Зміст |
Автори:
Грищенко Олена Федорівна, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 21-35
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті подано узагальнений підхід до управління процесом розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень на промислових підприємствах. Узагальнено послідовність та здійснено характеристику етапів процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень. Запропоновано алгоритм аналізу та дослідження проблемної ситуації, у результаті якого формується остаточне бачення сутності проблеми господарювання. Запропоновано теоретико-методичний підхід щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з переліку розроблених альтернатив на основі критеріїв очікуваного ризику та якості.
Ключові слова: маркетингове інноваційне рішення (МІР), проблемна ситуація, проблема, критерій вибору МІР, матриця вибору МІР, підприємство.
Класифікація JEL: D70, D79, D81.
Цитувати як: Gryshchenko, O. (2015). The marketing innovative decisions justification based on the diagnosis of management problem areas . Marketing and Management of Innovations, 2, 21-35. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Busel, V.T. (Eds.). (2001). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [The big explanatory dictionary of modern Ukrainian language]. Kyiv, Irpin: VTF «Perun» [in Ukrainian].
- Vorobiev, S.N., Utkin, V.B., & Baldin, K.V. (2003). Upravlencheskiie rieshieniia [Management decisions]. Moscow: YUNITI-DANA [in Russian].
- Harkavenko, S.S. (2007). Marketynh [Marketing]. Kyiv: Libra [in Ukrainian].
- Gryshchenko, O.F. (2012). Doslidzhennia sutnosti problemy: mistse ta rol v protsesi rozroblennia ta pryiniattia marketynhovykh innovatsiinykh rishen [The investigation of problem’s essence: a place and role in the course of the marketing innovative decisions’ development and adoption]. Efektyvna ekonomika – Effective economics, 7. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/index.php? operation=1&iid=1289 [in Ukrainian].
- Gryshchenko, O.F. (2012). Obhruntuvannia marketynhovykh innovatsiinykh rishen na promyslovykh pidpryiemstvakh [The justification of marketing innovative decisions on the industrial enterprises]. Candidate’s thesis. Sumy: SumDU [in Ukrainian].
- Gryshchenko, O.F. (2013). Formuvannia kryterialnoi bazy dlia otsinky alternatyv marketynhoykh innovatsiinykh rishen [Criterion base formation to estimate the alternatives of marketing innovative decisions]. Innovatsii u marketynhu i menedzhmenti – Innovations in marketing and management. (pp. 203-213). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].
- Gryshchenko, O.F., & Bilovodska, O.A. (2014). Systemnyi analiz i pryiniattia innovatsiinykh rishen [System analysis and innovative decisions justification]. Upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu: mahisterskii kurs – Innovative activity management: master’s course. (pp. 138-233). Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Hurdzhiian, K.V. (2011). Metody otsinky loialnosti spozhyvachiv [Methods of assessing customer loyalty]. Stalyi rozvytok ekonomiky – Sustainable economic development, 3, 253-258 [in Ukrainian].
- Izmereniie loialnosti pri pomoshchi odnoi tsifry [The loyalty measurement using a single digit]. (n.d.) imanager.com.ua. Retrieved from http://imanager.com.ua/izmerenie-loyalnosti-pri-pomoshhi-odno/#more-4155 [in Russian].
- Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2007). Tovarna innovatsiina polityka [Product innovative policy]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Kniazevich, A.O., & Kraichuk, O.V. (2001). Mekhanizm upravlinnia innovatsiinym rozvytkom [The mechanism of innovative development management]. Rivne: Vydavets O. Zen [in Ukrainian].
- Lopukhin, M.M. (1971). PATTERN – metod planirovaniia i prohnozirovaniia nauchnykh rabot [PATTERN – a method of planning and forecasting research papers]. Moscow: Sov. radio [in Russian].
- Farris, P.W., Bendle, N.T., Pfeifer, F.E., & Reibstein, D.J. (2009). Marketynhovi pokaznyky: Bilshe 50 pokaznykiv yaki vazhlyvo znaty kozhnomy kerivnyky [Marketing metrics: 50+ metrics every executive should master]. І.V. Taranenko (Ed.). Dnipropetrovsk: Balans Biznes Buks [in Ukrainian].
- Metody poiska idei i sozdaniia innovatsii [Methods of searching for ideas and creating innovations]. (n.d.). inventech.ru Retrieved from http://www.inventech.ru/technologies/ [in Russian].
