Зміст |
Автори:
Охріменко Ганна Валеріївна, канд. іст. наук, ст. викладач кафедри документознавства та інформаційної діяльності, Національний університет «Острозька академія» (м. Острог, Україна)
Сторінки: 84-93
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розгляд теоретичних і практичних аспектів бенчмаркінгу вищих навчальних закладів (ВНЗ) є основним завданням цього дослідження. Розкрито суть поняття бенчмаркінгу як методу підвищення конкурентоспроможності закладів освіти, охарактеризовано видову специфіку бенчмаркінгу та основні етапи його реалізації. На основі результатів емпіричного дослідження визначено стан та перспективи використання бенчмаркінгу в реалізації освітніх послуг провідними класичними університетами України.
Ключові слова: бенчмаркінг в освіті, маркетинг освітніх послуг, конкуренція закладів освіти, маркетингові комунікації, менеджмент ВНЗ.
Класифікація JEL: M31, I20.
Цитувати як: Okhrimenko, G. (2016). The implementation of benchmarking process in marketing education services by Ukrainian universities Marketing and Management of Innovations, 1, 84-93. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.1-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Arenkov, I.A., & Bahiev, E.H. (2001). Benchmarkinh i marketinhovye resheniia [Benchmarking and marketing solutions]. Moscow [in Russian].
- Holubeva, T.H., & Eliseev, O.N. (2002). Benchmarkinh kak effektivnyi instrument upravleniia orhanizatsiei [Benchmarking as an effective management tool in organization]. Kachestvo. Innovatsii. Obrazovanie – Quality. Innovation. Education, 1, 60-62 [in Russian].
- Danilova, T.V. (2007). Benchmarkinh kak instrument obespecheniia konkurentosposobnosti obrazovatelnykh usluh vuza [Benchmarking as a tool for ensuring competitiveness of educational services of high school]. Candidate’s thesis. Kazan [in Russian].
- Zaharchenko, V.І., Korsіkova, N.M., & Merkulov, M.M. (2012). Іnnovatsіinyi menedzhment: teorіia і praktyka v umovakh transformatsіi ekonomіky [Innovation Management: Theory and Practice in the economic transformation]. Kyiv: Tsentr uchbovoi lіteratury [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2012). Komunіkatsіina efektivnіst web-tehnolohіi u marketinhu naukovo-osvіtnіkh posluh [Communication effectiveness of WEB-technologies in marketing of research and educational services]. Marketinh ta menedzhment іnnovatsіi – Marketing and Management of Innovations, 1, 69-78 [in Ukrainian].
- Kemp, R. (2004a). Benchmarkinh. Obzor opyta dostizheniia delovoho sovershenstva [Benchmarking. Review of experience to achieve business excellence]. (Trans.). Evropeiskoie kachestvo. Daidzhest – European quality. Digest, 2, 48-56 [in Russian].
- Kemp, R. (2004b). Benchmarkinh biznes-protsessov: tehnolohii poiska i vnedrenie luchshykh metodov raboty vashykh konkurentov [Business Process Benchmarking: Finding and Implementing Best Practices]. (Trans., O.B. Maksimova Ed.). Dnepropetrovsk: Balans-Club [in Russian].
- MON: Reitinh vyshchykh navchalnykh zakladіv 2013 [Ministry of Education of Ukraine: Rating of higher educational institutions in 2013]. (08.07.2013). euroosvita.net. Retrieved from http://www.euroosvita.net/index.php/?category=1&id=2739 [in Ukrainian].
- Okhrіmenko, H., & Prasiuk, O. (Eds.). (2014). Pіdsumkovyi zvіt pro dіialnіst naukovo-praktychnoi laboratorіi «Studіia stratehіchnykh komunikatsіi» za 2014-2015 n.r. [Final report on the activities of scientific and practical laboratory «Studio of strategic communication» for 2014-2015 academic year]. Ostrog: Natsіonalnyi unіversitet «Ostrozka akademіia» [in Ukrainian].
- Prus, L.R. (2008). Upravlіnnia konkurentnospromozhnіstiu vyshchykh navchalnykh zakladіv na zasadakh benchmarkіnhu [Management by the competitiveness of higher educational establishments on bases of benchmarking]. Candidate’s thesis. Ternopil [in Ukrainian].
- Benchmark: definition. (n.d.). thefreedictionary.com. Retrieved from http://www. thefreedictionary.com/benchmark [in English].
- Pabian Arnold. (2005). Marketing szkoły wyższej. Warsaw: Centrum badan polityki naukowej i szkolnictwa wyshego Uniwersztet Warsawski [in Polish].
- Dacko-Pikiewicz, D., & Szczepanskiej-Woszczyny, K. (Eds.) (2010). Zarządranie marketingiem w szkole wyższej. Komunikacja marketingowa uczelni. Dabrowa Gornicza [in Polish].
|