Зміст |
Автори:
Потрашкова Людмила Володимирівна, канд. екон. наук, доцент, докторант кафедри комп’ютерних систем і технологій, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця (м. Харків, Україна)
Сторінки: 47-55
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Запропоновано оцінювати маркетингову діяльність підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту на продукцію. Для цього до складу показників маркетингової діяльності запропоновано включити показники маркетингового потенціалу підприємства. Ці показники дозволять оцінити перспективні наслідки маркетингової діяльності та її вплив на майбутні спроможності підприємства. Математичним інструментарієм для розрахунку оцінки маркетингового потенціалу підприємства є розроблена оптимізаційна динамічна модель, яка дозволяє розрахувати потенційний прибуток підприємства при наявних маркетингових ресурсів.
Ключові слова: оцінка маркетингової діяльності підприємства, оцінювання маркетингового потенціалу підприємства, оперативний, тактичний та стратегічний потенціал підприємства, оптимізаційна динамічна модель, задача оптимального управління.
Класифікація JEL: M31, С61.
Цитувати як: Potrashkova, L. (2015). Estimation of the enterprise marketing activity by criterion on future abilities creation to form demand. Marketing and Management of Innovations, 3, 47-55. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Potrashkova, L.V. (2014). Otsinka rezultativ diialnosti pidpryiemstva zi stvorennia yoho maibutnikh spromozhnostei: pokaznyky ta modeli [Estimation of results of enterprise activity aimed at creation of its future capabilities: indexes and models]. Ekonomichna kibernetyka – Economic cybernetics, 1-3(8587), 61-69 [in Ukrainian].
- Ambler, T., & Kokkinaki, F. (2002). Measuring marketing performance: Which way is up? Business Performance Measurement: Theory and Practice. (pp. 225-243). Cambridge: Cambridge University Press [in English].
- Gavrilenko, N.I. (2008). Vozrastaniie roli stratehicheskoho marketinha v upravlenii hoziaystvuiushchimi subiektami [Increase of the role of the strategic marketing in economic entities management]. Menedzhment v Rossii i za rubezhom – Management in Russia and abroad, 4, 83-91 [in Russian].
- Lambin, J.-J., & Peeters, R. (1977). La gestion marketing des entreprises. Paris: Presses universitaires de france (Coll. «Systèmes-Décisions») [in French].
- Shchinova, R.A. (2011). Poniatiinyi apparat otsenki effektivnosti marketinhovoi deiatelnosti promyshlennoho predpriiatiia [Conceptual construct of estimation of efficiency of industrial enterprise marketing activity]. Izvestiia Sankt-Peterburhskoho universiteta ekonomiki i finansov – News of the Saint Petersburg university of economy and finances, 5, 22-25 [in Russian].
- Ambler, T., & Kokkinaki, F. (2002). Otsenka marketinhovoi deiatelnosti [Estimation of marketing activity]. Marketinh – Marketing. (pp. 1042-1064). Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Sheth, J.N., & Sisodia, R.S. (2002). Marketing productivity issues and analysis. Journal of Business Research, 55 (5), 349-362 [in English].
- Rust, R., Ambler, T., Carpenter, G., Kumar, V., & Strivastava, R. (2004). Measuring marketing productivity: Current knowledge and future directions. Journal of Marketing, 68 (10), 76-89 [in English].
- Oyner, O.K. (2008). Otsenka rezultativnosti marketinha s pozitsii sistemy upravleniia biznesom [Estimation of marketing effectiveness from positions of business control system]. Rossiiskii zhurnal menedzhmenta – Russian management journal,Vol. 6, 2, 27-46 [in Russian].
- Karapeichik, I.N. (2011). Poniatii potentsiala v ekonomike: obshchaia kontseptsiia [Сoncept of potential in economics: general conception]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, 12. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=820 [in Russian].
- Gryniova, V.M., & Kozyrieva, O.V. (2006). Sotsialno-ekonomichni problemy innovatsiinoho rozvytku pidpryiemst [Socio-economic problems of enterprises innovative development]. Kharkiv: VD «INZHEK» [in Ukrainian].
- Rodionova, A.P. (2009). Otsenka i realizatsiia marketinhovoho potentsiala razvitiia mashinostroitelniykh predpriiatii reyiona [Estimation and implementation of marketing potential of machine-building enterprises of the region]. Reyionoloyiia – Regional Studies, 3, 23-29 [in Russian].
- Faizulaieva, K.A. (2011). Otsinka marketynhovoho potentsialu na analitychnomu etapi protsesu marketynhovoho audytu na pidpryiemstvi [Estimation of marketing potential at the analytical stage of enterprise marketing audit]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti – Bulletin of transport and industry economics, 33, 289-292 [in Ukrainian].
- Polinicencu, C., Mateescu, I., & Burta, C. (2008). Original method for the evaluation of the sales potential of over the counter (OTC) drugs on Romanian pharmaceutical market. Farmacia, LVI, 5, 547-555 [in English].
- Potrashkova, L.V. (2014). Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potential. Marketynh i menedzhment innovatsyi – Marketing and Management of Innovations, 4, 75-83 [in English].
|