Зміст |
Автори:
Райко Діана Валеріївна, д-р екон. наук, професор, професор кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна)
Цейтлін Леонід Мусійович, канд. фіз.-мат. наук, докторант кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна)
Сторінки: 149-159
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Систематизовано чинники, що безпосередньо відповідають тим особливостям розвитку промислового підприємства, які раніше не враховувались, з тієї точки зору, що маркетинг є основою розвитку промислового підприємства. Розвиток маркетингової діяльності здійснюється на основі взаємозв’язку між суб’єктами, що забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають у процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме – партнерами і споживачами.
Ключові слова: розвиток, промислове підприємство, маркетингова діяльність, фактори, економіко-математичні моделі.
Класифікація JEL: М31, L20.
Цитувати як: Raiko D. & Tseytlin, L. (2015). Factors which influence on the development of the enterprise. Marketing and Management of Innovations, 3, 149-159. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Melnik, L.H. (2003). Fundamentalnyie osnovy razvitia [Fundamental bases of development]. Sumy [in Russian].
- Pushkar, A.I. (1997). Kontseptsia modelirovaniia upravlencheskoho razvitiia proizvodstvenno-ekonomicheskikh sistem [The concept of modeling of management development of production and economic systems]. Donetsk [in Russian].
- Raievnieva, O.V. (2006). Upravlinia rozvytkom pidpryiemstva: metodolohiia, mekhanizmy, modeli [The management of enterprise development: methodology, mechanisms, models]. Kharkiv [in Ukrainian].
- Trudid, O.M. (2002). Orhanizatsiinno-economichnyi mekhanizm stratehіchnoho rozvytku pidpryiemstva [Organizational-economic mechanism of strategic development of the enterprise]. Kharkiv [in Ukrainian]
- Lepa, N.N. (2005). Modelirovaniie protsessov upravleniia razvitiiem promyslennykh predpriatii [Modeling of processes of management development of industrial enterprises]. Donetsk [in Russian].
- Vasilenko, A.V. (2005). Menedzhment ustoichevoho razvitiia predpriiatia [Management of sustainable development of enterprises]. Kiev [in Russian].
- Raiko, D.V. (2011). Vyznachennia rozvytku marketynhovoi diialnosti promuslovoho pidpryiemstva [The definition of development of marketing activity of industrial enterprise]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3 [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2012). Rezultaty marketynhovykh doslidzhen z dotsilnosti formuvanniia departamentu marketynhu na pidpryiemstvakh mashynobudivnoi haluzi Kharkivskoho rehionu [The results of the marketing researches about expediency of formation of the marketing Department at engineering enterprises of the Kharkiv region]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 4(73) [in Ukrainian].
- Raiko, D.V. (2008). Vykorystannia metodiv ekonomiko-matematycnoho modeliuvannia chshodo analizy rezultativ economicnoi diyalnosti promuslovukh pidpryiemstv [The use of methods of economic-mathematical modeling for the analysis of the results of economic activity of industrial enterprises]. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky – The mechanism of economic regulation, 4(36) [in Ukrainian].
- Wold, H. (1966). Estimation of Principal Components and Related Models by Iterative Least Square. Multivariate Analysis. New York: Academic Press [in English].
- Umetrics. (1995). Multivariate Analysis (3-day course). Winchester, MA. [in English].
|