Зміст |
Автори:
О.С. Тєлєтов, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) С.Г. Тєлєтова, канд. філол. наук, доцент, проректор, Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка (м. Суми, Україна)
Сторінки: 47-56
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті охарактеризовано маркетингове середовище вищої школи. На конкретних прикладах показано окремі аспекти сучасного стану освіти в Україні. Розглянуто складові маркетингу вищого навчального закладу: освітній продукт, попит на освітні послуги, маркетингові дослідження відповідного ринку та комплекс маркетингу.
Ключові слова: маркетинг освіти, маркетинг вищого навчального закладу, педагогічний маркетинг, маркетингові дослідження в освіті, комплекс маркетингу вищої освіти, маркетинг освітніх послуг, маркетингова діяльність ВНЗ.
Класифікація JEL: I20, M31.
Цитувати як: Teletov, A. & Teletova, S. (2014). Marketing of education at the ukrainian higher educational institutions . Marketing and Management of Innovations, 4, 47-56. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zakon Ukrainy Pro vyshchu osvitu : pryiniatyi 1 lyp. 2014 roku №1556-VII [Law of Ukraine on higher education from July 1 2014, №1556-VII] [in Ukrainian].
- Herasymchuk, V.I. (2001). «Belye piatna v teorii i praktike marketinha [“White spots” in the theory and practice of marketing]. XXI vek: ozhydaemye realnosti v biznese i menedzhmente, (Vols. 2). (pp. 36-43). Svyshchov: SAS [in Russian].
- Melnik, L.H., & Khense, L. (Eds.). (2008). Sotsialno-ekonomicheskii potentsial ustoichivoho razvitiia [Social and economic potential of sustainable development]. Sumy: ITD “Universitetskaia kniha” [in Russian].
- Obolenska, T.Ye. (2005). Naukovi zasady formuvannia konkurentnoho rynku osvitnikh posluh dlia funktsionuvannia rynku pratsi [Scientific basis of a competitive education market for labor market]. A.F. Pavlenko (Eds.). Teoriia i praktyka marketynhu v Ukraini – Theory and practice of marketing in Ukraine. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Bila, S.O. (2011). Innovatsiini priorytety reformuvannia upravlinskykh zasad rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini [Innovative management priorities for reform principles of higher education in Ukraine]. Proceedings from MIIM’11: Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Innovatsiinyi rozvytok suspilstva za umov kros-kulturnykh vzaiemodii. (pp. 173-177). Sumy: Mriia [in Ukrainian].
- Havryliuk, V.Ya. (2013). Osoblyvosti rozvytku ta diialnosti VNZ u hlobalnii ekonomitsi [Features and development of the university in the global economy]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika” – Bulletin of National University “Lviv polytechnic”, 769, 405-412 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2011). Intelektualnyi capital VNZ yak zaporuka yoho innovatsiinoho rozvytku: sutnist, struktura, pidhody do otsinuvannia [Intellectual capital university as a guarantee of its innovative development: the nature, structure, approaches to assessment]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovations, 1, 145-154 [in Ukrainian].
- Tielietov, O.S., & Kozlova, O.H. (2001). Marketynhovii menedzhment. Orhanizatsiino-pedahohichni problem [Marketing management. Organizational and pedagogical issues]. Informatsiini tekhnolohii navchannia u vyshchykh zakladakh osvity – Information technology training in higher educational institutions. (pp. 12-16). Sumy: Vyd-vo SumDU [in Ukrainian].
- Kratt, O.A. (2003). Rynok posluh vyshchoi osvity: metodolohichni osnovy doslidzhennia koniunktury [Market services of higher education: methodological foundations of the research situation]. Donetsk: Yuho-Vostok [in Ukrainian].
- Melnikov, S.L. (2014). Upravleniie vysshym obrazovaniem v demokraticheskikh hosudarstvakh [Management of higher education in democratic states]. Sumska starovyna – Sumy antiquity, 41-42, 61-66 [in Russian].
- Tielietova, S.H., & Tielietov, O.S. (2012). Marketyh v upravlinni osvitoiu [Marketing in education management]. Osvita Sumshchiny – Education of Sumy region, 3, 14-19 [in Ukrainian].
- Pro Harvard [About Harvard]. (n.d.). harvard.edu. Retrieved from http//www.harvard.edu/about-harvard [in Ukrainian].
- Ne nashi universytety. Reformy Tabachnyka zbilshyly kilkist ukrainskykh studentiv u Polshi [Not our universities. Tabachnik’s reforms increased the number of Ukrainian students in Poland]. (n.d.). www.osvita.org.ua. Retrieved from http://www.osvita.org.ua/articles/702.html.
- Kholod, B.I., & Dashevska, O.V. (2012). Suchasnyi instrumentarii vyboru operatsiinykh stratehii rozvytku VNZ [Modern instruments selection operating strategies of Universities]. Akademichnyi ohliad – Academic review, 1(36), 5-12 [in English].
- Tielietov, O.S. (2010). Vyshch osvita i nauka v Ukraini: zdobutky, problem, perspektyvy [Higher education and science in Ukraine: achievements, problems and prospects]. Proceedings from Suchasni problemy vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru – Modern problems of higher education in the context of Ukraine’s integration into the European educational space. (pp. 76-83). Sumy: SumDU [in Ukrainian].
- Tielietov, O.S., & Provozin, M.V. (2011). Reklamna diialnist vyshchoho navchalnoho zakladu [Promotional activities of higher education institution]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovations, 2, 53-64 [in Ukrainian].
- Tielietova, S.H. (2013). Pedahohichnyi marketynh v umovakh vprovadzhennia novoho zakonu Ukrainy pro vyshchu osvitu [Pedagogical marketing in the implementation of the new Law of Ukraine on higher education]. Proceedings from VIII Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia “Marketynh innovatsii i innovatsii u marketynhu” – The Eighth International Scientific and Practical Conference “Marketing of Innovations and Innovations in Marketing”. (pp. 184-186). Sumy: TOV “Papirus” [in Ukrainian].
|