Зміст |
Автори:
Божкова Вікторія Вікторівна, д-р екон. наук, доцент, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Чикалова Анна Сергіївна, магістрант факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 11-19
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті представлено порівняльний аналіз виставкової та ярмаркової діяльності. Розглянуто сутність понять «виставка» і «ярмарок». Узагальнено та систематизовано класифікацію різних видів виставок. Обґрунтовано доцільність застосування цього інструменту маркетингових комунікацій при виведенні промислової продукції на нові ринки збуту.
Ключові слова: виставка, ярмарок, промислове підприємство, промислова продукція, комунікаційна діяльність, ринок, збут.
Класифікація JEL: L81, M31, O31.
Цитувати як: Bozhkova V. & Chykalova, A. (2015). Exhibition activity as effective tool of industrial products promoting into new sales markets. Marketing and Management of Innovations, 3, 11-19. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Exhibition Federation of Ukraine. expo.org.ua. Retrieved from http://www.expo.org.ua/ ua/statistics.php. (Accessed 10 July 2015) [in Ukrainian].
- State Statistics Committee. expo.org.ua. Retrieved from http://www. ukrstat.gov.ua. (Accessed 10 July 2015) [in Ukrainian].
- Ananeva, T. (2010). Kommunikatsionnaia kampaniia pri vyvedenii na rynok novykh usluh i tovarov b-2-b [Communication campaign in the breeding market for new services and products b-2-b]. Marketinhovyie kommunikatsii – Marketing communication, 1. Retrieved from http://grebennikon.ru/ article-utv0.html. (Accessed 10 July 2015) [in Russian].
- Apchel, Yu.S. (2010). Suchasni modeli marketynhovykh komunikatsii [Current models of marketing communications]. Efektyvna ekonomika – Effective economic, 4. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/index.php. (Accessed 10 July 2015) [in Ukrainian].
- Bernet, Dzh., & Moriarti, S. (2001). Marketinhovyie kommunikatsii: intehrirovannyi podhod [Marketing communications: an integrated approach]. SPb, Piter [in Russian].
- Holovkina, N.V. (2002). Evropeiskyi dosvid rehuliuvannia marketynhovykh kommunikatsii: korotkyi ohliad [The European experience of regulation of marketing communications: an overview]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 2, 20-24 [in Ukrainian].
- Shults, Don E., & Barns, Bet E. (2003). Stratehicheskiie brend-kommunikatsionnyie kampanii [Strategic brand communication campaigns]. Moscow: Izdatelskii dom Hrebennikova [in Russian].
- Kotler, Ph. (1995). Osnovy marketinha [Fundamentals of marketing]. Moscow: Biznes-kniha, IMA-Kross. Plius [in Russian].
- Pochepcov, G.G. (2001). Teoriia kommunikatsii [Сommunication theory]. Moscow: Refl-buk [in Russian].
- Bieliavtsev, M.I., & Shestopalova, L.V. (2005). Infrastruktura tovarnoho rynku [Infrastructure commodity market]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].
- Pavlenko, A.F., Voichak, A.V., & Prymak, T.O (2005). Marketynhovi komunikatsii: suchasna teoriia i praktyka [Marketing Communications: contemporary theory and practice]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Pavlenko, A.F., Reshetnikova, I.L., & Honcharova, I.I. (2005). Formuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na rynku bankivskykh produktiv [Formation of a complex of marketing communications in the market of banking products]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Prymak, T.O. (2003). Marketynhovi komunikatsii [Marketing communications]. Kyiv: Elha, Nika-Tsentr [in Ukrainian].
- Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 22 veresnia 2007 r. №1065 Pro vdoskonalennia vystavkovo-iarmarkovoi diialnosti v Ukraini. (n.d.). zakon3.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1065-2007-%D0%BF. (Accessed 10 July 2015) [in Ukrainian].
|