Зміст |
Автори:
Язвінська Надія Вікторівна, канд. екон. наук, доцент кафедри промислового маркетингу, НТУ України «Київський політехнічний інститут» (м. Київ, Україна) Барановська Анастасія Анатоліївна, магістрант факультету менеджменту та маркетингу, НТУ України «Київський політехнічний інститут» (м. Київ, Україна)
Сторінки: 221-233
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуті особливості позиціонування на основі формування споживчої цінності продукції для сонячної енергетики, які дозволяють сформувати основні принципи позиціонування, як основи забезпечення конкурентоспроможності підприємств, що працюють на ринку сонячної енергетики. Ефективне позиціонування і просування науково-технічної продукції для сонячної енергетики на вітчизняному ринку необхідні для реалізації інноваційного потенціалу розвитку країни, підвищення конкурентоспроможності національної економіки в умовах глобалізації світогосподарських зв’язків. На основі аналізу ринкового середовища та визначення сегментів ринку сонячної енергетики визначені критерії відмітних особливостей при позиціонуванні фотовольтаїки.
Ключові слова: позиціонування, сегментація, ринок відновлювальної енергетики, сонячна енергетика.
Класифікація JEL: D21, M31, Q42.
Цитувати як: Yazvinska N. & Baranovska, A. (2015). The features of product positioning for the Ukrainian solar energy . Marketing and Management of Innovations, 2, 221-233. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zakon Ukrainy «Pro vnesennia zmin do Zakonu Ukrainy «Pro enerhetyku» shchodo stymuliuvannya vyrobnytstva elektroenerhii z alternatyvnykh dzherel enerhii» vid 20.11.2012 №5485-17 [The Law of Ukraine «About changes introduction into the Law of Ukraine «About Energetics» in reference to stimulation of energy production through renewable energy sources» dated 20.11.2012, №5485-17]. (2013). Vidomosti Verkhovnoyi Rady (VVR) – Records of Verkhovna Rada of Ukraine, №51, paragraph 714 [in Ukrainian].
- Aaker, D. (2007). Stratehicheskoie rynochnoie upravleniie [Strategic market management]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Borshchuk, Yе.M. (2006). Hlobalna enerhetychna problema i kontseptsiia stiikoho rozvytku [Global energetic problem and sustainable development conception]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual economic problems, 11, 218-225 [in Ukrainian].
- Doyl, P. (1999). Menedzhment: stratehiia i taktika [Management: strategy and tactics]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Zozulov, O.V., & Pysarenko, N.L. (2004). Rynkove pozytsionuvannia: z choho pochynaetsia stvorennia uspishnykh brendiv [Market positioning: what successful brand creation begins with]. Kyiv: Znannia-Pres [in Ukrainian].
- Kotler, Ph. (1998). Marketynh. Menedzhment: analiz, planirovanie, vnedrenie, kontrol [Marketing Management: analysis, planning, implementation, and control]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Kotler, Ph., Armstronh, G., Vonh, V., & Sonders, D. (2013). Osnovy marketinha [Basics of marketing]. (5th ed.). Viliams [in Russian].
- Lamben, Zh.-Zh. (1996). Stratehicheskii marketinh. Yevropeiskaia perspektiva [Strategic marketing. European perspective]. Saint Petersburg: Nauka [in Russian].
- Lytovchenko, V.H., & Strikha, M.V. (2015). Soniachna enerhetyka: poriadok dennyi dlia svitu i Ukrainy [Solar energetics: Agenda for the world and Ukraine ]. Kyiv: K.I.S. [in Ukrainian]
- Porter, M. (2006). Konkurentnaia stratehiia: Metodika analiza otraslei i konkurentov [Competitive Strategy: Techniques for Industries and Competitors Analyzing]. (2nd edit). Moscow: Alpina Biznes Buks [in Russian].
- Prymak, T.O. (2012). Stratehiia pozytsionuvannia u teorii marketynhu [The positioning strategy in marketing theory]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 1, 13-20 [in Ukrainian].
- Traut, Dzh., & Rays, Ye. (2004). Pozitsionirovaniie. Bitva za uznavaiemost [Positioning. The Battle for Your Mind]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. Ekonomichna statystyka. Nauka, tekhnolohiyi ta innovatsiyi [Governmental statistics service of Ukraine. Economics statistics. Science, technology and innovations]. (n.d.). ukrstat.gov.ua. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
- Kravchenko, O. Normatyvno-pravove rehuliuvannia soniachnoi enerhetyky v Ukraini. Yuryst i zakon, №16 vid 24.04.2014 [Regulation of solar energetics in Ukraine / Lawyer and Law, No16 dated 24.04.2014]. (n.d.) gc.ua. Retrieved from http://gc.ua/uk/business-news/normativno-pravove-regulyuvannya-sonyachno%D1%97-energetiki-v-ukra%D1%97ni/ [in Ukrainian].
- Postanova Natsionalnoi komisii, shcho zdiisniue rehuliuvannia u sferakh enerhetyky ta komunalnykh posluh (NKREKP), №959 vid 27.03.2015 «Pro vstanovlennia «zelenykh» taryfiv na elektrychnu enerhiiu» [Regulation of the National Committee, which does regulations in realms of energetics and public utilities (NCSEPU), No. 959 dated 27.03.2015 «About introduction of green tariffs for electicity»]. (n.d.). www.nerc.gov.ua. Retrieved from http://www.nerc.gov.ua/?id=14929 [in Ukrainian].
- Skryshevskyi, V.A. (n.d.). Shcho take soniachna enerhetyka i chy potribna vona sohodni Ukraini [What is solar energy and whether it is needed nowadays for Ukraine]. iht.univ.kiev.ua. Retrieved from http://iht.univ.kiev.ua/Ukraine-Solar-cells-article [in Ukrainian].
|