Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Іванова Тетяна Євгенівна, магістрант факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 48-64
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано особливості світосприйняття дітьми, розкрито сутність поняття соціальної відповідальності суб’єктів діяльності сучасних комунікацій, досліджено вплив засобів масової інформації в цілому та телевізійної реклами зокрема на дитячу аудиторію. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть змогу нейтралізувати стихійно існуючу рекламу, що негативно впливає на маленьких громадян, та спонукати рекламодавців і рекламовиробників до створення рекламного продукту в інтересах дітей, батьків та суспільства загалом.
Ключові слова: соціальна відповідальність реклами, дитяча рекламна аудиторія, реклама для дітей, рекламна кампанія для дітей, шокуюча реклама.
Класифікація JEL: M31, M37.
Цитувати як: Teletov A. & Ivanova, T. (2015). The advertising and children’s audience. Marketing and Management of Innovations, 2, 48-64. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zotova, L. (2008). Korporativnaia sotsialnaia otvetstvennost kak instrument prodvizheniia tovarov [Corporate social responsibility as a tool for goods promoting]. Denhi i blahotvorutelnost – Money and Charity, 1, 12-15 [in Russian].
- Avdeeva, N.N. (2004). Psikholohicheskoe vozdeistvie telereklamy na detei [The psychological impact of television advertising on children]. Psikholohicheskaia nauka i obrazovanie – Psychological Science and Education, 4, 53-62 [in Russian].
- Hemohenova, L.Yu. (2008). Effektivnaia reklama v Rossii. Praktika i rekomendatsii [Effective advertising in Russia. Practice and recommendations]. Moskwа: Ruspartner [in Russian].
- Risman, D. Psikholohicheskoe vozdeistvie televizionnoi reklamy na razvitie detei i podrostkov [The psychological impact of television advertising on the development of children and adolescents]. (n.d.) www.adhard.ru. Retrieved from http://www.adhard.ru/page-al-psyadvnachildrenvozd.html [in Russian].
- Mandel, B.R. (2013). Psikholohiia reklamy: istoriia, problematika [Psychology of advertising: history, problems]. Moskow: Flinta [in Russian].
- Poster, M. (2001). Sposob informatsii [Information method]. Reklama: vnushenie і manipuliatsiia. Media-orientirovannyi podkhod – Advertising: suggestion and manipulation. Media-oriented approach. (pp. 45-49). Samara: Izdatelskii dom «BAKhRAKh-M» [in Russian].
- Sorochenko, V. Entsiklopediia metodov prorahandy [Encyclopedia of propaganda methods]. (n.d.) psyfactor.org. Retrieved from http://psyfactor.org/propaganda.htm [in Russian].
- Romaniukha, S.A. Detskii marketinh [Children marketing]. (n.d.) psyfactor.org. Retrieved from http://psyfactor.org/lib/marketing2.htm [in Russian].
- Nylund, V. Marketing and advertising to children: the issues at stake. (n.d.) www.theguardian.com. Retrieved from http://www.theguardian.com/sustainable-business/marketing-advertising-children-issues [in English].
- McLaughlin, J. Researcher shows negative effects of advertising on children. (n.d.). legacy.fordham.edu. Retrieved from http://legacy.fordham.edu/campus_resources/enewsroom/ inside_fordham/may_17_2010/news/ researcher_shows_neg_75386.asp [in English].
- Reisch, L., Gwozdz, W., Barba, G., De Henauw, S., Lascorz, N., & Pigeot, I. Experimental evidence on the impact of food advertising on children’s knowledge about and preferences for healthful food. (n.d.) www.hindawi.com. Retrieved from http://www.hindawi.com/journals/jobe/2013/408582/ [in English].
- Tielietov, O.S. (2015). Reklamnyi menedzhment [Advertising management]. Sumy: Universytetska knyha [in Ukrainian].
- Detskaia reklama [Children’s advertising]. (n.d.). psyfactor.org. Retrieved from http://psyfactor.org/recl15.htm [in Russian].
- Zakon Ukrainy «Pro reklamu» [The Law of Ukraine «About advertising»]. (n.d.). zakon4.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 [in Ukrainian].
- Detskaia reklama [Children’s advertising]. (n.d.). ruskolan.xpomo.com. Retrieved from http://www.ruskolan.xpomo.com/tolpa/deti_02.htm [in Russian].
- Deti vliiaiut na predpotchteniia roditelei [Children affect parents’ preferences]. (n.d.). rg.ru. Retrieved from http://www.rg.ru/2010/11/09/podrostki.html [in Russian].
- Ozhireniie u detei. Istoki natsionalnoi bedy [Childhood obesity. The origins of the national disaster]. (n.d.). deti.mail.ru. Retrieved from http://deti.mail.ru/baby/1-3/ozhirenie-u-detej-istoki-nacionalnoj-bedy/ [in Russian].
- Propahanda nasiliia i zhestokosti [The propaganda of violence and cruelty]. (n.d.). esoonline.ru. Retrieved from http://www.esoonline.ru/kollekciya_reklamy/udachnye_primery_reklamy_skoro/ primery_neetichnoj [in Rusiian].
- Vse luchshee detiam – trenirovki, pravilnaia reklama i ihrushki [All the best for children – exercise, proper advertising and toys]. (n.d.). karateworld.ru. Retrieved from http://www.karateworld.ru/index1.php?id=1818\ [in Russian].
- Deti i reklama. Zarubezhnyi vzhliad na problemу [Children and advertising. Foreign view on the problem]. (n.d.). broadcasting.ru. Retrieved from http://broadcasting.ru/articles2/humanit/deti-i-reklama [in Russian].
- Issledovanie osobennostei otnosheniia detei k televizionnoi reklame [Investigation of the features of children relationship to TV advertising]. (n.d.). sibac.info. Retrieved from http://sibac.info/2009-07-01-10-21-16/9702 [in Russian].
- Reklama: poniatie i sushchnost [Advertisement: concept and essence]. (n.d.). internet-advance.ru. Retrieved from http://internet-advance.ru/reklama/58-reklama.html [in Russian].
|