Зміст |
Автори:
Ситник Наталія Іванівна, канд. біол. наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, НТУ України «Київський політехнічний інститут» (м. Київ, Україна)
Сторінки: 126-136
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті аналізується сутність поняття інфраструктури менеджменту знань (МЗ) порівняно з ба – організаційними умовами генерування організаційного знання. До компонентів розвиненої інфраструктури МЗ віднесено загальне знання, фізичний простір, процедури управління людськими ресурсами, інформаційно-комунікативні технології, організаційну структуру й культуру. Досліджено розвиток інфраструктури МЗ залежно від етапу МЗ, на якому знаходиться організація. Показано, що перехід до вищих етапів МЗ супроводжується як зростанням кількості задіяних інфраструктурних компонентів МЗ, так і якісними змінами в їх змісті.
Ключові слова: менеджмент знань, інфраструктура менеджменту знань, ба, таситне знання, експліситне знання.
Класифікація JEL: D83, M12, M14, O15, 031.
Цитувати як: Sytnik, N. (2016). Development of knowledge management infrastructure in organization Marketing and Management of Innovations, 1, 126-136. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Von Krogh, G., Ichijo, K., & Nonaka, I.O. (2000). Enabling knowledge creation: how to unlock the mystery of tacit knowledge and release the power of innovation. Oxford; New York: Oxford University Press [in English].
- Nonaka, I., & Konno, N. (1998). The concept of «ba»: Building a foundation for knowledge creation. California Management Review, 40, 40-54 [in English].
- Chou, S.W., & Wang, S.J. (2003). Quantifying «ba»: an investigation of the variables that are pertinent to knowledge creation. Journal of Information Science, 29, 167-18 [in English].
- Pam, S.L., & Leidner, D.E. (2003). Bridging communities of practice with information Technology in pursuit of global knowledge sharing. Journal of Strategic Information Systems, 12, 71-88 [in English].
- Zhang, M.J. (2007). An empirical assessment of the performance impacts of IS support for knowledge transfer. International Journal of Knowledge Management, 3(1), 66-85 [in English].
- Bryceson, K. (2007). The online learning environment – A new model using social constructivism and the concept of «Ba» as a theoretical framework. Learning Environment Research, 10, 189-206 [in English].
- Nomura, T. (2002). Design of «Ba» for successful Knowledge Management – how enterprises should design the places of interaction to gain competitive advantage. Journal of Network and Computer Applications, 25, 263-278 [in English].
- Becerra-Fernandez, I., & Sabherwal, R. (2010). Knowledge Management: Systems and Processes. Armonk (N.Y.), London: M.E. Sharpe [in English].
- Uriarte, F. (2008). Introduction to knowledge management. Jakarta: ASEAN Foundation [in English].
- Nonaka, I., Takeuchi, H., & Umemoto, K. (1996). A theory of organizational knowledge creation. International Journal of Technology Management, 11, 833-845 [in English].
- Polanyi, M. (1966). The tacit dimension. London: Routledge, (reprint 2009) [in English].
- Alvarenga Neto, R.С.D., & Choo, C.W. (2010). The post Nonaka concept of ba: eclectic roots, evolutionary paths and future advancements. Proceedings of the American Society for Information Science and Technology, 47 (1), 1-10 [in English].
- Orlova, T. &, Gaponenko, A. (2008). Upravlenie znaniіami. Kak prevratit znaniіa v capital [Knowledge management. How to turn knowledge into capital]. Moscow: Eksmo [in Russian].
- Lambe, P. (n.d.). Why KM is hard to do: infrastructure, KM and implementing change. www.greenchameleon.com. Retrieved from http://www.greenchameleon.com/uploads/Why_KM_is_ hard_to_do.pdf [in English].
- Harrington, J., & Voehl, F. (2008). Sovershenstvo upravleniіa znaniіami [Knowledge management excellence]. Moscow: RIA Standarty i Kachestvo [in Russian].
- Sytnik, N.I. (2015). Evolіutsiіa mеnеdzhmentu znan v orhanizatsii [Knowledge management evolution in an organization]. Business-Inform, 10, 413-418 [in Ukrainian].
|