Зміст |
Автори:
Краус Катерина Миколаївна, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри комерційної діяльності та підприємництва, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» (м. Полтава, Україна)
Сторінки: 73-83
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті з’ясовано особливості інвестування коштів у здійснення процесу управління маркетингом малих торговельних підприємств в Україні. Досліджено головні умови венчурного інвестування підприємств. Розглянуто механізм венчурного інвестування процесу управління маркетингом малих торговельних підприємств та механізм прийняття рішення про венчурне інвестування. Виявлено основні проблеми на шляху успішного венчурного інвестування процесу управління маркетингом малих торговельних підприємств в Україні. Узагальнено роль «бізнес-ангелів» в процесі венчурного інвестування і встановлено взаємозалежність ступеня ризику венчурного інвестування від стадії розвитку малого підприємства. З’ясовано переваги залучення «бізнес-ангелів» до інвестування коштів у здійснення процесу управління маркетингом малих торговельних підприємств України. Виявлено, що ключовими учасниками венчурного інвестування процесу управління маркетингом малих торговельних підприємств є: держава, венчурні інвестори, об’єкти венчурного інвестування. Встановлено, що джерелами венчурного інвестування є інституційні інвестори формального сектору та індивідуальні венчурні інвестори неформального сектору.
Ключові слова: венчурне інвестування, управління маркетингом, мале торговельне підприємство, інвестор, ризик, «бізнес-ангел».
Класифікація JEL: G24, L81, M31, N80.
Цитувати як: Kraus, K. (2016). Venture investment of marketing management of small trade enterprises: conditions and sources Marketing and Management of Innovations, 1, 73-83. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Holovinov, O.M. (2011). Venchurne finansuvannia yak umova aktyvizatsii innovatsiinoi diialnosti [Venture financing as a condition forpromotion of innovative activity]. Visnyk Donetskoho natsionalnoho universytetu ekonomiky i torhivli im. M. Tuhan-Baranovskoho. Seriia: Ekonomichni nauky – Donetsk national university of economics and trade named after Mykhayilo Tugan-Baranovsky. Ser. Economic sciences, 3, 224-233. Retrieved from http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vdnuet/ econ/2011_3/ Golovin.pdf [in Ukrainian].
- Voichak, I.V., Anishchik, V.M., Grishanovich, A.P., & Tolochko, N.K. (2011). Innovatsionnaіa deіatelnost i venchurnyі biznes [Innovative activity and venture business]. Minsk: SU «BelISA» [in Russian].
- Kapystina, E.A. (2004). Osobennosti mekhanizma venchurnoho finansirovaniіa maloho i srednіeho biznesa v rossiіskikh ekonomicheskikh usloviіakh [Features of the mechanism of small and medium business venture financing in Russian economic conditions]. Ekonominfo – Econominfo, 2(2), 59-62 [in Russian].
- Larionov, N.A. (2013). Razvitiіe novykh modeleі venchurnoho finansirovaniіa [Development of new models of venture financing]. Vestnik Saratovskoho hosudarstvennoho sotsialno-ekonomicheskoho universiteta – Herald of Saratov Socio-Economic Institute, 3, 100-103 [in Russian].
- Maliuta, L.Ya., Babii, A.R., & Kolesnikov, A.P. (2012). Stan ta tendentsii rozvytku venchurnoho finansuvannia v Ukraini [Condition and trends in the development of venture financing in Ukraine]. Innovatsiina ekonomika – Innovative economy, 5 (31), 278-282 [in Ukrainian].
- Matei, V.V. (2008). Kharakterni osoblyvosti ta suchasni tendentsii neformalnoho rynku venchurnoho kapitalu [Characteristic features andcurrent trends of the informal venture capital market]. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini – Formation of marketrelations in Ukraine, 9, 32-39 [in Ukrainian].
- Nefiediev, V.V. (2013). Rol biznes-anhelov v strukture Rossiіskoі venchurnoі industrii [The role of business angels in the structure of the Russian venture industry]. Ekonomicheskiі rost na innovatsionnoі osnove – Economic growth based on innovation. Proceeding of the Scientific and Practical Conference. (pp. 88-96). Korolev: Financial and Technological Academy [in Russian].
- Rohova, E.M., & Fiiaksel, E.A. (2007). Venchurnoie finansirovaniie investitsii v malyie innovatsionnyie predpriiatiia: problemy i perspektivy [Venture capital as the source of funding investments into innovative start-ups: key problems]. Izvestiia Sankt-Peterburhskoho hosudarstvennoho ekonomicheskoho universiteta – News of St. Petersburg State University of Economics, 4, 86-92 [in Russian].
- Sobolieva, I.I. (2012). Printsipy venchurnoho finansirovaniіa i osobennosti orhanizatsii venchurnoho finansirovaniіa v RF [Venture finance principles and venture financing organizational characteristics in Russia]. Vestnik Leninhradskoho hosudarstvennoho universiteta im. A.S. Pushkina. Seriіa: Ekonomika – Bulletin of Pushkin Leningrad State University. Ser. Economics, 3, Vol. 6, 45-55 [in Russian].
- Bengtsson, O., & Hsu, D.H. (2010). How Do Venture Capital Partners Match with Startup Founders? papers.ssrn.com. Retrieved from http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1568131 [in English]
- Bottazzi, L., & Da Rin, M., & Hellmann, T. (2010). The Importance of Trust for Investment: Evidence From Venture Capital. Tilburg University. Retrieved from https://pure.uvt.nl/portal/files/1223486/2010-49new.pdf [in English].
- Bottazzi, L. (2009). The role of Venture Capital in Alleviating Financial Constraints of Innovative Firms. European Investment Bank. Retrieved from http://www.eib.org/attachments/efs/ eibpapers/eibpapers_2009_v14_n02_en.pdf#page=32 [in English]
- Bottazzi, L., & Da Rin, M., & Hellmann, T. (2007).Who are the Investors? Evidence from Venture Capital. Universita’ di Bologna. Retrieved from http://www2.dse.unibo.it/wp/611.pdf [in English]
|