Зміст |
Автори:
Яшкіна Оксана Іванівна, Одеський національний політехнічний університет (м. Одеса, Україна)
Сторінки: 76-86
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто підходи до визначення цінової еластичності попиту як регресійної моделі залежності від ціни, а також визначено ризики у ціноутворенні за отриманими моделями. Процес отримання цінової еластичності попиту як регресійної моделі залежності від ціни запропоновано виконувати в три етапи. На першому етапі, ґрунтуючись на емпіричній інформації про ціни на інноваційну продукцію та обсяги її продажу, отримують моделі залежності попиту від ціни. На другому етапі, ґрунтуючись на визначенні еластичності методами граничного аналізу, отримують моделі регресійної залежності цінової еластичності попиту від ціни. За отриманими моделями визначено ризики зниження або підвищення ціни, а на третьому етапі ціну, за якою підприємство отримає максимальний прибуток.
Ключові слова: регресійна залежність попиту від ціни, моделі залежності цінової еластичності попиту від ціни, оцінювання ризиків у ціноутворенні, оптимальна ціна на інноваційну продукцію, граничний аналіз у ціноутворенні.
Класифікація JEL: C10, D81, M31.
Цитувати як: Yashkina, O. (2016). Identifying of risks in pricing using a regression model of demand on price dependence Marketing and Management of Innovations, 3, 76-86. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Orehovskiy, P.A. (2014). Odnorodnost potrebitelskikh predpochtenii: sushchestvuet li krivaia sprosa? [Uniformity of consumer preferences: thereis a demand curve?]. Voprosy rehulirovaniia ekonomiki – Questions of Economic Regulation, 4, 60-72 [in Russian].
- Yurashev, V.V., & Shelest, I.V. (2003). Otsenka vozmozhnostei hlobalizatsii torhovoi marki pri pomoshchi marochnoho kapitala [Evaluation of the opportunities of globalization brand with the help of brand equity]. Marketinh v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and Abroad, 2. Retrieved from: http://www.mavriz.ru/articles/2003/2/226.html [in Russian].
- Moran, W.T. (1978). Insights from pricing research, in E.B. Bailey, ed., Pricing principles and strategies. New York: The Conference Board, 7-13 [in English].
- Ignatov, A.V. (2003) Analiz vliianiia elastichnosti pokupatelskoho sprosa na tseny, izderzhki I pribyl predpriiatiia [Analysis of the influence of the elasticity of consumer demand on prices, costs and profits of the enterprise]. Marketinh v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and Abroad, 2. Retrieved from: http://www.mavriz.ru/articles/2003/2/259.html [in Russian].
- Kuzminov, S.V., & Orlova, V.M. (2013). Otsinka ta vykorystannia tsinovoi elastychnosti popytu dlia obhruntuvannia upravlinskykh rishen [Evaluation and use of price elasticity of demand to justify managerial decisions]. Ekonomichnyi analiz – Economic analysis, 14(3), 88-95 [inUkrainian].
- Besedin, V.F., & Didur, S.V. (2007). Analiz i prohnozuvannia popytu ta propozytsii [Analysis and forecasting of supply and demand]. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini – The formation of market relations in Ukraine. Kyiv: REI, 7, 20-28 [in Ukrainian].
- Roshchyna, N.V. (2015). Osoblyvosti formuvannia popytu ta propozytsii na rynku resursiv [Peculiarities of formation of demand and supply on the market resources]. Кyiv: NTUU «KPI», 12, 13-19 [in Ukrainian].
- Yatsiv, I.B. (2010). Elastychnist popytu na prodovolchi tovary yak element konkurentnoho seredovyshcha [The elasticity of demand for food products as part of a competitive environment]. Khmelnytskiy: KNU, 2 (3), 61-64 [in Ukrainian].
- Ivashchenko, O.V. (2008). Tsinova elastychnist popytu ta propozytsii na zernovomu rynku Kharkivskoi oblasti [Price elasticity of demand and supply in the grain market in Kharkiv region]. Vinnitsa: VSAU, 36, 202-207 [in Ukrainian].
- Dunska, A.R., & Zhaldak, H.P. (2016). Tsinova elastychnist popytu yak osnova pryiniattia efektyvnykh upravlinskykh rishen [Rice elasticity of demand as basis effective management decisions]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky – Global and national economic problems, 10, 12-17 [in Ukrainian].
- Pauly, Mark V., Withers, Kate H., Krupa, Subramanian-Viswanathan, Lemaire, Jean, Hershey, John C., Armstrong, Katrina, & Asch, David A. (2003, Аugust). Price Elasticity of Demand for Term Life Insurance and Adverse Selection. National bureau of economic research, 1-45 [in English].
- Ringel, J.S., Hosek, S.D., Vollaard, B.A., & Mahnovski, S. (2005). The Elasticity of Demand for Health Care: A Review of the Literature and Its Application to the Military Health System. National Defense Research Institute [in English].
- Cooper, J.C.B. (March, 2003). Price elasticity of demand for crude oil: estimates for 23 countries. Wiley Online Library, 61[in English].
- Hughes, J.E., Knittel, C.R., & Sperling, D. (2008). Sperling. Evidenceof a Shiftinthe Short-Run Price Elasticity of Gasoline Demand. The Energy Journal, 29(1), 93-114 [in English].
- Kremer, N.Sh., Putko, B.A., Trishin, I.M., & Fridman, M.N. (2010). Vysshaia matematika dlia ekonomistov. Moscow: YuNITI-DANA, 479 [in Russian].
|