Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Тєлєтова Світлана Григорівна, Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка (м. Суми, Україна) Булатова Аліна Сергіївна, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Река Олександр Сергійович, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 121-133
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті виявлено специфіку рекламного впливу в гендерному аспекті на реципієнта, виділено особливості використання мовних засобів у різних видах реклами залежно від гендерних стереотипів адресата. Розглянуто приклади реклами типових товарів для жінок, чоловіків, молоді, дітей, людей похилого віку; подано деякі рекомендації щодо складання рекламних текстів для цільових груп, сегментованих за окремими демографічними ознаками. Підтверджено, що реклама не просто програмує реціпієнта на придбання того чи іншого товару, а вибудовує систему соціальних цінностей суспільства, зокрема гендерних.
Ключові слова: гендерна політика в рекламі, гендерно орієнтований рекламний текст, мовні засоби реклами, реклама для чоловіків, реклама для жінок.
Класифікація JEL: М30, М37.
Цитувати як: Teletov, A., Teletova, S., Bulatova A. & Reka, A. (2016). Peculiarities of gender and demographically targeted advertising texts Marketing and Management of Innovations, 4, 121-133. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bove, L., & Arens, F. (1995). Sovremennaiia reklama. Tvorchestvo v sostavlenii reklamnykh tekstov [Modern advertising. Creativity in the preparation of advertising texts]. Toliatti: Dovhan [in Russian].
- Dzhefkins, F. (2002). Reklama [Advertising]. Moscow: YUNITI-DANA [in Russian].
- Karter, H. (2002). Effektivnaia reklama [Effective advertising]. Moscow: Flinta [in Russian].
- Kirilina, A.V. (1999). Hender: linhvisticheskie aspekty [Gender: linguistic aspects]. Moscow: Rudomino [in Russian].
- Kokhtev, N.N. (1997). Reklama: iskusstvo slova. Rekomendatsii dlia sostavitelei reklamnykh tekstov [Advertisement: art of the word. Advice for preparers of advertising texts]. Moscow: Izd-vo MHU [in Russian].
- Krapivkina, M.V. (2011). Spetsyfika reklamnoho vozdeistviia v hendernom aspekte [Specificity of advertising exposure from a gender perspective]. Volodina M.N. (Eds.), Yazyk i diskurs sredstv massovoi informatsii v XXI veke – The language and discourse of the media in the XXI century.(pp. 218-225). Moscow: Akademicheskii proekt [in Russian].
- Lakoff, R. (2001). Yazyk i mesto zhenshchiny [The language and the place of women]. Vvedenie v hendernye issledovaniia – Introduction to gender studies. Kharkov: Kharkovskii tsentr hendernykh issledovanii [in Russian].
- Leichik, V.M. (2009). Liudi i slova [People and words]. Moscow: Knizhnyi dom «LIBROKOM» [in Russian].
- Ohilvi, D. (1998). Taiemnytsi reklamnoho dvoru. Porady staroho reklamista [Secrets of the advertising court. Tips of old advertiser]. Moscow: Vydannia Asotsiatsii pratsivnykiv reklamy [in Ukrainian].
- Rechevoe vozdeistvie v sfere massovoi kommunikatsii [Speech influence in the field of mass communication]. (1990). Moscow: Nauka [in Russian].
- Serdobintseva, E.N. (2010). Struktura i yazyk reklamnykh tekstov [The structure and language of advertising texts]. Moscow: Flinta ; Nauka [in Russian].
- Khopkins. K. (2005). Reklama. Naukovyi pidkhid [Advertising. Scientific approach]. Moscow: Alfa-Press [in Ukrainian].
- Tielietov, O.S., & Tielietova, S.H. (2015). Osoblyvosti movlennievoho vplyvu v reklamnykh tekstakh [Features of speech impact of promotional texts]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, 49-58 [in Ukrainian].
- Rabinovich, I.A. (1993). Marketinh v kommercheskoi deiatelnosti [Marketing in commercial activity]. Odessa: Intmar [in Russian].
- Tielietov, O.S., & Tielietova, S.H. (2016). Vplyv hendernoho sehmentuvannia na movni osoblyvosti reklamnykh tekstiv [Influence of gender segmentation in the advertising language features]. Proceedings from II Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynhova diialnist pidpryiemstv – The Second International Scientific and Practical Conference «Marketing activity of enterprises». (pp. 57-59). Poltava: PUET [in Ukrainian].
- Dani kompanii «Komkon» [The data of «Komkon» company]. (n.d.). psyfactor.by.ru. Retrieved from http//psyfactor.by.ru/rec 115.Htm.
|