Зміст |
Автори:
Вавречка В., Інж., PhD, асистент, заступник завідувача кафедри маркетингу і процесів створення цiнності, Університет пiдприємництва і права (м. Прага, м. Острава, Чехія) Мезуланік І., д-р педаг. наук, PhD, асистент, науковий секретар, кафедра економіки та соціальних наук, Університет пiдприємництва і права (м. Прага, м. Острава, Чехія)
Сторінки: 80-93
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються світові тенденції у сфері маркетингових комунікацій порівняно з реальністю в секторі туризму. Поєднання первинного та вторинного дослідження створило можливість протиставити тенденції цих світових маркетингових комунікацій об’єктивнiй реальностi, що склалася в туристичній області Eсенік-Схід, Чехія.
Ключові слова: маркетингові комунікації у сфері туризму, тенденції маркетингових комунікацій, туристична зона Есенік, анкетування, фокус-групи.
Класифікація JEL: M31, M37.
Цитувати як: Vavrečka V. & Mezuláník, Ji. (2016). Marketing communications in tourism – trends and reality Marketing and Management of Innovations, 2, 80-93. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.2-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Foret, M. (2011). Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, a.s. [in Czech].
- Urban, L., Dubský, J., & Murdza, K. (2011). Masová komunikace a veřejné mínění. Praha: Grada [in Czech].
- Kotler, P., & Keller, K.L. (2013). Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. [in Czech].
- McDonald, M., & Wilson, H. (2011). Marketingový plán. Příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks [in Czech].
- American Marketing Association. (2013). Retrieved September 25, 2013 from http://www.marketingpower.com/ [in English].
- De Pelsmaker, P., Geuens, M., & Van den Bergh, J. (2003, reprint 2007). Marketingová komunikace.Praha: Grada [in Czech].
- American Marketing Association. (2015). In Resources. Marketing Dictionary. Retrieved November 2, 2015 from https://www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx [in English].
- Kotler, P. (1998). Marketing management. Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. [in Czech].
- Přikrylová, J., & Jahodová, H. (2010). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. [in Czech].
- Hennig-Thurau, T., Qwinner, K.P., Walsh, G., & Gremler, D.D. (Winter 2004). Electronic word-of-mouth via consumer-opinion platforms: what motivates consumers to articulate themselves on the Internet? Journal of Interactive Marketing, Vol. 18, No.1, 38-52 [in English].
- Parsont, H. (2015). 15 Marketing & Communications Trends for 2015. TorchLightHire.TorchLight Hire, LLC. Retrieved October 25, 2015 from http://torchlighthire.com/15-marketing-communications-trends-2015/ [in English].
- Burson Marsteller. In Reading Room, Public Relations. (2015). WPP. Retrieved October 26, 2015 from http://www.wpp.com/wpp/marketing/publicrelations/the-5-cs-of-communication-trends-for-2015/ [in English].
- Skipala, J. (2014). The level of autonomy and responsibilities of a manager in an educational process. In: Language and Cognition, Cambridge University Press Journal 2014. First Cambridge Issue Vol. 6 [in English].
- Vychopňová, T. (2014). Domácí násilí v kontextu rodiny a práce. In Kotková, M. a kol. Domácí násilí v kontextu rodiny a práce. Brno: Spondea, o. p. s. [in Czech].
- IPSOS. (2014). Tabulkové sestavy. Sběr informací – domácí cestovní ruch. Czech Tourism, Ipsos. Retrieved March 18, 2016 from http://monitoring.czechtourism.cz/CzechTourism/uvod.html [in Czech].
- Vavrečka, V., Durda, L., & Mezuláník, J. (2014). Závěrečná zpráva z výzkumu. Rozvoj marketingové inteligence formou aktivit marketingového výzkumu a následného přenossu klíčových poznatků a výstupů směrem k místním aktérům cestovního ruchu. Sběr informací – domácí cestovní ruch. Ostrava [in Czech].
|