Зміст |
Автори:
Шипуліна Юлія Сергіївна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД, заступник декана факультету економіки і менеджменту з інформаційних та медіа технологій, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 202-212
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розроблено формалізований підхід до управління процесом формування і розвитку інноваційної культури підприємства, конкретизовано зміст процедур управління. Розроблено та апробовано підхід до вибору управлінських дій залежно від стану складових підсистем та елементів інноваційної культури. Запропоновано та апробовано економіко-математичну модель для оптимізації структури інструментів і методів формування та розвитку інноваційної культури підприємства.
Ключові слова: інноваційна культура підприємства, формування та розвиток, діагностика інноваційної культури, елементи інноваційної культури, оптимізація управління.
Класифікація JEL: D21, O33, M12.
Цитувати як: Shypulina, Yu. (2015). Management of formation and development of enterprise’s innovative culture. Marketing and Management of Innovations, 1, 202-212. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vikarchuk, O.I. (2013). Evoliutsiia formuvannia innovatsiinoi kultury [Evolution forming of innovative culture]. Stalyi rozvytok ekonomiky – Sustainable economic development, 3(20), 310-314 [in Ukrainian].
- Zakharchyshyn, H.M., & Andriichuk, O.Ya. (2008). Kontseptualna model innovatsiinoi kultury pidpryiemstva [Conceptual model of innovative enterprise culture]. Nauk. visnyk NLTU Ukrainy : zb. nauk.-tekhn. prats – Scientific Bulletin NLTU of Ukraine : collection of scientific works, 18.8, 272-278 [in Ukrainian].
- Zubenko, V.V. (2007). Innovatsionnaia kultura v sisteme orhanizatsionnoi kultury predpriiatiia [Innovative culture in the organizational culture of the enterprise system]. Ekonomika i upravlenie – Economics and Management, 4-5, 93-97 [in Russian].
- Kazmirchuk, S. (2010). Innovatsiina kultura: rol i mistse v innovatsiinomu rozvytku pidpryiemstva [Innovation culture: the role and place in innovative development of the enterprise]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava – Socio-economic Problems and the State, 1(3), 66-70 [in Ukrainian].
- Kameron, K.K., & Kuin, R. (2001). Diahnostika i izmenenie orhanizatsionnoi kultury [Diagnostics and change of organizational culture]. (I.A. Andreeva, Trans). SPb: Piter [in Russian].
- Laricheva, E.A. (2009). Razvitie innovatsionnoi kultury na predpriiatii [Development of an innovative culture at the enterprise]. Vestnik Brianskoho hosudarstvennoho tekhnicheskoho universiteta – Bulletin of Bryansk State Technical University, 2 (22), 128-133 [in Russian].
- Patora, L., & Tsymbalista, N. (2008). Formuvannia innovatsiinoi kultury yak osnovy dlia rozvytku innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstva [Forming of innovative culture as the basis for enterprises innovative capacity development]. Problemy ekonomiky ta upravlinnia: Visnyk NU «Lvivska politekhnika» – Problems of Economics and Management: Bulletin of «Lviv Polytechnic», 628, 603-608 [in Ukrainian].
- Prokopenko, O.V., & Shypulina, Yu.S. (2014). Motyvatsiia personalu i innovatsiina kultura pidpryemstva [The motivation of staff and the innovative culture of enterprise]. Maksymova T.S. (Eds.). Marketynh: teoriia i praktyka – Marketing: Theory and Practice: Collected papers of Volodymyr Dahl East Ukrainian National University, 21. (pp. 134-142). Luhansk, vyd-vo SNU im. V. Dalia [in Ukrainian].
- Shypulina, Yu.S. (2013). Vplyv innovatsiinoi kultury na orhanizatsiiu i rezultatyvnist diialnosti pidpryiemstva-innovatora [The impact of innovation culture for the organization and performance of enterprise-innovator]. Prometei – Prometheus, 3, 77-83 [in Ukrainian].
- Shypulina, Yu.S. (2013). Innovatsiina kultura yak osnova spryiatlyvoho seredovyshcha innovatsiynoho rozvytku orhanizatsii: metodychni zasady otsinky [Innovative culture as a basis of the favorable environment for organisation innovative development: methodical bases of estimation]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 1, 236-246 [in Ukrainian].
- Shypulina, Yu.S. (2013). Pidkhody do optymizatsii struktury instrumentiv i metodiv formuvannia ta rozvytku innovatsiinoi kultury pidpryiemstv [Approaches to optimize the structure of instruments and methods of innovative enterprise culture formation and development]. Visnyk NTU «KhPI» – Bulletin of NTU «KhPI», 44 (1017), 137-145 [in Ukrainian].
|