Зміст |
Автори:
Чуприна Наталія Миколаївна, канд. екон. наук, доцент, декан економічного факультету, ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет» (м. Дніпропетровськ, Україна)
Сторінки: 231-239
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-20
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті зроблено аналіз досліджень і публікацій провідних науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори використання механізму екомаркетингу. Екомаркетинг є важливим інструментом коригування сучасної виробничої поведінки підприємства. Підприємства повинні бути налаштовані на сучасні вимоги виробництва, підтримку екологічної безпеки та задіяні в реалізації екомаркетингу в Україні. За результатами аналізу підприємства промисловості поділені на два види: екологічно небезпечні та екологічно орієнтовані. Оновлення підприємств промисловості та їх модернізацію необхідно проводити з урахуванням екологічної складової. Це дасть можливість уникнути екологічної катастрофи та задіяти інструменти екомаркетингу не лише на ринках збуту продукції промислових підприємств.
Ключові слова: екомаркетинг, промислові підприємства, забруднення довкілля, промислові відходи, екотехнологія.
Класифікація JEL: М31, Р42.
Цитувати як: Chupryna, N. (2015). Eco-marketing in industrial enterprise activities. Marketing and Management of Innovations, 1, 231-239. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-20
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Balatskii, O.F. (1994). Teoriia i praktika otsenki ekonomicheskoho ushcherba v Ukraine [Theory and practice of economic impacts assessing in Ukraine]. Visnyk Sumskoho derzhavnoho universytetu – Bulletin of SSU, 1, 138-145 [in Russian].
- Berling, R.Z. (2012). Sut ta znachennia ekoloho-ekonomichnoho zbytku v diialnosti roboty pidpryiemstva [The essence and importance of ecological-economic damage in the activities of the enterprise]. Proceedings from Marketing and logistics in the system of management ’12: ІХ Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu» – ІХ International Scientific and Practical Conference «Marketing and logistics in the system of management». (pp. 29-30). Lviv: Lviv Polytechnic [in Ukrainian].
- Sadchenko, E.V. (2012). Rol virtualnoho rynochnoho prostranstva v formirovanii potrebitelskoi tsennosti okruzhaiushchei prirodnoi sredy [The role of the virtual market space in the formation of consumer value of the natural environment]. Visnyk Odeskoho natsionalnoho universytetu – Bulletin of Odessa National University, Vol. 17 (ussue 2), ser. Economy, 181-190 [in Russian].
- Illiashenko, S.M., & Illiashenko, N.S. (2013). Motyvatsiia ekolohizatsii spozhyvacha [Motivation of consumer ecologization]. Suchasnyi marketynh: stan i perspektyvy rozvytku v Ukraini i ii rehionakh – Modern marketing: state and prospects of development in Ukraine and its regions, Vol. ХІІІ (Issue 254), 58-69. Donetsk: Yuho-Vostok [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., & Prokopenko O.V. (2003). Menedzhment ekolohichnykh innovatsii [Management of ecological innovations]. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Marketynhovi zasady vprovadzhennia ekolohichnykh innovatsii [Marketing principles of ecological innovations implementation]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Dybach, I.L., Hatsura, V.Ya., & Ivata, V.V. (2013). Rol ekolohichnoho marketynhu v zabezpechenni konkurentospromozhnosti vitchyznianykh pidpryiemstv [The role of environmental marketing in enterprises competitiveness ensuring]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu – Bulletin of Khmelnytskyi national university, Vol. 3, ser. Economy, 28-33 [in Ukrainian].
- Strutinska, L.R., Andrusiv, S.V., & Lubomudrova, N.P. (2012). Ekolohichnyi marketynh ta innovatsiini rishennia [Environmental marketing and innovative solutions]. Proceedings from Marketing and logistics in the system of management ’12: ІХ Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu» – ІХ International Scientific and Practical Conference «Marketing and logistics in the system of management». (pp. 408-409). Lviv: Lviv Polytechnic [in Ukrainian].
- Chechel, A.O. (2014). Efekt «dekamplinhu» yak ekoloho-ekonomichnyi indykator staloho rozvytku promyslovykh terytorii (na prykladi Donetskoho rehionu) [Decoupling effect as an eco-economic indicator of sustainable development of industrial areas (on example of Donetsk region)]. Prometei: rehionalnyj zbirnyk naukovykh prats z ekonomiky – Prometey: regional collection of scientific works on economics, 1 (43), 57-60 [in Ukrainian].
- Melnyk, L.G. (2006). Ekolohycheskaia ekonomika [Ecological Economics]. Sumy: VTD «Universytetskaia kniha» [in Russian].
|