Зміст |
Автори:
Тарнавська Наталія Петрівна, Тернопільський національний економічний університет (м. Тернопіль, Україна) Голоднюк Олена Сергіївна, Тернопільський національний економічний університет (м. Тернопіль, Україна)
Сторінки: 11-27
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті обґрунтовано необхідність забезпечення інноваційної спрямованості управління конкурентними перевагами підприємства за рахунок розроблення і впровадження в практику господарювання маркетингових інновацій. Запропоновано авторське визначення провайдингу маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємства і сформульовано концепцію провайдингу таких інновацій у системі управління. Доведено, що маркетингові інновації доцільно розглядати як інтеграційний організаційний ресурс, що є сукупністю інноваційних продуктів (удосконалених або нових), які отримано від укладання інтелектуального капіталу в нові форми, способи та методи маркетингу для нарощування вартості бізнесу інноватора.
Ключові слова: конкурентна перевага, провайдинг, маркетингова інновація, інноваційний процес, концепція, підприємство, бізнес-модель, організаційний ресурс, система управління.
Класифікація JEL: L66, M21, M31, O31.
Цитувати як: Tarnavska N. & Golodniuk, O. (2016). Providing of marketing innovation in the competitive advantages of the management system in the mineral waters producer companies: concept, organizational resource, results Marketing and Management of Innovations, 3, 11-27. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Azoiev, G.L. (2010). Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika [Competition: analysis, strategy and practice]. Moscow: Center of economics and marketing [in Russian].
- Balabanova, L.V., & Pryhodchenko, Ya.V. (2010). Brend-menedzhment pidpryiemstv v umovah marketynhovoi oriientatsii [Brand management of the enterprises in the framework of marketing orientation]. Donetsk: DonNUET [in Ukrainian].
- Brandenburger, A.M., & Neilbuff, B.J. (2012). Konkurentnoie sotrudnichestvo v biznese [Competitive cooperation in business]. Moscow: Keis [in Russian].
- Voichak, A.V., & Kamyshnikov, R.V. (2005). Konkurentni perevahy pidpryiemstva: sutnist i klasyfikatsiia [Business competitive advantage: the notion and classification]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 2, 50-53 [in Ukrainian].
- Voronkova, A.E., Kaliuzhna, N.G., & Otenko, V.I. (2008). Upravlinski rishennia v zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva: orhanizatsiinyi aspect [Management decisions for providing the competitiveness of the firm: organizational aspect]. Kharkiv: INZHEK [in Ukrainian].
- Gordon, Ya. (2006). Tselevaia konkurentsiia [Target competitiveness]. Moscow: Vershina [in Russian].
- Davila, T., Epshtein, M,J., & Shelton, R. (2007). Rabotaiushchaia innovatsiia: kak upravliat yeiu, izmeriat yeio i izvlekat iz neio vygodu [Making innovation work: how to manage it, measure it, and get profit from it]. Dnepropetrovsk: Balance Business Books [in Russian].
- Innovatyka [Innovatics]. (n.d.). Wikipedia. Retrieved August 31, 2015, from https://uk.wikipedia.org/wiki/Інноватика [in Ukrainian].
- Kendiukhov, O.V., & Faivishenko, L.S. (2012). Brendynh: pryntsypy upravlinnia ta metodolohiia otsinky [Branding: management principles and assessment methodology]. Donetsk: DonNUET [in Ukrainian].
- Kim, U. Chan, & Moborn, R. (2005). Stratehiia holuboho okeana [Blue Ocean Strategy]. Moscow: HIPPO [in Russian].
- Korotkova, T.L. (2012). Sovremennyie tendentsii v marketinhe. Innovatsii v upravlenii biznesom [Modern tendencies in marketing. Innovations in business management]. Moscow: Nobel Press [in Russian].
- Kotler, F. (2000). Marketing v tretiem tysiacheletii: kak sozdat, zavoievat i uderzhat rynok [Frontiers of the marketing paradigm in the third millennium: how to create, conquer and keep the market]. Moscow: AST publishing house [in Russian].
- Kuzmin, O.Ye., Kniaz, S.V., Tuvakova, N.V., & Kuznietsova, A.Ya. (2003). Investytsiina ta innovatsiina diialnist [Investment and innovative activity]. Lviv: LBI NBU [in Ukrainian].
- Lamben, Zh.-Zh., Chumpitas, R., & Shuling, I. (2008). Menedzhment, oriientovanyi na rynok [Market-driving management]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Illyashenko, S.M. (Ed.) (2008). Matketing innivatsii i innovatsii v marketynhu [Marketing of innovations and innovational marketing]. Sumy: VDT «University book» [in Ukrainian].
- Piddubna, L.I. (2007). Konkurentospromozhnist ekonomichnykh system: teoriia, mekhanizm rehuliuvannia ta upravlinnia [Competitiveness of economic systems: theory, mechanism of regulation and management]. Kharkiv: INZHEK [in Ukrainian].
