Зміст |
Автори:
Полторак Катерина Анатоліївна, аспірант кафедри промислового маркетингу, НТУ України «Київський політехнічний інститут» (м. Київ, Україна)
Сторінки: 66-75
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто явище крауд-технологій, що формуються в сучасному інформаційному Інтернет середовищі, а також застосування наведених технологій у маркетинговій діяльності підприємств. Автором було розроблено двоконтурну модель комунікаційного впливу в мережі Інтернет, на основі якої функціонують зазначені крауд-технології. Відповідно до наведених особливостей крауд-технологій запропоновано вдосконалену класифікації маркетингових комунікації. Також було розглянуто специфіку управління даними комунікаціями, та описано механізм їх функціонування в мережі Інтернет.
Ключові слова: крауд-технології, Інтернет-середовище, маркетингові комунікації, двоконтурна модель, комунікаційний вплив.
Класифікація JEL: D85, M15, M31.
Цитувати як: Poltorak, К. (2015). Management of marketing communications in the era of crowd-technology. Marketing and Management of Innovations, 3, 66-75. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.3-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker, D., & Joximshtailer, E. (2003). Brend-liderstvo: novaia kontseptsiia brendinha [Brand leadership: a new concept of branding]. Moscow: Izdatelskii dom Hrebennikova [in Russian].
- Bernet, Dzh., & Moriarti, S. (2001). Marketinhovyie kommunikatsii: intehrirovannii podkhod [Marketing communications: an integrated approach]. Saint Petesburg: Piter [in Russian].
- Kotler, Ph. (1991). Osnovy marketinha [Principles of Marketing]. Moscow: Prohress [in Russian].
- Kotler, Ph., Armstrong, G., Sonders, Dzh., & Vong, V. (2003). Osnovy marketinha [Principles of Marketing]. Moscow: Saint Petesburg; Kyiv: Viliams [in Russian].
- Lamben, Zh.-Zh. (2011). Stratehicheskii marketinh [Strategic marketing]. Saint Petesburg: Nauka [in Russian].
- Leixiff, Dzh. M., & Penrouz, Dzh.M. (2001). Biznes-kommunikatsii: stratehii i navyki [Business communication: Strategies and Skills]. SPb. i dr.: Piter [in Russian].
- Ogilvy, D. (2000). Ohilvi o reklame [Ogilvy about advertising]. Moscow: Eksmo [in Russian].
- Rheingold, H. (n.d.). Slice of Life in My Virtual Community. nformatik.uk. Retrieved from http://www.informatik.uk/gnomic/rheingold.html [in English].
- Chaffey, D., Ellis-Chadwick, F., Johnston, K., & Mayer, R. (2008). Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice. Pearson [in English].
- Miguel, Helft, & Tanzina, Vega. (2010). Retargeting Ads Follow Surfers to Other Sites. nytimes.com. Retrieved from http://www.nytimes.com/2010/08/30/technology/30adstalk.html?_r=0 [in English].
- Gregory R., Heim, Mei, Xue, & Patrick T., Harker. (2000). Website Efficiency, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: A Customer Value Driven Perspective. Penn State College of Information Sciences and Technology, December [in English].
- Dіbrova, T.H. (2009). Marketinhova polіtika komunіkasіi: stratehіi, vіtchizniana praktyka [Marketing policy of communications: strategy, national practice]. Kyiv: Vydavnychyi dіm «Profesіonal» [in Ukrainian].
- Zozulov, O.V., & Poltorak, K.A. (2013). Novyi pіdkhіd do upravlіnnia v marketynhu [A new approach to marketing management]. Marketynh v Ukrainі – Marketing in Ukraine, 5(80), 48-54 [in Ukrainian].
- Zozulov, O.V., & Poltorak, K.A. (2014). Zastosuvannia kraud-texnolohіi v marketinhovіi dіialnostі pіdpryiemstv [Application crowd-technology in marketing activities of enterprises]. Ekonomіchnyi Vіsnyk NTUU KPІ – Economic Bulleten of Marketing v Ukrainі, 11, 422-429 [in Ukrainian].
- Pavlenko, A.F., Voichak, A.V., & Primak, T.A. (2005). Marketinhovі komunіkatsіi: suchasna teorіia і praktika [Marketing Communications: modern theory and practice]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Pocheptsov, H.H. (1999). Teorіia komunіkatsіi [Theory of communications]. Kyiv: VPC «Kyivskyi unіversitet» [in Ukrainian].
- Romat, Ye.V. (2006). Osnovy reklamy [Basics of advertising]. Kyiv: Studtsentr [in Ukrainian].
- Targeting. Materіal z Vіkіpedіi [Targeting. Materіals from Wikipedia]. ru.wikipedia.org. Retrieved from https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1% 82% D0%B8%D0%BD%D0%B3 [in Russian].
- Omni-channel [Omni-channel]. korusconsulting.ru. Retrieved from http://korusconsulting.ru/ tasks/omni-channel/omni-channel_178.html [in Russian].
- Omnikanalnost – budushchee riteila [Omni-channel – the future of retail]. ebukr.com. Retrieved from http://ebukr.com/2013120319215/omnikanalnost-budushchee-ritejla [in Russian].
|