Зміст |
Автори:
Дима Олександр Олексійович, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» (м. Київ, Україна)
Сторінки: 87-95
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена власним торговим маркам (ВТМ) у вітчизняних торговельних мережах. Розглянуті сутність власної торгової марки та історія її виникнення. Проаналізовані ключові показники розвитку ВТМ в Україні та світі. Запропоновані подальші кроки роздрібних мереж щодо поширення ідей сталого розвитку на учасників мережі створення цінності та кінцевих споживачів через власні торгові марки.
Ключові слова: власні торгові марки, приватні марки, роздрібна мережа, сталий розвиток, дослідження ринку.
Класифікація JEL: M21, M31.
Цитувати як: Dуma, O. (2015). Prospects for implementation of the sustainable development strategy by domestic retailers through the private labels introduction. Marketing and Management of Innovations, 1, 87-95. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- ATB-market [ATB-market]. atbmarket.com. Retrieved from www.atbmarket.com [in Russian].
- Ashan [Auchan]. auchan.ua. Retrieved from www.auchan.ua [in Ukrainian].
- Billa Ukraina [Billy Ukraine]. billa.ua. Retrieved from www.billa.ua [in Ukrainian].
- Brovchenko, V.A. (2010). Vlasni torhovi marky v rozdribnii torhivli [Private labels in retail]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI» – Economic Bulletin of NTU «KPI», 7, 143-148 [in Ukrainian].
- Watsons [Watsons]. watsons.com.ua. Retrieved from www.watsons.com.ua [in Ukrainian].
- Hladchenko, V. (n.d.). Private label: zolotoe dno? [Private label: golden bottom?]. AdVesti. Retrieved from http://www.advesti.ru/publish/brending/label [in Russian].
- Eva [Eva]. eva.dp.ua. Retrieved from www.eva.dp.ua [in Ukrainian].
- Eko-Market [Eko-Market]. eko.com.ua. Retrieved from www.eko.com.ua [in Ukrainian].
- Zabarylo, M. (n.d.). Kliuchevyie tendentsіі razvіtіia formatov roznіtsі v Ukraіne і v Evrope [Key trends of retail formats development in Ukraine and Europe]. GfK Ukraine. gfk.com. Retrieved from: http://www.gfk.com/ua/Documents/Presentations/Zabarilo_FoodMaster2014.pdf [in Russian].
- Kosmo [Kosmo]. kosmo.ua. Retrieved from www.kosmo.ua [in Ukrainian].
- METRO Kesh end Keri Ukraina [METRO Cash & Carry Ukraine]. metro.ua. Retrieved from www.metro.ua [in Ukrainian].
- Nash kraі [Our land]. nashkraj.ua. Retrieved from www.nashkraj.ua [in Russian].
- Rynok rozdribnoi torhivli Ukrainy za 2012 rik [Ukrainian Retail market in 2012]. Credit Rating. credit-rating.ua. Retrieved from http://www.credit-rating.ua/img/st_img/AS/2013/29.04.2013/Roznica_ 2012.pdf [in Ukrainian].
- Riteil Hrup [Retail Group]. kishenya.com.ua. Retrieved from www.kishenya.com.ua. [in Ukrainian]
- Saprykina, L.M. (2012). Vprovadzhennia vlasnoi torhovoi marky – perspektyvnyi napriam rozvytku torhivli [The introduction of private label as a promising trend in trade]. Sbornik nauchnykh trudov SWorld. Materialy mezhdunarodnoi nauchno-praktycheskoi konferentsii «Perspektivnyie innovatsii v nauke, obrazovanii, proizvodstve i transporte ‘2012», Vol 2/22. Retrieved from http://www.sworld.com.ua/konfer27/784.pdf [in Ukrainian].
- Smilianets, V.V. (2011). Tekhnolohii formuvannia vlasnoi torhovelnoi marky [Technology of private label development]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 3 (67), 41-46 [in Ukrainian].
- Sobstvennaia torhovaia marka [Private label]. Wikipedia. wikipedia.org. Retrieved from https://ru.wikipedia.org/wiki/Sobstvennaia_torhovaia_marka [in Russian].
- STM v Evrope і Ukraіne [PL (private label) in Europe and Ukraine]. Nielsen Ukraine. nielsen.com. Retrieved from nielsen.com [in Russian].
- Torhovelna marka Bravis – u triitsi lideriv z prodazhu televizoriv [Trade mark Bravis in the top three of TV sales]. Unian. unian.ua. Retrieved from: http://www.unian.ua/common/1018869-torgovelna-marka-bravis-u-triytsi-lideriv-z-prodaju-televizoriv.html [in Ukrainian].
- Firsova, S.H. (2013). Marketynhove zabezpechennia vyvedennia vlasnykh torhovykh marok u ryteili [Marketing of private labels]. Visnyk Kyivskoho nats. universytetu im. Tarasa Shevchenka – Bulletin of Kiev nat. Taras Shevchenko University, Vol. 144, 54-57 [in Ukrainian].
- Fozzi Grup [Fozzi Group]. fozzy.ua. Retrieved from www.fozzy.ua [in Ukrainian].
- Furshet [Furshet]. furshet.ua. Retrieved from: www.furshet.ua [in Ukrainian].
- Shevchenko, O.L. (2014). Vlasni torhovelni marky proty brendiv: rozvytok, tendentsii, perspektyvy [Private labels vs. brands: development, trends and prospects]. Molodyi vchenyi – Young Scientist, Vol. 8 (11), 56-60 [in Ukrainian].
- Private Label v trende. Obzor rynka STM v stranakh SNH – Rossіі, Ukraіne, Belarusі [Private Label in trend. Review of PL market in CIS countries – Russia, Ukraine, Belarus]. PrivateLabel. privatelabel-tm.com. Retrieved from http://www.privatelabel-tm.com/articles/247 [in Russian].
- Private Label: Kuda napravіt usіlіia? [Private Label: where to direct efforts?]. Advanter Group. advanter.ua. Retrieved from http://www.advanter.ua/AD-PL-2010.pdf [in Russian].
|