- Porter, M.E. (2005). Konkurentnoie preimushchestvo: kak dostich vysokoho rezultata i obespechit yeho ustoichivost [Competitive advantage: creating and sustaining superior performance]. Moscow: Alpina Business Books [in Russian].
- Prahalad, K.K., & Ramaswami, V. (2005). Maibutnie konkurentsii. Tvorennia unikalnoi tsinnosti spilno z kliientamy [The future of competition. Co-creating unique value with customers]. Kyiv: Publishing house by Oleksii Kapusta [in Ukrainian].
- Denysenko, M.P. (Ed.), Grechan, A.P., & Gaman, M.V. (2008). Provaidynh innovatsii [Providing the inovations]. Kyiv: Publishing house «Professional» [in Ukrainian].
- Slivotski, A. (2006). Mihratsiia tsennosti. Chto budet s vashim biznesom poslezavtra? [Value migration. What will happen with business on the day after tomorrow?]. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
- Stefik, M., & Stefik, B. (2005). Proryvy. Istorii ta stratehii radykalnykh innotsii [Breakthrough. Stories and strategies of radical innovation]. Kyiv: Publishing house by Oleksii Kapusta [in Ukrainian].
- Taranenko, I.V. (2010). Osobennosti innovatsionnoi konkurentsii v usloviiah hlobalizatsii mirovoi ekonomiki [The peculiarities of competitiveness innovation in the global economy]. Journal of Economic Regulation, 4(1), 89-99 [in Russian].
- Taranukha, Yu.V. (2008). Formirovaniie konkurentnoi sredy kak vazhneisheie usloviie obespecheniia predprinimatelskoho tipa povedeniia predpriiiati [Formation of the competitive environment as the most important prerequisite to provide entrepreneur behavior of the enterprise]. www.dis.ru. Retrieved from http://www.dis.ru/books/arhiv/21.html [in Russian].
- Tarnavska, N.P. (2008). Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv: teoriia, metodolohiia, ptaktyka [Management of the firm competitiveness: theory, methodology, practice]. Ternopil: Economic thought [in Ukrainian].
- Fyliuk, H.M. (2013). Problemy ta shliakhy pidvyshchenia konkurentospromozhnosti vitchyznianykh pidpryiemstv v umovakh hlobalizatsii [Problems and the ways to increase the competitiveness of the domestic firms under globalization]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka – Herald of Kyiv national University named after Taras Shevchenko, 151, 5-8 [in Ukrainian].
- Frimen, C. (2002). Innovatsionnyi biznes [Innovative business]. Moscow: Science [in Russian].
- Hamel, H., & Prakhalad, K.K. (2014). Konkurentsiia za budushcheie [Competing for the future]. Moscow: Olimp-Business [in Russian].
- Chukhrai, N. (2012). Biznes-model yak dzherelo innovatsiinoho zrostannia [Business model as the source of the innovative development]. Upravlinski innovatsii – Managerial innovations, 1, 21-33 [in Ukrainian].
- Chukhrai, N.I. (2002). Formuvannia innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstva: marketynhove i lohistychne zabezpechennia [Formation of the innovative potential of the enterprise: marketing and logistics support]. Lviv: National Polytechnic Lviv University [in Ukrainian].
- Shulgina, L.M. (2011). Dyskusiini pytannia sutnosti poniat «marketynh innivatsii» ta «marketynhovi innovatsii» [Debatable aspects of «marketing of innovations» and «innovational marketing» notions]. Ekonomika Kryma – The Economy Of The Crimea, 4 (37), 227-231 [in Ukrainian].
- Shumpeter, J. (1982). Teoriia ekonomicheskoho razvitiia (issledovaniia predprinimatelskoi pribyli, kapitala, kredita, protsenta i tsikla koniunktury) [Schumpeter theory of economic development (profit, capital, credit, rate and market analysis]. Moscow: Progress [in Russian].
- Yudanov, A.Yu. (2001). Konkurentsiia: teoriia i praktika [Competition: theory and practice]. Moscow: Gnom i D [in Russian].
- Yanenkova, I.G. (2012). Orhanizatsiinyi resurs innovatsiinoho rozvytku ekonomiky [Organizational resource of economy’s innovational development]. Doctoral thesis. Kyiv: Institute of the economy and prognostication [in Ukrainian].
- Freeman, C. (1992). The Economics of Hope: Essays on Technical Change, Economic Growth and the Environment. London; New York: Pinter [in English].
- Moore, J.F. (1996). The Death of Competition. New York: Harper Business [in English].
- Prahalad, C.K., & Hamel G. (1990). The Core Competence of the Corporation. Harvard Business Review, 68(3), 79-91. Retrieved from http://www.twirpx.com/file/746160/ [in English].
- Rearce, J., & Robison, R. (2005). Strategic Management: Formulation, Implementation, and Control . Ninth Edition. Macgraw-Hill: Irwin [in English].
|