Зміст |
Автори:
Грищенко Олена Федорівна, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Клісіньскі Януш Сільверюшовіч, д-р екон. наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу і підприємництва, Технічно-Гуманістична Академія (м. Бєльско-Бяла, Польща), професор кафедри економічної теорії, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Білан Марина Ігорівна, студент факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 167-177
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-14
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розкриті основні методи просування комерційного автотранспорту на ринку України. Досліджено основні переваги та недоліки методів просування на ринку комерційного автотранспорту, визначено пріоритетність їх використання. Визначено основні тенденції використання методів просування на ринку комерційного автотранспорту України.
Ключові слова: методи просування, комерційний автотранспорт, імідж компанії, позиціонування на ринку, виставкова діяльність, корпоративні журнали, промо-тури, корпоративні фільми, СЕО-оптимізація, реклама.
Класифікація JEL: D83, L10, L19, L64, L91, M31.
Цитувати як: Gryshchenko, O., Klisinski Ja. & Bilan, M. (2015). Sales promotion methods at ukrainian market of commercial vehicles: analysis, efficiency, prospects. Marketing and Management of Innovations, 1, 167-177. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kainova, T.V. (2012). Optimizatsiia marketinha na rynke B2B [Marketing optimization for B2B market]. Bizness inform – Business inform, 11, 263-266. Retrieved from http://cyberleninka.ru/article/n/optimizatsiya-marketinga-na-rynke-v2v [in Russian].
- Berlet, V. (2012). Rezultaty doslidzhennia efektyvnosti metodiv prosuvannia na rynku dorozhnio-budivelhoi tekhniky. Zvit kompanii MARKOM [The research results of promotion methods efficiency in the market of road-building vehicles. MARKOM company survey]. marcom.kiev.ua. Retrieved from http://marcom.kiev.ua/images/task/24-kruglyy-stol-po-marketingu-noyabr-2012.pdf [in Russian].
- Durovych, A.I. (1997). Marketinh v predprinimatelskoi deiatelnosti [Marketing in entrepreneurship]. Minsk: Finansy, uchet, audit [in Russian].
- Kobieliev, V.M., & Diatlova, D.S. (2014). Suvenirna produktsiia yak odyn iz vazhlyvishykh zasobiv reklamy dlia kompanii [Souvenirs as one of the most important advertising means for companies]. Visnyk NTU “KhPI” – Bulletin of the NTU “KhPI”, 34 (1077), 133-138 [in Ukrainian].
- Shulichenko, A.Ye. (2011). Internet-marketynh yak instrument marketynhovoi polityky [Internet marketing as a tool for marketing policy]. ena.lp.edu.ua. Retrieved from http://ena.lp.edu.ua:8080/ bitstream/ntb/13061/1/122_Shul%D1%96chenko_256-258_69.pdf [in Ukrainian].
- Ofitsiinyi sait kholdynhovoi kompanii “AvtoKrAZ” [Holding Company “AutoKrAZ” official website]. autokraz.com.ua. Retrieved from http://www.autokraz.com.ua/ [in Ukrainian].
- Ofitsiinyi sait publichnoho aktsionernoho tovarystva “Bohdan Motors” [Bogdan Corporation official website]. bogdan.ua. Retrieved from http://bogdan.ua/ [in Ukrainian].
- Ofitsiinyi sait publichnoho aktsionernoho tovarystva “Ukrainska avtomobilna korporatsiia UkrAVTO” [UkrAVTO Corporation official website]. ukravto.ua. Retrieved from http://www.ukravto.ua/ [in Ukrainian].
- Pekar, V.A. (2009). Osnovy vystavkovoi diialnosti [Basics of exhibition activity]. Kyiv: Yevroindeks [in Ukrainian].
- Horev, A.E. (2004). Hruzovyie avtomobilnyie perevozki [Freight automobile transportation]. Moscow: Akademiia [in Russian].
- Yatskivskyi, L.Yu., & Zerkalov, D.V. (2007). Zahalnyi kurs transportu [General course of transport]. Kyiv: Aristei [in Ukrainian].
- Masalitina, V.V. (2013). Kredytna polityka vantazhnoho avtotransportnoho pidpryiemstva ta yii realizatsiia [Сredit politics of a freight motor transport enterprise and its realization]. Visnyk Natsionalnoho transportnoho universytetu – Bulletin of the National transport university, 28, 337-342. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vntu_2013_28_49.pdf [in Ukrainian].
- Hurch, L.M., & Chenchyk, A.M. (2008). Marketynhove doslidzhennia rynku transportnykh posluh Ukrainy [Market research of the market of transport services of Ukraine]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska Politekhnika” – Bulletin of the National university “Lviv Politechnics”, 633, 165-171 [in Ukrainian].
- Kindii, M.V., Mamchyn, M.M., & Hrechyn, B.D. (2010). Problemy transportnoi lohistyky v Ukraini v umovakh hlobalizatsii biznesu [The problems of transport logistics in Ukraine in globalizing businesses]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska Politekhnika” – Bulletin of the National university “Lviv Politechnics”, 691, 339-344 [in Ukrainian].
|