Зміст |
Автори:
Мокляк Мирослава Володимирівна, канд. екон. наук, доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу, Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка (м. Полтава, Україна) Попова Юлія Михайлівна, канд. екон. наук, доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу, Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка (м. Полтава, Україна) Шинкаренко Раїса Василівна, канд. екон. наук, доцент, декан фінансово-економічного факультету, Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка (м. Полтава, Україна)
Сторінки: 22-30
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто бренд як основний напрям маркетингової діяльності сучасних підприємств. Визначено сутність і значення бренда, його основні складові. Охарактеризовано підходи до формування бренда та розглянуті види бренда. Проведено аналіз основних моделей розроблення бренда. Запропоновано шляхи розвитку успішних брендів сучасних компаній на основі лінійного розширення, інновацій, трансформації дистрибуції та репозиціонування.
Ключові слова: бренд, брендинг, слоган, дескриптор, мультибренд, лайн-бренд.
Класифікація JEL: M30, M31.
Цитувати як: Moklyak, M., Popova Yu. & Shinkarenko, R. (2016). Brand as the main marketing direction of enterprises activity Marketing and Management of Innovations, 2, 22-30. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker, D.A. (2013). Brend-liderstvo: novaia kontseptsiia brendinha [Brand leadership: a new concept of branding]. Moscow: VD Hrebennikova [in Russian].
- Brend i brendinh v sovremennom marketinhe [Brand and branding in modern marketing]. (n.d.). studopedia. nstu.xyz. Retrived from http://studopedia.nstu.xyz/14-92140.html [in Russian].
- Vlasenko, O.O. (2012). Podkhody k sozdaniiu novoho brenda i vvedenie eho na rynok [Approaches to the development of a new brand and removing it to the market.]. Problemy nauki – Science Problems, 2, 39-42 [in Russian].
- Guseva, O.V. (2013). Brendinh [Brending]. K. : Ukraina [in Russian].
- Stratehiia effektivnoho brendinha [Effective branding strategy]. (n.d.) ec-study.com. Retrived from http://www.ec-study.com/ru/literature/b201585_kendyuxov_strategiya_efektivnogo_brendingu.htm [in Ukrainian].
- Brendinh [Brending] (n.d.). info-library.com.ua. Retrived from http://www.info-library.com.ua/books-text-9608.html [in Russian].
- Etapy protsessa sozdaniia i razvitiia brenda: formirovanie DNK brenda [Stages of the process of creation and development of the brand: the formation of the DNA of the brand]. (n.d.). nauka.kushnir.mk.ua. Retrived from http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=73103 [in Russian].
- Metodika otsenivaniia parametrov konkurentosposobnosti torhovoi marki kak elementa ee potentsiala [Methods of estimating the parameters of competitiveness of trade mark as an element of its potential]. (n.d.) essuir.sumdu.edu.ua. Retrived from http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/ 123456789/3636/1/Makhnusha.pdf [in Russian].
- Moroz, O.V. (2014). Teoriia sovremennoho brendinha [The theory of modern branding]. Vinnitsa: UNIVERSUM [in Russian].
- Konkurentnyi brendinh [Competitive branding]. (n.d.). iteam.ru Retrived from http://iteam.ru/publications/marketing/section_62/article_1360 [in Russian].
- Sehmentatsiia i otbor tselevykh rynkov kak instrument brend-menedzhmenta [Segmentation and selection of target markets as a tool for brand management]. (n.d.). intkonf.org. Retrived from http://intkonf.org/prihodchenko-yav-segmentatsiya-i-vibir-tsilovogo-rinku-yak-instrument-brend-menedzhmentu/ [in Russian]
- Ot brendinha do brend-bildinha [From branding to brand-building]. (n.d.). finance-credit.news. Retrived from http://finance-credit.news/brend-menedjment/brend-bilding.html [in Russian].
|