Зміст |
Автори:
Валентова Я., Університет економіки (м. Прага, Чеська Республіка) Абргам Й. , Університет економіки (м. Прага, Чеська Республіка)
Сторінки: 159-168
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто результати дослідження, у ході якого було визначено основні мотиви, що можуть підштовховувати фактичних та потенційних зарубіжних туристів до подорожі. Це дослідження було проведено з метою формування позитивного іміджу та вибору відповідного комплесу маркетингового просування для різних сегментів чеського ринку туризму. У праці наведені отримані результати, що стосуються мотивації потенційних відвідувачів Чеської Республіки. Встановлено, що запропонована сегментація мотивів для подорожей може бути використана в подальшому в наукових дослідженнях і в діяльності національних туристичних організацій. Крім того, сегментація мотивів може бути застосована в процесі прийняття рішень щодо комплесу маркетингового просування та формування пропозиції туристичного продукту.
Ключові слова: мотивація, маркетинг, сегментація, комплес маркетингового просування, туризм, Чехія.
Класифікація JEL: M31, L83.
Цитувати як: Valentová Ja. & Abrhám, Jo. (2016). Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Marketing and Management of Innovations, 4, 159-168. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Abrham, J., Strielkowski, W., Vošta, M., & Šlajs, J. (2015). Factors that influence the competitiveness of Czech rural small and medium enterprises. Agricultural Economics (Zemědělská Ekonomika), 61(10), 450-460 [in English].
- Chiabai, A., Platt, S., & Strielkowski, W. (2014). Eliciting users’ preferences for cultural heritage and tourism-related e-services: a tale of three European cities. Tourism Economics, 20(2), 263-277 [in English].
- Chou, M.C. (2013). Does tourism development promote economic growth in transition countries? A panel data analysis. Economic Modelling, 33, 226-232 [in English].
- Čábelková, I., Abrhám, J., & Strielkowski, W. (2015). Factors influencing job satisfaction in post-transition economies: the case of the Czech Republic. International Journal of Occupational Safety and Ergonomics, 21(4), 448-456 [in English].
- Gúčik, M. (2004). Krátky slovník cestovného ruchu. Banská Bystrica: Slovensko-švajčiarske združenie pre rozvoj cestovného ruchu [in Slovak].
- Herget, J., Petrù, Z., & Abrhám, J. (2015). City branding and its economic impacts on tourism. Economics & Sociology, 8(1), 119-126 [in English].
- Horner, S., & Swarbrooke, J. (2007). Consumer behaviour in Tourism. Oxford, Butterworth-Heinemann [in English].
- Kozak, M. (2002). Comparative analysis of tourist motivations by nationality and destinations. Tourism management, 23(3), 221-232 [in English].
- Mcintosh, R.W., & Goeldner, Ch.R. (2007). Tourism – principles, practices, philosophies. 5th edition. New York, John Wiley & Sons [in English].
- Palatková, M. (2006). Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha, Grada Publishing [in Czech].
- Pearce, P.L. (2005). Developing the Travel Career Approach to Tourist Motivation. Journal of Travel Research, 13, 226-237 [in English].
- Pearce, P.L. (2011). Tourist Behaviour and the Contemporary World. Toronto, Channel View Publications [in English].
|