Зміст |
Автори:
Мохсенідоуст Ф., магістр ділового адміністрування, кафедра управління, Коледж гуманітарних наук, філія в м. Саві, Ісламський університет Азад (м. Саві, Іран) Аміні Сабег З., кафедра управління, Коледж гуманітарних наук, філія в м. Саві, Ісламський університет Азад (м. Саві, Іран)
Сторінки: 215-221
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті здійснено аналіз впливу комплексу маркетингу на результативності діяльності лізингової компанії Гадір на основі дослідження окремих складових комплексу маркетингу (ціна, місце, просування, фізичні фактори, люди, процеси і продуктивність) з метою посилення результативності діяльності компанії на ринку. Згідно з результатами дослідження встановлено, що серед складових маркетинг-міксу найбільший сплив на підвищення результативності діяльності лізингової компанії “Гадір” на ринку чинять такі складові комплексу маркетингу як ціна і товар.
Ключові слова: маркетинг, комплекс маркетингу, результативність, ефективність ринку, лізинг.
Класифікація JEL: M30, R38.
Цитувати як: Mohsenidoust F. & AminiSabegh, Z. (2016). Studying the role of marketing mix on performance of leasing service providers firms (case: Ghadir leasing company) Marketing and Management of Innovations, 2, 215-221. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ali Pour, M. (2012). Marketing and market management. Tehran, Behavaran [in English].
- Beltrán, Salgado L., Blanco, Espeje J.E., & Beltrán-Morales, L.F. (2012). Marketing Mix Influencing Organic Foods Purchase of Mexican Consumers. In MIC 2012: Managing Transformation with Creativity. Proceedings of the 13th International Conference, Budapest, 22-24 November 2012 [Selected Papers]. (pp. 993-1006). University of Primorska, Faculty of Management Koper [in English].
- Cronin, J.J. Jr, Brady, M.K., Brand, R.R., Hightower, R. Jr, & Shemwell, D.J. (2012). A cross-sectional test of the effectand conceptualization of service value. The Journal ofServices Marketing, Vol. 11, No. 6, 375-391 [in English].
- Gandamayu, Idab Bagus Maha. (2011). Relationship between satisfaction toward marketing mix with purchase intention in general practitioner clinic santaelisabeth general hospital, ganjuran, bantul. Yogyakarta: magister of public health faculty of medicine gadjahmada university [in English].
- Kndsryfriend, Mary. (2010). Promotion mix impact on consumer behavior and decision-making of the buyer in the company’s bulkgrain Mihan: Puffila. Master’s thesis. PNU, Tehran, Faculty of Social Sciences and Economy [in Persian].
- Kotler, Philip, & Armstrong, Gary. (2011). Principles of Marketing. Tehran, Adabestan, 14th ed. [in English].
- Kouhestan Najafi, S. (2009). Review and prioritize the influencing factors on consumer purchasing behavior of Pars Electric Company products by using the shopping behavior of Cutler. Master’s thesis. PNU of Tehran, Faculty of Literature and Humanities [in Persian].
- Muhammad, Abdullah, & Tufiq, Tavi. (2013). Advertisement and their influence on consumers’ attitudes. International Journal of Business and Social Science, Vol. 3, No. 1 [in English].
- Nouri. (2009). Review and assess the impact of marketing mix elements on sales of poultry and eggs in Tehran. Master’s thesis [in Persian].
- Partouvy, Rad. (2006). The most important factors influencing on consumer purchasing Takdaneh agricultural products with an emphasis on the elements of the marketing mix. Master’s thesis. Islamic Azad University [in Persian].
- Roosta, Ahmad, Venus, Davar, & Ebrahimi, Abdul-hamid. (2011). Marketing Management. Tehran, Samt, 15th ed. [in Persian].
- Salomon, John C., & Minor, Michaels. (2012). Consumer behavior Alliance. Jahan no, Tehran [in Persian].
- Satit, R.P, Tat, H.H, Rasli, A., Chin, T.A., & Sukati, I. (2012) The Relationship Between Marketing Mix And Customer Decision-Making Over Travel Agents: An Empirical Study. International Journal of Academic Research in Business and Social Science, 8 [in English].
|