Зміст |
Автори:
О.В. Кендюхов, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри економіки та підприємництва, Державний економіко-технологічний університет транспорту (м. Київ, Україна)
Сторінки: 39-46
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті на основі узагальнення результатів досліджень провідних вчених у сфері бренд-менеджменту доведено, що застосування бенчмаркінгу для оцінки ефективності бренд-менеджменту є найбільш адекватною сучасним ринковим умовам системою оцінки. Внаслідок цього в статті розроблено методику оцінки ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркінгу. Практичне використання системи критеріальних показників ефективності бренд-менеджменту передбачає стратегічну орієнтацію підприємства на інтенсивний шлях розвитку власних торговельних марок і досягнення високого рівня ефективності в динаміці, виявлення резервів удосконалення використання потенціалу брендів.
Ключові слова: бенчмаркінг, ефективність бренд-менеджменту, оцінка бренда, еталон бренда, ідентифікація бренда, торгова марка.
Класифікація JEL: M3, 31, O1, E2.
Цитувати як: Kendiukhov, O. (2014). System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking. Marketing and Management of Innovations, 4, 39-46. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Davis, S.M. (2001). Upravleniie aktivami torhovoi marki [Assets management of trademark]. Saint-Petersburg: Piter [in Russian].
- Dikson, P. (1998). Upravleniie marketinhom [Marketing management]. Moscow: Binom [in Russian].
- Sakaiya, Т. (1991). The Knowledge-Value Revolution, or A History of the Future. N.Y., Kodansha America Ltd. [in English].
- Aaker, D.A. Stratehicheskoie rynochnoie upravleniie [Strategic market management]. Saint-Petersburg: Piter [in Russian].
- Berezin, I.S. (2008). Marketinhovyi analiz. Rynok. Firma. Tovar. Prodvizheniie [Marketing analysis. Market. Firm. Commordity. Promotion]. Moscow: Vershuna [in Russian].
- Vinkelman, P. (2006). Marketinh i sbyt: osnovy orientironvannoho na rynok upravleniia kompaniiei [Marketing and distribution: bases oriented to the market of company management] Мoscow: Izd. dom Grebennikova [in Russian].
- Doil, P. (2001). Marketinh, orientirovannyi na stoimost dlia obespechenia rosta kompanii i uvelicheniia yii aktsionernoi stoimosti [Marketing-oriented on the cost: marketing strategy for providing of the company’s growth and increasing its corporate value]. Saint-Petersburg: Piter [in Russian].
- Belohorodskii, A.A. (2006). Chastota kontaktov s tselevoi auditoriei i yii vliianie na effektivnost kampanii [Contacts frequency with the target audience and its influence to the company’s efficiency]. Marketinh v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and Abroad, 4, 48-62 [in Russian].
- Gorbal, N.I. (2001). Otsinka ta formuvannia vytrat na reklamnu diialnist v systemi marketynhu pidpryiemnytstva [Cost evaluation and formation for the advertising company in the enterprise marketing system]. Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv [in Ukrainian].
- Lysytsia, N.M., & Poliakova, Ya.O. (2007). Sotsialno-ekonomichni aspekty rozvytku reklamnoi diialnosti [Social economic aspects of the development of advertising activity]. Kharkiv: KhNEU [in Ukrainian].
- Poliakova, Ya.O. (2008). Pidvyshchennia efektyvnosti marketyngovykh komunikatsii pidpryiemstva [Increasing of the efficiency of the enterprise’s marketing communications]. Ekonomika: problemy teorii ta praktyky – Economy: Issues of Theory and Practice, 246, Vol. 3, 688-694 [in Ukrainian].
- Ryzhkova, H.A. (2006). Metod opredeleniia effektivnosti marketinhovykh kommunikatsii na osnove iierarkhicheskoi modeli effektov [The method of the marketing communications’ efficiency determination on the basis of the hierarchical effect model]. Visnyk Ukr. akad. bankivskoi spravy – Bulletin of the Ukrainian Academy of Banking, 1, 120-127 [in Russian].
- Amerikanskiie spetsialisty v poiskakh zolotoho kliuchika k issledovaniiu PR [American specialists in searching of a gold key for investigation of PR efficiency]. commerce.net.ua. Retrieved from http://www.commerce.net.ua/ news18135.html [in Russian].
- Bresin S. (1995). Pratiquer le benchmarking [in English].
- Сamp, R.C. (1989). Benchmarking. The Search for Indastry Best Practices That Lead to Superior Performance. ASQC Industry Press, Milwaukee, Wisconsin [in English].
- Rafig, M., & Ahmed,P.K. (1995). Using the 7 Ps fs f generic marketing mix: an exploratory survey of UK and European marketing akademics. Market. Intell and Plann, 13/9, 4-15 [in English].
|