Зміст |
Автори:
Крикавський Євген Васильович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу і логістики, Національний університет ‘Львівська політехніка’ (м. Львів, Україна) Стець Оксана Мефодіївна, аспірант кафедри маркетингу і логістики, Національний університет ‘Львівська політехніка’ (м. Львів, Україна)
Сторінки: 39-48
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
В умовах зменшення попиту на молоко та молокопродукти для молокопереробних підприємств України важливо активізувати маркетингову політику комунікацій із використанням доступних за ціною та ефективних каналів поширення інформації. Досліджено ефективність впливу реклами та засобів стимулювання збуту на вибір споживачами м. Києва молокопродуктів ПрАТ “Тернопільський молокозавод”. На підставі збору первинної маркетингової інформації встановлено, що рекламна кампанія ПрАТ “Тернопільський молокозавод” з використанням мережі Інтернет привела до того, що її вплив на вибір споживачами молокопродуктів суттєво зріс. У напрямі використання мережі Інтернет була розроблена стратегія візуальної комунікації досліджуваного підприємства з цільовою аудиторію – молодими мамами – для подальшої рекомендації бренда “Молокія”. Визначена ефективність її реалізації.
Ключові слова: ринок молока, маркетингова політика комунікацій, канали поширення інформації, стратегія візуальної комунікації.
Класифікація JEL: L53, M31, C83.
Цитувати як: Krykavskyi Ye. & Stets, O. (2016). Modern internet technologies in market promotion of dairy products and milk Marketing and Management of Innovations, 2, 39-48. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Lozovyk, D.B. (2014). Natsionalni tendentsii rozvytku rynku moloka i molochnykh produktiv [National Trends of Dairy Products and Milk Market Development]. Efektyvna ekonomika – Productive Economy, 6. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3121 [in Ukrainian].
- Kubrak, N.R., Krykavskyy, Ye.V., & Kosar, N.S. (2013). Potentsial elastychnosti u formuvanni konkurentospromozhnosti promyslovykh pidpryiemstv [Potential of Flexibility in Forming Industrial Company Competitiveness]. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky [in Ukrainian].
- Sukmanov, V.O., Kiiko, V.V., & Kholodova, O.Yu. (2013). Ekonomichni aspekty prosuvannia na vitchyznianyi prodovolchyi rynok paskalizovanoho moloka [Aspects of Pascalized Milk Promotion on the Domestic Food Market]. journal.puet.edu.ua. Retrieved from http://journal.puet.edu.ua/index.php/nvts/article/view/970 [in Ukrainian].
- Kotler, Ph., Keller, K.L., & Pavlenko, A.F. (2008). Marketynhovyi menedzhment [Marketing Management]. Kyiv: Vydavnytstvo “Khimdzhest” [in Ukrainian].
- Sendetska, S.V. (2011). Marketynhovi instrumenty prosuvannia molochnoi produktsii [Marketing Tools of Dairy Products Promotion]. Naukovyi visnyk LNUVMBT imeni S.Z. Gzhytskoho – Scientific Journal of S. Gzhytskyi, 4(50), (5), 263-266 [in Ukrainian].
- Poddubnaia, L. (2006). Analiz psikholohicheskikh osobennostei prepodneseniia reklamnoho materiala v direkt-marketynhe [Analysis of the psychological peculiarities of presenting the advertising material in the direct marketing]. Dni direkt-marketinha v Ukraine: luchshyie doklady i keisy – Days of the direct marketing in Ukraine: best reports and speeches. Kyiv: Direkt-marketinhovoie ahentstvo OS-Direkt [in Russian].
- Dubodielova, A.V., & Yurynets, O.V. (2008). Osoblyvosti ta problemy vitchyznianoho dyrekt-marketynhu [Features and challenges of domestic direct marketing]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika” – Proceedings of Lviv Polytechnic National University, 365-372 [in Ukrainian].
- Krykavskyi, Ye.V., Kosar, N.S., & Chubala, A. (2012). Marketynhova polityka rozpodilu [Distribution Marketing Policy]. (2nd ed., rev.). Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky [in Ukrainian].
- Kosar, N.S., Kuzo, N.Ye., & Bilyk, I.I. (2016). Stratehii rozvytku molokoperobnykh pidpryiemstv Ukrainy u suchasnykh umovakh [Strategy of Ukrainian Milk Processing Enterprises Development in Current Situation]. Ahrosvit – Agrosvit, 4, 14-20 [in Ukrainian].
- “Kazkove” moloko vid Molokiia [“Fairymilk” from Molokiya]. aimbulance.com. Retrieved from http://aimbulance.com/project/kazkove-milk-from-molokija [in Ukrainian].
|