstva – Herald of the National Technical University “KhPI”. Technological progress and efficiency, 20, 227-233 [in Russian].
- Kuzmenko, V. (2003). Sozdanie novykh tovarov. Kompleksnaia otsenka innovatsii [Creating new products. Comprehensive assessment of innovation]. Laboratoriia reklamy, marketinha i public relations – Laboratory of advertising, marketing and public relations, 6, 20-23 [in Russian].
- Notovskyi, P.V. (2008). Otsinka efektyvnosti investytsiinykh proektiv za metodykoiu pokrokovoho vidboru [Evaluation of investment projects effectiveness under the stepwise selection method]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomika: problemy teorii ta praktyky – Bulletin of the Dnipropetrovsk National University. Economy: Issues of Theory and Practice, 245, 1055-1063 [in Ukrainian].
- Tielietov, O.S. (2003). Otsinka efektyvnosti marketynhovoi diialnosti promyslovoho pidpryiemstva [Evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises]. Visnyk NU “Lvivska politekhnika”. Lohistyka. – Bulletin NU “Lviv Polytechnic”. Logistics, 469, 506-510 [in Ukrainian].
- Sheiko, I.A., & Storozhenko, O.V. (2011). Otsinka efektyvnosti innovatsiinoho proektu pry finansuvanni za rakhunok prybutku [Evaluation of innovative project effectiveness with funding from the profits]. Visnyk NTU “KhPI”: Tekhnichnyi prohres ta efektyvnist vyrobnytstva. – Bulletin of NTU “KPI”: Technical Progress and Efficiency, 1, 53-62 [in Ukrainian].
- Yakovlev, A.І. (2001). Metodyka vyznachennia efektivnostі іnvestytsіi, іnnovatsii, hospodarskykh rіshen v suchasnyh umovah [Methodic of determining the efficiency of investment, innovation, business solutions in modern terms]. Kharkiv: Bіznes-іnform [in Ukrainian].
- Yastremska, O.M. (2004). Investytsiina diialnist promyslovykh pidpryiemstv: metodolohichni ta metodychni zasady [Investments activity of industry enterprises: methodological and methodical bases]. Kharkiv: KDEU [in Ukrainian].
- Dolina, I.V. (2007). Obhruntuvannia intehralnoho pokaznyka ekonomichnoi efektyvnosti tekhnolohichnykh innovatsiiy [Justification integral index of economic efficiency of technological innovation]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu “KhPI”. Tekhnichnyi prohres i efektyvnist vyrobnytstva – Bulletin of the National Technical University “KhPI”. Technological progress and efficiency, 13, 140-146 [in Ukrainian].
- Umierov, R.E. (2011). Pryntsypy i metody otsiniuvannia efektyvnosti innovatsiinoi diialnosti maloho ta serednoho biznesu [Principles and methods of evaluating the effectiveness of innovation activity of small and medium business]. Aktualni problemy ekonomiky. – Actual problems of economic, 11, 108-115 [in Ukrainian].
|