- Nahornyi, Ye.I. (2009). Riven novyzny tovaru yak odyn iz pokaznykiv dotsilnosti testuvannia novykh tovariv [The level of novelty of the goods as an indicator of feasibility testing of new products]. Еkonomika: problem teorii ta praktyky – Economics: problems of theory and practics, 253 (6), 1053-1064 [in Ukrainian].
- Nykyforuk, B.V. (2007). Systemnyi pidkhid do pryiniattia upravlinskikh rishen [A systematic approach to managerial decision making]. Lviv: Ukrainska akademiia drukarstva [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (Eds.). (2005). Problemy upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstv u tranzytyvnii ekonomitsi [Problems of enterprises’s innovative development management in transition economics]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Rodionova, L.N., Kantor, O.H., & Khakimova, O.R. (2000). Otsenka konkurentosposobnosti produktsii [Assessment of product competitiveness]. Marketinh v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and abroad, 1. Retrieved from http://www.mavriz.ru/articles/2000/1/53.html [in Russian]
- Savchuk, T.О., & Smirnova, O.V. (2011). Kontseptualizatsiia modeliuvannia protsesu analizu problemnykh sytuatsii [The conceptualization of the modeling of the analysis of problem situations]. Vіsnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu – Bulletin of Vinnitsa Polytechnic Institute, 1, 96-101 [in Ukrainian].
- Samsonova, M.V., & Yefimov, V.V. (2003). Tekhnolohiia i mietody kollektivniho resheniia problem [Technology and methods of collective problem-solving]. Ulianovsk: UlGTU [in Russian].
- Siemienova, M.I. (2007). Opredelieniie i sistiematizatsiia mietodov otsenki loialnosti [Definition and systematization of methods of loyalty assessment]. Biznes-obrazovaniie i effiektivnoie razvitiie ekonomiki – Business education and effective development of economy: Proceedings of the scientific and practical conference, (pp. 248-250). Irkutsk: IHU [in Russian].
- Seredynska, V, & Zahorodna, O. (2011). Otsinka innovatsiinykh alternatyv rozvytku pidpryiemstva [Assessment of innovative alternatives of the enterprise’s development]. Еkonomichnyi analiz – Economic analysis, 8 (2), 308-314 [in Ukrainian].
- Strakharchuk, V.P. (2004). Kontseptualni zasady kilkisnoi otsinky ryzykiv [Conceptual bases of quantitative risk assessment]. Problemy i perspektyvy rozvytku bankivskoi systemy Ukrainy – Problems and prospects of development of a banking system of Ukraine, 9, 278-287 [in Ukrainian].
- Khorenian, R.H., & Feihenson, O.N. (2007). O prakticheskikh priiemakh opredelieniia hlavnykh funktsionalnykh parametrov znachimosti produkta [About practical methods of determination of the main functional parameters of the product importance]. «TRIZ-Konferentsiia – 2007» – «TRIZ-conference – 2007». Retrieved from http://www.metodolog.ru/01151/01151.html [in Russian].
- Upravlienchieskii konsultant. Nastolnaia kniha rukovoditielia [Management consultant. Handbook of a manager]. (2005). Кyiv: TzOV «BUK» [in Russian].
- Fatkhutdinov, R.A. (1998). Razrabotka upravlencheskoho resheniia [Development of the management decision]. (2nd ed., rev.). Moscow: ZAO «Biznes-shkola «Intel-Sintez» [in Russian].
- Yudin, D.B. (1989). Vychislitenyie sistemy tieorii priniatiia rieshenii [Computing systems of the decision-making theory]. Мoscow: Nauka [in Russian].
- Baker, D., Bridges, D., Hunter, R., Johnson, G., Krupa, J., Murphy, J. et al. (2002). Guidebook to Decision-Making Method. USA: Department of Energy [in English].
- Gryshchenko, O. (2014). Problem analysis techniques in decision making. Proceedings of the 4th International Conference Socio-Economic Regional development in the context of European Integration. (pp. 95-103) [in English].
- Martinsons, M.G., & Davison, R.M. (2007). Strategic decision making and support systems: сomparing American, Japanese and Chinese management. Decision Support Systems, 43, 284-300 [in English].
- Montgomery, D.B., & Urban, G.L. (1970). Marketing decision-information systems: an emerging view. Journal of Marketing Research, 7 (2), 226-234 [in English].
- Rowe, A.J., & Boulgarides, J.D. (n.d.). Decision Styles – A Perspective. Leadership & Organization Development Journal, 4 (4), 3-9 [in English].
- Sisodia, R.S. (1992). Marketing information and decision support systems for services. The Journal of Services Marketing, 6 (1), 51-64 [in English].
|