Зміст |
Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Клісіньскі Януш Сільверюшовіч, Техніко-Гуманітарна Академія (м. Бєльско-Бяла, Польща) Молибог Марина Анатоліївна, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 31-42
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано сутність, функції та вимоги до упаковки, виконано відповідну систематизацію підходів, визначено роль пакування у процесі інноваційної діяльності та управління розподілом товарів. За результатами виконаного дослідження на основі критичного аналізу існуючих підходів щодо розроблення упаковки запропоновано власний методичний інструментарій, який поєднує роботу не лише виробників (конструкторів, дизайнерів), а й маркетологів з удосконаленням форми технічного завдання.
Ключові слова: розроблення упаковки, пакування, інноваційна діяльність, товар, логістика, управління розподілом.
Класифікація JEL: М31, О31.
Цитувати як: Bilovodska, О., Klisinski J. & Molybog, М. (2016). Packaging in the process of innovative activities as a part of goods distribution management Marketing and Management of Innovations, 4, 31-42. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Apopiy, V.V., & Lopashchuk, I.A. (2009). Sotsialno-ekonomichna efektyvnist torhivli: teoretyko-metodolohichni aspekty [Social and economic efficiency of trade: theoretical and methodological aspects]. Visnyk Lvivkoi komertsiinoi akademii – Bulletin of the Lviv Academy of Commerce, 31, 3-9 [in Ukrainian].
- Apopiy, V.V., & Sytnyk, N.S. (2011). Kharakter suchasnoho rozvytku vnutrishnoi torhivli Ukrayiny [The nature of modern development of Ukrainian domestic trade]. Torhivlia, komertsiia, pidpryiemnytstvo – Trade, commerce, business, 13, 5-9 [in Ukrainian].
- Bilovodska, O.A. (2011). Teoretyko-metodychni zasady otsinky upakovky innovatsiinoi produktsii [Theoretical and methodological principles of packaging innovative product’s assessment]. Problemy i perspektyvy rynkovo-oriientovanoho upravlinnia innovatsinym rozvytkom – Problems and prospects of market-oriented innovative development. S.M. Illiashenko (Ed.). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].
- Bozhkova, V.V., & Tymokhina, Ya.O. (2013). Teoretychni pidkhody do klasyfikatsiyi instrumentiv marketynhovykh komunikatsiy [Theoretical approaches to classification tools of marketing communications]. Naukovyy Visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia «Ekonomika» – Scientific Bulletin of the Uzhgorod University. Series «Economics», 2 (39), 1, 31-37 [in Ukrainian].
- Hul, V.E., Liubeshkyna, E.H., & Aksenova, T.I. (1996). Upakovka produktov pitaniia [Packaging of food products]. Moscow: MHAPB [in Russian].
- Eksport produktsiyi na rynky YeS : pravyla hry ta ochikuvannya spozhyvachiv [Export of goods to EU markets: rules and expectations of consumers]. rfse.od.ua. Retrieved from http://www.rfse.od.ua [in Ukrainian].
- Efremov, N.F., Lemeshko, T.V., & Churkyn, A.V. (2004). Konstruirovanie i dizain tary i upakovky [Construction and design of packaging]. Moscow: MHUP [in Russian].
- Kredysova, A. I. (Eds.) (1994). Marketynh [Marketing]. Kyiv: Ukraina [in Ukrainian].
- Turchenyuk, M.O., Shvets, M.D., & Karpan, T.S. (2010). Marketynh [Marketing]. Rivne, Nats. un-t vod. hosp-va ta pryrodokorystuvannia [in Ukrainian].
- Osoblyvosti upakovky tovaru [Product packaging features]. bukvar.su. Retrieved from http:// /marketing/page,2,137344-Osobennosti-upakovki-tovara.html [in Ukrainian].
- Sobchak, S.V., & Kovalenko, A.P. (2013). Rol upakovky v pidvyshchenni efektyvnosti marketynhovoi diialnosti pidpryyemstv [The role of packaging in improving the effectiveness of enterprises’s marketing activities]. Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni H.S. Skovorody – Proceedings of Kharkiv National Pedagogical University named after G. Skovorody, 13, 219-222 [in Ukrainian].
- Stiuart, B. (1999). Upakovka yak instrument efektyvnoho marketynhu [Packaging as a tool for effective marketing]. (V. Hrachova, Trans). Moscow: MHUP [in Russian].
- Tekhnichne zavdannya [Technical specification]. (n.d.). um.tso.ua. Retrieved from http://um.tso.ua/8/8-10/8-109685.html [in Ukrainian].
- Tekhnichne zavdannya [Technical specification]. (n.d.). uk.wikipedia.org. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/Технічне_завдання [in Ukrainian].
- Upakovka yak faktor zberezhennia i konkurentospromozhnosti [Packaging as a factor in saving and competitiveness]. (n.d.). ukrbukva.net. Retrieved from http://ukrbukva.net/page,4,24823-Upakovka-kak-faktor-sohrannosti-i-konkurentosposobnosti.html [in Ukrainian].
- Khayn, T. (2008). Vse ob upakovke [Everything about packaging]. Moscow: Art-Rodnyk [in Russian].
- Shylovych, T.B. (2012). Osnovy konstruiuvannia i dyzain upakovok: metod. vkazivky do praktychnykh zaniat z navchalnoi dystsypliny «Osnovy konstruiuvannia i dyzain upakovok»; dlia stud. inzhenerno-khimichnoho fakultetu dennoi formy navchannia [Fundamentals of design packages: method. instructions for practical lessons on discipline «Fundamentals of design and packaging design»; for students. Chemical engineering faculty full-time]. Kyiv: NTUU «KPI» [in Ukrainian].
- Yaremchuk, Yu.V, & Kovinko, O.M. (2012). Upakovka yak element marketynhovoyi diialnosti [Packaging as part of marketing activities]. Visnyk Vinnytskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu KNTEU – Bulletin Vinnitsa trade and economic institution KNTEU, 6, 4-9 [in Ukrainian].
|