Зміст |
Автори:
Сагер Людмила Юріївна, канд. екон. наук, асистент кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 65-75
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті подано алгоритм здійснення діагностики стану внутрішніх комунікацій; описано об’єкт, предмет та завдання діагностики. Наведено сформовану класифікацію показників оцінювання ефективності внутрішніх комунікацій за чотирма напрямками (організаційний, соціально-психологічний, техніко-технологічний, інформаційний) та характеристику окремих показників, що лягли в основу запропонованого підходу. Сформовано матрицю діагностики стану внутрішніх комунікаційних процесів із варіантами вибору управлінських дій.
Ключові слова: внутрішні комунікації, діагностика, алгоритм, показники, матриця діагностики.
Класифікація JEL: В41, В20, C52, M21.
Цитувати як: Saher, L. (2015). The methodic approach to the diagnostics of internal communications at the industrial enterprise. Marketing and Management of Innovations, 2, 65-75. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bosak, A.O. (2007). Ekonomichne otsiniuvannia ta rozvytok komunikatsii v upravlinni mashynobudivnymy pidpryiemstvamy. [Economic evaluation and development of communications in the management of engineering enterprises]. Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv [in Ukrainian].
- Hrabovetskyi, B.Ye (2000). Osnovy ekonomichnoho prohnozuvannia [The basics of economic forecasting]. Vinnytsia: VF TANH. buklib.net. Retrieved from http://buklib.net/books/32686/ [in Ukrainian].
- Zhuravel, M.Yu (2011). Formuvannia systemy pokaznykiv otsinky rivnia informatsiinoi bezpeky pidpryiemstva [The formation of indicators system to measure the level of enterprises information security]. Visnyk Ekonomiky Transportu i Promyslovosti – Bulletin of Transport and Industry Economics, 3, 171-176 [in Ukrainian].
- Leikhyf, Dzh.M. (2001). Bizness-kommunikatsii [Business communications]. St. Petersburg: Pшter [in Russian].
- Mandziuk, M.M. (2011). Teoretychni rekomendatsii shchodo vdoskonalennia upravlinnia vnutrishno orhanizatsiinymy komunikatsiiamy [Theoretical recommendations for improving the management of internally organizational communications]. Upravlinnia rozvytkom – Development Management, 4(101), 180-182 [in Ukrainian].
- Mansurov, R.E. (2008) Kak otsenit loialnost personala kompanii [How to assess the loyalty of the company staff]. Upravleniie Chelovecheskim Potentsialom – Management of Human Potential, 03, 190-197 [in Russian].
- Metelenko, N.H. (2010). Osnovy pobudovy komunikatsiinoi systemy rukhu ta rehlamentatsii potoku informatsii promyslovoho pidpryiemstva [Bases for building a communication system of movement and regulation of industrial enterprise’s information flow]. Stratehiia i mekhanizmy rehuliuvannia promyslovoho rozvytku – Strategy and mechanisms of industrial development regulation. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sim/2010/p1_31.pdf [in Ukrainian].
- Momot, T., & Kadnychanskyi, M. (2007). Pro metody otsinky yakosti korporatyvnoho upravlinnia [About methods of assessing the quality of corporate governance]. Ekonomika Ukrainy – Economy of Ukraine, 7, 41-55 [in Ukrainian].
- Raiko, D.V., & Liebiedieva, L.E. (2014). Kontseptualna model avtomatyzovanoi informatsiinoi systemy marketynhu na pidpryyemstvi [Conceptual model of an automated information system of marketing at the enterprise]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 142-153 [in Ukrainian].
- Surovtseva, E.S. (2007). Kompleksnaia metodika izmereniia orhanizatsionnykh kommunykatsyi [A comprehensive methodology of organizational communications measuring]. Nauchnui zhurnal KubHAU – The scientific journal of KNAU, 33(9), 1-20 [in Russian].
- Surovtseva, E.S., & Rubin, H.Ya. (2009). Otsenka effektivnosti deiatelnosti po upravleniiu orhanizatsyonnymi kommunikatsiiami [Efficiency assessment of management of organizational communications]. Orhanizator Proizvodstva – Organizer of Production, 4, 47-49 [in Russian].
- Sytnyk, T. Issledovaniia vovlechennosti personala: podkhody, metody, ispolzovaniie [Studies of employee engagement: approaches, methods, usage]. www.gfk.ua. Retrieved from http://www.gfk.ua/imperia/md/content/gfkukraine/presentations/employee_research_tetiana_sytnyk_310310.pdf [in Russian].
- Shpak, N.O. (2011). Osnovy komunikatsiinoho menedzhmentu promyslovykh pidpryiemstv [The basics of communication management in industrial enterprises]. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky [in Ukrainian].
- Shubin, O.O., & Simenko, I.V. (2010). Analitychna otsinka yakosti orhanizatsiinykh komunikatsii [Analytical assessment of the organizational communications quality]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economics, 1(103), 175-184 [in Ukrainian].
|