Зміст |
Автори:
Райко Діана Валеріївна, д-р екон. наук, професор, професор кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту, НТУ України «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна) Лебедєва Лілія Едуардівна, магістр кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту, НТУ України «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна)
Сторінки: 107-123
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв’язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом.
Ключові слова: концептуальна модель, управління маркетингом, маркетинговий менеджмент, система «споживач-підприємство-партнер», служба маркетингу.
Класифікація JEL: М31, L20.
Цитувати як: Raiko D. & Lebedeva, L. (2015). Model of marketing management in management system of industrial enterprise. Marketing and Management of Innovations, 1, 107-123. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, Ph., & Keller, K.L. (2007). Marketynh menedzhment [Marketing management]. (12th ed., rev.). Saint-Petersburg: Piter [in Russian].
- Raiko, D.V. (2008). Stratehіchne upravlіnnia rozvytkom marketynhovoi dіialnostі: metodolohіia ta orhanіzatsіia [Strategic management of marketing activities development: methodology and organization]. Kharkiv: Izhek [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2010). Rol marketynhu v zabezpechennі zhyttedіialnostі promyslovoho pіdpryiemstva [The role of marketing in life support of industrial enterprises]. Proceedings from MIIM ’10: Marketing of innovations and innovations in marketing. (рр. 177-179) [in Ukrainian].
- Soloviev, B.A. (1999). Upravlenie marketinhom [Marketing Management]. Moscow: Infra-M [in Russian].
- Ivashkova, N.I. (2010). Upravleniie marketinhom [Marketing Management]. Moscow: Infra-M [in Russian].
- Beyker, M.(2002). Marketinh [Marketing]. Saint-Petersburg: Piter [in Russian].
- Raiko, D.V., & Lebedeva, L.E. (2014). Kontseptualna model avtomatyzovanoi іnformatsіinoi systemy marketynhu na pіdpriemstvі [Conceptual model of automated information system of marketing at the enterprise]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 142-153 [in Ukrainian].
- Balabanova, L.V., Kholod, V.V., & Balabanova, І.V. (2012). Marketynh pіdpryiemstva [Marketing of enterprise]. Kyiv: Tsentr uchbovoi lіteratur [in Ukrainian].
- Korotkova, A.V. (2005). Upravleniie marketinhom [Marketing management]. Moscow: Yuniti-Dana [in Russian].
- Beliavtsev, M.І., & Vorobiov, V.N. (2006). Marketynhovyi menedzhment [Marketing menedgment]. Kyiv: Tsentr navchalnoi lіteratury [in Ukrainian].
- Bіlovodska, O.A. (2010). Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Titova, V.A. (2001). Marketing [Marketing]. Rostov-na-Dony: Feniks [in Russian].
- Marketynhovyi menedzhment v systemі upravlіnnia pіdpryiemstvom [Marketing management in the enterprise management system]. nbuv.gov.ua. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/node/906 [in Ukrainian].
- Drucker, P. (2004). Entsyklopedia menedzhementa [Encyclopedia of management]. (O.L. Peliavskyi, Trans.). Moscow: Izdatelskyi dom «Williams» [in Russian].
- Titorenko, H.A. (2008). Informatsionnyie tekhnolohii v biznesse [Information systems in business]. Moscow: Yuniti-Dana [in Russian].
- Shumeiko, V.M. (2009). Orhanizatsiini structury upravlinnia marketynhom na vyrobnychykh pidpryiemstvakh [The organizational structure of marketing management at manufacturing enterprises]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 1, 46-48 [in Ukrainian].
- Kaliuzhnova, N.Ya., & Yakobson, A.Ya. (2006). Marketinh [Marketing]. Moscow: Omega-L [in Russian].
- Fedorchenko, A.V. (2009). Systema marketynhovykh doslidzhen [The system of marketing research]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Miahkov, E. (2008). Kak razrabotat, formalizovat i vnedrit sistemu KPI v kompanii [How to develop, formalize and implement KPI system at the enterris]. Finansist – Financier, 11 [in Russian].
- Vishniakova, M.V. (2011). KPI dlia marketoloha [KPI for the marketer]. Spravochnik po upravleniiu personalom – Handbook of Personnel Management [in Russian].
- Maisak, O.S. (2013). SWOT-analiz: obiekt, faktory, stratehii. Problema poiska sviazei mezhdu faktorami [SWOT-analysis: object, factors, strategy. The problem of finding relationships between factors]. Upravlenie i vysokie tekhnolohii – Management and High Tech, 1 [in Russian].
- Evans, J.R, & Berman, B. (2002). Marketinh [Marketing]. Moscow: Sirin [in Russian].
- O’Shonessi, J. (2002). Konkurentnyi marketinh: stratehicheskii podkhod [Competitive marketing: strategic approach]. (D.O. Yampolskaia, Trans.). Saint-Petersburg: Piter [in Russian].
- Markova, V.D. (2005). Marketinh menedzhment [Marketing management]. Novosibirsk [in Russian].
- Tultaiev T.A. (n.d.). Kontseptsii marketinha: marketinhovyi kompleks. Marketinhovyie modeli 5R, 7R, 4S [Marketing concept: marketing mix. Marketing models 5P, 7P, 4C]. elitarium.ru. Retrieved from http://www.elitarium.ru [in Russian].
- Sait zhurnalu «HR-portal» [Journal site «HR-portal»]. http://hr-portal.ru. Retrieved from http://hr-portal.ru [in Russian].
- Raiko, D.V. (2012). Orhanіzatsіinі zasady rozvytku marketynhovoi dіialnostі promyslovoho pіdpryiemstva [Organizational principles of marketing activity of industrial enterprise]. Ekonomіka ta pіdpryiemstvo – Economics and Business, 28, 106-115 [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2014). Formuvannia departmenta marketynhy promyslovoho pіdpryiemstva [Formation of marketing department of industrial enterprise]. Marketinhovi aspecty upravlinnia innovatsiinym rozvytkom – Marketing aspects of innovative development management. Sumy: TOV DD «Papirus» [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2011). Metodychnyi pidkhhid do otsiniuvannia efektyvnosti diialnosti departamentu marketynhu pidpryiemstva [The methodical approach to the evaluation of the marketing department effectiveness at the enterprise]. Naukovі pratsі Natsіonalnoho unіversitetu kharchovykh tehnolohіi – Proceedings of the National University of Food Technologies, 39, 90-95 [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2011). Otsіnka rezultatіv dіialnostі kerіvnykіv marketinhovykh sluzhb (pochatok) [Assessment of results of functional units department of marketing (begining)]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, Vol. 2, 155-166 [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2012). Otsіnka rezultatіv dіialnostі kerіvnykіv marketinhovykh sluzhb (zakinchennia) [Assessment of results of functional units department of marketing (end)]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 1, 123-131 [in Ukrainian].
|