Зміст |
Автори:
Л.В. Потрашкова, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних систем і технологій, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (м. Харків, Україна)
Сторінки: 75-83
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Запропоновано систему моделей результатної оцінки маркетингового потенціалу підприємства із сектору b2b, яка враховує оптимізаційну сутність потенціалу, його ієрархічну структуру та динаміку маркетингових ресурсів. Розроблена система моделей належить до класу імітаційно-оптимізаційних, оскільки вона містить і блоки умовної оптимізації, і блоки імітації динаміки маркетингових ресурсів, а також передбачає перебір альтернативних значень керованих параметрів. Маркетинговий потенціал підприємства трактується як здатність підприємства задовольняти потреби споживачів та отримувати на цій основі максимальні економічні вигоди. Результатною оцінкою маркетингового потенціалу підприємства вважається множина найкращих результатів (значень прибутку від продажів), яких може досягти збутово-маркетингова підсистема підприємства в прогнозному періоді в розрізі варіантів умов зовнішнього середовища.
Ключові слова: оцінка маркетингового потенціалу підприємства, динамічне моделювання, імітаційно-оптимізаційне моделювання, оперативне, тактичне та стратегічне управління, прогнозування попиту.
Класифікація JEL: С53, С6, M31.
Цитувати як: Potrashkova, L. (2014). Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potential. Marketing and Management of Innovations, 4, 75-83. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, Ph., & Armstrong, G. (2003). Osnovy marketinha [Principles of Marketing]. (9 ed.). Moscow: “Villiams” [in Russian].
- Lambin, J.-J., & Peeters, R. (1977). La gestion marketing des entreprises. Paris: Presses universitaires de france (Coll. “Systèmes-Décisions”) [in French].
- Barkan, D.I. (1991). Marketinh dlia vsekh: besedy dlia nachinaiushchikh [Marketing for everybody: conversations for beginners]. Leningrad: Kult-inform-press, Chelovek [in Russian].
- Rodionova, A.P. (2009). Otsenka i realizatsiia marketinhovoho potentsiala razvitiia mashinostroitelnykh predpriiatii rehiona [Estimation and implementation of marketing potential of machine-building enterprises of the region]. Rehionolohiia – Regional Studies, 3, 23-29 [in Russian].
- Faizulaeva, K.A. (2011). Otsinka marketynhovoho potentsialu na analitychnomu etapi protsesu marketynhovoho audytu na pidpryiemstvi [Estimation of marketing potential at the analytical stage of marketing audit of an enterprise]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti – Bulletin of transport and industry economics, 33, 289-292 [in Ukrainian].
- Polinicencu, C., & Mateescu, I., & Burta, C. (2008). Original method for the evaluation of the sales potential of over the counter (OTC) drugs on Romanian pharmaceutical market. Farmacia, LVI, 5, 547-555 [in English].
- Popov, Ye.V. (1999). Potentsial marketinha predpriiatiia [Potential of marketing of an enterprise]. Marketing v Rossii i za rubezhom – Journal of Marketing in Russia and Abroad, 5, 31-41 [in Russian].
- Kostenko, O.P., & Adieeva, T.O. (2011). Model otsiniuvannia marketynhovoho potentsialu promyslovoho pidpryiemstva [Model of estimation of industrial enterprise marketing potential]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo – State and Regions. Series: Economics and Business, 3, 87-91 [in Ukrainian].
- Gryniova, V.M., & Kozyrieva, O.V. (2006). Sotsialno-ekonomichni problemy innovatsiinoho rozvytku pidpryiemst [Socio-economic problems of enterprises’ innovative development]. Kharkiv: VD “INZHEK” [in Ukrainian].
- Potrashkova, L.V. (2012). Model otsіnky marketynhovoho potentsialu pidpryiemstva v rozrizi operatyvnoho, taktychnoho ta stratehichnoho rivniv [Corporate marketing potential assessment model in the context of operational, tactical and strategic levels]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, 266-273 [in Ukrainian].
- Tsvirkun A.D., Akinfiev V.K., & Filippov V.A. (1985). Imitatsionnoie modelirovaniie v zadachakh sinteza struktury slozhnykh sistem. Optimizatsionno-imitatsionnyi podhod [Simulation modelling in problems of synthesis of the structure of complex systems. The optimization-simulation approach]. Moscow: Nauka [in Russian].
|