Зміст |
Автори:
Студінська Галина Яківна, канд. екон. наук, докторант Науково-дослідного економічного інституту, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (м. Київ, Україна)
Сторінки: 187-201
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-16
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Пошук ефективного шляху подолання економічної кризи в Україні вимагає використання нетрадиційних підходів до вибору стратегії розвитку, механізму управління економічними процесами, інтеграції зовнішніх та внутрішніх джерел фінансування. Формування національного бренда країни є неординарним підходом у такій складній ситуації. Використання світового досвіду побудови національних брендів доводить ефективність такої стратегії. Підтримка європейською спільнотою процесу брендування країни надасть синергетичний ефект економічного зростання України.
Ключові слова: національний бренд, бренд країни, збалансований розвиток, економічний потенціал, імідж країни .
Класифікація JEL: А13, О1, О2.
Цитувати як: Studinska, G. (2015). Brand of country as a potential for sustainable development of Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 1, 187-201. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-16
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Anholt, S. (2004). Brend – doroha k mirovomu rynku [Brand as the road to the world market]. Moscow: Kudyts-Obraz [in Russian].
- Kotler, Ph., Asplund, K., Rhine, I. & Haider, J. (2005). Marketinh mest. Privlecheniie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Yevropy [Marketing of places. Attracting investments, businesses, residents and tourists in the city, municipality, regions and countries of Europe]. Stokholmskaia School of Economy in St. Peterburhe [in Russian].
- Liulchak, Z.S., Lipentsev, А.А., & Halushchak, Yu.I. (2012). Brend ta brendynh krainy – innovatsiini instrumenty ta perspektyvy stanovlennia [Brand and country branding as innovative tools and prospects]. Ekonomichni problemy staloho rozvytku – Economical Problems of Sustainable Development: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference dedicated to the 20-th anniversary of scientific activity of FEM SumDU. (Vols. 1). (pp. 101-103). Sumy: SumSU [in Ukrainian].
- Olefirenko, O.M., & Karpishchenko, M.Yu. (2011). Problemy teorii i praktiki brendinha territorii na primere kontseptsii formirovaniia brenda Sumskoi oblasti [Problems of the theory and practice of branding areas on the example of the brand concept of Sumy region]. Marketing í menedzhment ínnovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4 (Vol. II), 30-40 [in Russian].
- Poroshenko, P.A. (2014). Оdin den ATO stoit 100 millionov hriven [One day of ATO worth 100 million UAH]. Korrespondent – Correspondent, 20 dekabria [in Russian].
- Malysh, N.A. (n.d.). Strukturni pokaznyky ta ekonomichna otsinka pryrodno-resursnoho potentsialu Ukrainy [Structural indicators and economic assessment of natural resource potential of Ukraine]. academy.gov.ua. Retrieved from: http://www.academy.gov.ua/ej/ej17/PDF/11.pdf [in Ukrainian].
- Matveev, V. (2012). (n.d.). Zamknene kolo budivelnoi halyzi [Vicious circle of construction industry]. tema.in.ua. Retrieved from http://www.tema.in.ua/article/7057.html [in Ukrainian].
- Romaniuk, S.A., Studinska, G.Ya. (2014). Stratehichni pidkhody do formuvannia rehionalnoho brendu [Strategy approaches to the regional brand formation]. Science and Education a New Dimension. – Humanities and Social Sciences, II(6), Issue: 36, 28-31 [in Ukrainian].
- UNWTO Tourism Highlights (2010). UNWTO [in English].
- Studinska, G.Ya. (2014). Natsionalna stratehiia rozvytku: Brend Ukrainy-2020 [National Development Strategy: Brand-Ukraine 2020]. Malyn: Princeps [in Ukrainian].
- Studinska, G.Ya. (2014). Brend: dolaiuchy chas ta prostir [Brand: overcoming time and space]. Malyn: Princeps [in Ukrainian].
|