Зміст |
Автори:
Шафеі Р., Університет Курдистану (м. Санандадж, Іран) Шафеі Ф., Ісламський університет Азад (м. Санандадж, Іран)
Сторінки: 95-108
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Встановлено, що в країнах, що розвиваються, формується новий підхід до відповідальності перед споживачами. Враховуючи те, що відносини між споживачами та продавцями в цих країнах є досить складними, встановлено, що важливим питанням є визначення ступеню поваги компаній до прав споживачів. Дослідниками визначено, що розуміння прав споживачів дозволяє налагоджувати більш ефективні зв’язки між покупцями та продавцями. Метою цього дослідження є оцінювання взаємозв’язку між правами споживачів та особливостями комунікації споживачів і продавців. У ході дослідження був використаний дескриптивний метод; було опитано 384 працівники з 65 іранських компаній. Результати дослідження показали, що найбільш важливими правами споживачів є: правила виробництва (передпродажний етап), упевненість (етап купівлі) та упаковка (післякупівельний етап). Крім того, було втановлено, що названі права впливають на маркетинг відносин. Також було визначено, що для того, щоб більшою мірою врахувати права споживачів, необхідно підвищити їх прихильність до компанії і зменшити кількість конфліктів між продавцями та споживачами.
Ключові слова: споживач, права споживачів, відносини «покупець – продавець», етапи процесу купівлі, країни, що розвиваються.
Класифікація JEL: D11, M31.
Цитувати як: Shafei R. & Shafei, F. (2016). Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms Marketing and Management of Innovations, 3, 95-108. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.3-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sadeghi, M., & Montaghemi, F. (2009). Analyzing of Rights of Goods Substitution in Iran Consumer Rights. Laws Journal, 40, 3, 23-34 [in Persian].
- Kazemi, A,. & Abbasi, M. (2010). GM food and the Consumer Rights. Ethics in Sciences and Technology, 3(4), 47-55 [in Persian].
- Walz, Anna. (2009). The Definition, Creation, and Evolution of Buyer-Seller Relationships. The Interdepartmental Program in Business Administration (Marketing). Unpublished PhD’s thesis. University of Indiana, USA [in English].
- Akabar, H.S,. Fazlzadeh, A,. & Faryabi, M. (2015). The Role of Relationship Marketing, Experiential Marketing and Supportive Customer Loyalty. Marketing Management, 24, 113-138 [in Persian].
- Bagheri, M. (2012). The Effect of Relationship Marketing and Product Attributes Perception and Intention to Adopt New Products. Executive Management Researches, 3(5), 29-52 [in Persian].
- Aghababaie, H. (2012). Consumer Rights in Consumes Patterns. Islamic Economy Journal, 9, 34, 12-21 [in Persian].
- De Wulf, Kristol, Gabay Odekerken-Schroder, & Dawn Iacobucci. (2001). Investments in Consumer Relationships: A Cross-Country and Cross-Industry Exploration. Journal of Marketing, 65, 4, 33-50 [in English].
- Hennig-Thurau, Thorsten, Kevin P. Gwinner, & Dwayne D. Gremler. (2002). Understanding Relationship Marketing Outcomes: An Integration of Relational Benefits and Relationship Quality. Journal of Service Research, 4 (February), 230-247 [in English].
- Khandani, P. (2007). Consumer Rights in E-Commerce Laws. PhD Thesis. Tehran University, Tehran [in Persian].
- Ismail, S.T. (2009). The effect of Relationship Marketing on Organizational Outcomes. An Apply Study in Jordanian insurance companies. European Journal of Social Sciences, 12(2), 176-184 [in English].
- The European B2C E-commerce report. Ecommerce Europe. (May 2013). www.retailexcellence.ie. Retrieved from http://www.retailexcellence.ie/images/uploads/downloads/ members_resources/Europe_B2C_Ecommerce_Report_2013_-_August.pdf [in English].
- Wright, B., & Winn, J. (1998). The Law of Electronic Commerce. Aspen Law & Business. New York [in English].
- Byun, D. (2001). The AHP Approach for selecting automobile purchase model. Management Information System, 38, 289-297 [in English].
- Tang, Li-Ping, Kim, Jwa, T., & O’Donald, D.A. (2000). Perceptions of Japanese organizational culture Employees in non-unionized Japanese-owned and unionized US-owned automobile plants. Journal of Managerial Psychology, 15.6, 535-559 [in English].
- Cunningham, R. (2002). Canadian and Organic Retail Markets Economics. Alberta Journal, 2, 11-18 [in English].
- Brito, Elian, P.Z. (2007). Customer choice of a car maintenance service provider. International Journal of Operations & Production Management, 27, 464-481 [in English].
- Herman, Andreas. (2007). The influence of price fairness on customer satisfaction: an empirical test in the content of automobile purchase. Journal of Product & Brand Management, 16, 49-58 [in English].
- Sadeghi, M., & Aghajani, Z. (2012). A discussion in the consumer rights. Iranian Journal of Laws, 42(1), 181-199 [in Persian].
- Darab pour, M. (2009). An investigation on Consumer Rights in the UK. Laws Researches Journal, 48, 9-63 [in Persian].
- Farhadi, M. (2006). The Impact of Information and Communication Technology Development on Economic Growth and Total Factor Productivity Growth. PhD Thesis. UKM [in Persian].
- Bagherzadeh, A. (2004). The Essential View to Consumer Rights as Human Rights. Iranian Journal of Laws, 46, 144-172 [in Persian].
- Morid Nejad, A. (2004). The Camparesion Study between Iran Consumer Laws and The UK’s Consumer rights. M.S degree. Tehran [in Persian].
- Ahanchi, M. (2004). Introduction to Consumer Rights. Shoe Industry Journal, 75, 8-14 [in Persian].
- Caudill, E.M., & Murphy, P.E. (2000). Consumer Online Pri- vacy: Legal and Ethical Issues. Journal of Public Policy & Marketing, Vol. 19, 1, 7-19 [in English].
|