Зміст |
Автори:
Магіар-Стіфтер В., Університет Сечені Іштван (м. Дьйор, Угорщина)
Сторінки: 218-225
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-18
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У сучасному світі зміна стає самоочевидною і швидкість змін продовжує збільшуватися в результаті технічного прогресу, глобалізації, поширення Інтернету та вищої освіти. Відповідно у сучасних умовах єдиним надійним джерелом конкурентоспроможності підприємства стають знання. Через постійні зміни успішними будуть ті підприємства, які постійно продукують нові знання. У ході проведених досліджень було встановлено, що існує тісний зв’язок між системами обміну неявними знаннями організації та їх емоційним інтелектом. У цій статті представлено результати досліджень емоційного інтелекту підприємств на північному заході Угорщини.
Ключові слова: емоційний інтелект, емоційна компетентність, використання неявних знань.
Класифікація JEL: L20, M20.
Цитувати як: Magyar-Stifter, V. (2016). The path of building emotionally intelligent organization Marketing and Management of Innovations, 4, 218-225. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-18
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Tomka, J. (2009). Shared Knowledge is Power. Harmat Kiado, Budapest, Hungary [in English].
- Ismail, A. (2006). Factors That Impede The Transfer Of Tacit Knowledge Within And Between Projects. Gordon Institute Of Business Science, Preturia [in English].
- Probst, G. (1998). Practical Knowledge Management: A Model That Works. Building Blocks Of Knowledge Management – A Practical Approach. (pp. 17-29). genevaknowledgeforum.ch. Retrieved from http://genevaknowledgeforum.ch/downloads/prismartikel.pdf [in English].
- Bencsik, A., Stifter, V., & Solyom, A. (2012). Tacit Knowledge Transfer of Key Workers by Hungarian Companies. In: Gregory T Papanikos. (Eds.). Economic essays. (pp. 467-478). Athens Institute for Education and Research, Athens [in English].
- Goleman, D., Boyatzis, R., & Mckee, A. (2000). Effective Leadership – The Power of Emotional Intelligence. Vince Kiado, Budapest [in English].
- Goleman, D. (2008). Emotional Intelligence. SHL Hungary Kft. Budapest [in English].
- Neale, S., Spencer-Arnell, L., & Wilson, L. (2009). Emotional Intelligence Coaching. Oktker-Nodus Kiado Kft., Veszprem, Hungary [in English].
- Balazs, L. (2013). Emotional intelligence in organizations and training. Z-Press, Miskolc, Hungary [in English].
- Druskat, V.U. (1996). Team-Level Competencies In Superior Self-Managing Manufacturing Teams. Cincinnati, OH [in English].
- Komlosi, E. (2012). Veszpre-MI. www.vehir.hu. Retrieved from http://www.vehir.hu/data/file/2012/09/05/veszpre-mi_beszamolo_2012_szeptember_komlosi_edit.pdf [in English].
- Sparrow, T., & Knight, A. (2006). Applied Emotional Intelligence: The Importance Of Attitudes In Developing Emotional Intelligence. John Wiley & Sons Ltd. Sussex, England [in English].
- Goleman, D. (2004). Working with Emotional Intelligence. Edge2000 Kft., Budapest [in English].
|