Зміст |
Автори:
Пітель Ніна Якимівна, Уманський національний університет садівництва (м. Умань, Україна) Альошкіна Людмила Петрівна, Уманський національний університет садівництва (м. Умань, Україна)
Сторінки: 87-94
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті доведено актуальність використання АВС-аналізу у практиці роботи експортоорієнтованих підприємств з метою оптимізації доходів від зовнішньоторговельної діяльності. Виявлено і систематизовано переваги й обмеження АВС-аналізу. Запропоновано авторську модель процесу маркетингового менеджменту експортоорієнтованого підприємства, яка передбачає розроблення і реалізацію корпоративної маркетингової бізнес-стратегії на основі інтегрування стратегій товарних груп, виділених за результатами АВС-аналізу.
Ключові слова: АВС-аналіз, система менеджменту, маркетинговий менеджмент, зовнішньоторговельна діяльність, експортоорієнтоване підприємство.
Класифікація JEL: L10, M11, M31, M41, O19.
Цитувати як: Pitel N. & Alioshkina, L. (2016). ABC analysis as a tool of optimization of marketing management of export-led enterprises Marketing and Management of Innovations, 3, 87-94. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bodryakov, R. AVS – analiz dlia povysheniia effektivnosti raboty sklada [ABC – Increase of the effectiveness analysis for warehouse work]. Informatsionnyy portal “Klub zakupshchikov” [Information portal “Club zakupschykov”]. (n.d.). rombcons.ru. Retrieved from http:// www.rombcons.ru/stati/avs-analiz-dlya-povysheniya-effektivnosti-raboty-sklada-upravlenie-zapasami.html [in Russian].
- Hrek, P.V. (2007). Dvukhfaktornyi AVS-analyz po metodyke P.V. Hreka [Two-factor ABC analysis by the method of PV Greek]. Remedyum – Remedium, 5. recipe.ru Retrieved from http:// www.recipe.ru/analitika/ dvuhfaktornyiy-avs-analiz-po-metodike-p.v.greka [in Russian].
- Hrynov, A.V. (2013). Stratehichne upravlinnia v systemi marketynh menedzhmentu pidpryiemstv mashynobudivnoho kompleksu [Strategic Management in Marketing Management System machine-building enterprises]. Visnyk Natsionalnoho Tekhnichnoho Universytetu “Kharkivskyy politekhnichnyy instytut” – Proceedings of the National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”, 46 (1019), 92-96 [in Ukrainian].
- Ezepov, D. ABC analiz – preimushchestva i nedostatki [ABC analysis – advantages and disadvantages]. Informatsiynyy portal «Statanaliz.info» [Information portal «Statanaliz.info»]. (n.d.). statanaliz.info. Retrieved from http://statanaliz.info/metody/gruppirovka/29-abc-analiz-preimushchestva-i-nedostatki [in Russian].
- Sayt Derzhavnoyi sluzhby statystyky Ukrayiny [Site of the State Statistics Service of Ukraine]. (n.d.). ukrstat.gov.ua. Retrieved from http:// www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
- Ivakhiv, Yu., & Spilnyk, I. (2008). Metod ABC-analizu: dotsilnist zastosuvannya [ABC-method analysis: the feasibility of]. Ekonomichnyy analiz – Economic analysis, 3 (19), 170-172 [in Ukrainian].
- Komarnytskyi, I.M., & Tsar, H.V. (2011). Teoretychni zasady formuvannia marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi [Theoretical base of the enterprise marketing management]. Marketynh i menedzhment innovatsiy – Marketing and Management of Innovations, 3 (2), 110-116 [in Ukrainian].
- Kreshchenko, O.V. (2012). Metodolohichni ta metodychni zasady AVS-pidkhodu yak universalʹnoho mekhanizmu analizu tovarnykh zapasiv [Methodological and methodical bases ABC approach as a universal mechanism analysis of inventory]. Biznesinform – BusinessInform, 12, 253-258 [in Ukrainian].
- Novak, I.M. (2015). Doslidzhennia dosvidu stratehichnoho planuvannia pry vyznachenni maybutnikh oriyintyriv rozvytku krayiny [Research experience in strategic planning in determining the future orientation of the country]. Mizhnarodna ekonomichna polityka – International Economic Policy, 2 (23), 23-31 [in Ukrainian].
- Fisher, A. Metody vydeleniia grupp v ABC-analize [Methods of allocation groups in the ABC analysis]. Ínformatsíyniy portal “Sklad zakonov” [Іnformatsіyny portal “Warehouse laws”]. (n.d.). 6pl.ru. Retrieved from http:// 6pl.ru/Vlad_st/abc.htm [in Russian].
- Shkolnyi, O.O. (2012). Rozvytok svitovoho rynku komertsiynykh posluh v umovakh hlobalizatsiyi [The development of the world market of commercial services in the context of globalization]. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho natsionalnoho universytetu sadivnytstva – Proceedings of Uman National University of Horticulture, 81 (2), 21-27 [in Ukrainian].
- Manoj, A., & Sahay, B.S., & Subhashish, S. (2005). Activity-Based Cost Management Practices in India: An Empirical Study Journal of Decision. 1, 123-152 [in English].
- Narcyz, Roztocki (2000). The Integrated Activity-Based Costing and Economic Value Added System as a Strategic Management Tool: A Field Study: Pacific Conference on Manufacturing Proceedings, Southfield-Detroit, MI, USA. 6-8, 84-89 [in English].
|