Зміст |
Автори:
Мельник Юлія Миколаївна, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Сагер Людмила Юріївна, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Ілляшенко Наталія Сергіївна, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Рязанцева Юлія Миколаївна, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 43-55
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, комунікації, маркетингові інтернет-комунікації, комунікаційні інтернет-технології, засоби інтернет-комунікацій, інтернет-реклама, медіа-засоби, веб-ресурс, сайт, TTL-інструменти.
Класифікація JEL: M30, M31, M37, M39.
Цитувати як: Melnik, Yu., Saher, L., Illiashenko N. & Ryazantseva, Yu. (2016). Classification of basic forms and types of marketing on-line communications Marketing and Management of Innovations, 4, 43-55. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bozhkova, V.V. (2011). Mekhanizm stratehichnoho planuvannia marketynhovykh komunikatsii innovatsiinoi produktsii promyslovykh pidpryiemstv [The mechanism of strategic planning the marketing communications of innovative products in industrial enterprises]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual Problems of Economics, 6, 48-53 [in Ukrainian].
- Bozhkova, V.V., & Timokhina, Ya.O. (2013). Teoretychni pidkhody do klasyfikatsii instrumentiv marketynhovykh komunikatsii [Theoretical approaches to the classification of marketing communication tools]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia «Ekonomika» – Scientific Bulletin Of Uzhhorod University. Series «Economics», 2(39), 31-37 [in Ukrainian].
- Vytraty yevropeitsiv na internet-reklamu vpershe perevyshchyly biudzhety na TB [Expenditure of Europeans on Internet advertising exceeded budgets on TV]. www.rbc.ua. Retrieved from https://www.rbc.ua/ukr/lnews/rashody-evropeytsev-internet-reklamu-vpe467704046.html [in Ukrainian].
- Vytraty na internet-reklamu … [Spending on Internet advertising …]. detector.media. Retrieved from http://detector.media/rinok/article/113699/2016-03-21-vitrati-na-internet-reklamu-perevishchat-pokazniki-telebachennya-vzhe-v-2017-rotsi-zenithoptimedia/ [in Ukrainian].
- Holysheva, Ye.O., Kyrychenko, T.V., & Kovalenko, Ya.O. (2014). Osoblyvosti vykorystannia instrumentiv internet-marketynhu na pidpryiemstvi [The features of the Internet marketing tools in the enterprise]. Molodyi vchenyi – Young Scientist, 10, 53-56 [in Ukrainian].
- Diachenko, O.V., & Stadnichenko, V.V. (2014). Osoblyvosti zastosuvannia kontseptsii vkhidnoho marketynhu na promyslovomu rynku [Application of the inbound marketing concept on industrial market]. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia : zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh. – Actual problems of Economics and management : collection of young scientists scientific works, 8 [in Ukrainian].
- Ivashova, N.V. (2013). Brend-oriientovana systema upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy promyslovoho pidpryiemstva [Brand-oriented marketing communications for industrial businesses]. Innovatsii v marketynhu promyslovoho pidpryiemstva – Innovations in marketing of industrial enterprises. O.S. Teletov (Ed.). Sumy: SumSU [in Ukrainian].
- Ivashova, N.V., & Ivanova, T.Ye. (2015). Zastosuvannia Internet-tekhnolohii u marketynhu: mizhnarodnyi dosvid [The application of Internet-technologies in marketing: international experience]. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky – Mechanism of Economic Regulation, 4, 36-45 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2011). Analiz zastosuvannia internet-tekhnolohii i metodiv u suchasnomu marketynhu [Analysis of the application of Internet technologies and techniques in modern marketing]. Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynhu – Marketing of innovations and innovations in marketing. S.M. Illiashenko (Ed.). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., & Ivanova, T.Ye. (2015). Instrumenty ta metody prosuvannia produktsii v Internet: analitychnyi ohliad [Internet promotion tools and techniques: analytical review]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 20-32 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., & Ivanova, T.Ye. (2015). Problemy i perspektyvy prosuvannia produktsii vitchyznianykh pidpryiemstv v Internet [Internet promotion problems and prospects of domestic enterprises]. Visnyk Odeskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Ekonomika – Bulletin Of Odesa University. Series «Economics», 1/2, 101-107 [in Ukrainian].
- Zatsna, L. (2013). Innovatsiini mozhlyvosti zastosuvannia komunikatsii v internet-marketynhu [Innovative applications of communications in the Internet-marketing]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk – Galician Еconomic Bulletin, 4, 214-221 [in Ukrainian].
- Kehler, T., Doulynh, P., Teilor, B., & Testerman, D. (2003) Reklama i marketynh v Internete [Advertising and marketing in the Internet]. Moscow: Alpyna Pablysher [in Russian].
- Kozhukhivska, R.B. (2012). Internet-tekhnolohii v marketynhu: spetsyfika, klasyfikatsiia, perevahy ta nedoliky [Internet technologies in marketing: specificity, classification, advantages and disadvantages]. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu. Seriia «Ekonomika». – Bulletin Of Dnipropetrovsk University. Series «Economics», 6/2, Vols. 20, 180-186 [in Ukrainian].
- Kuznetsov, R.V. (2007). Medyasellynh Internet-reklamy [Internet advertising Mediaselling]. Audyt i fynansovyi analiz. Retrieved from auditfin.com/fin/2007/6/Kuznecov/ Kuznecov%20.pdf [in Russian].
- Lebedenko, M.S., & Luchenko, I.V. (2011). Veb-resurs jak efektyvnyj instrument marketynghovykh komunikacij [Web resource as an effective tool of marketing communications]. Visnyk Khmeljnycjkogho nacionaljnogho universytetu – Bulletin Of Khmelnytskyi National University, 2(1), 178-182 [in Ukrainian].
- Lebedenko, M.S. Stratehii marketynhovykh kominukatsii v Interneti [Marketing Communications Strategy On The Internet]. Visnyk Nacionaljnogho universytetu «Ljvivska politekhnika» – Bulletin Of National University «Lviv Polytechnic», 633, 394-402 [in Ukrainian].
- Lytovchenko, I.L. (2009). Metodolohichni aspekty Internet-marketynhu [Methodological aspects of Internet marketing]. K.: Naukova dumka [in Ukrainian].
- Mozghova, H.V. (2013). Instrumenty Internet-marketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv [Internet marketing tools and their benefits for modern Ukrainian enterprises]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, 10, 79-86 [in Ukrainian].
- Obem rynka mediinoi Internet-reklamy Ukrainy [The volume of the market of media Internet advertising in Ukraine]. www.inau.org.ua. Retrieved from: http://www.inau.org.ua /146.3667.0.0.1.0.phtml [in Russian].
- Oklander, M.A., Lytovchenko, I.L., & Botushan, M.I. (2011) Marketynhovi komunikatsii promyslovykh pidpryiemstv v umovakh informatsiinoi ekonomiky [Marketing communication of industrial enterprises in the information economy]. Odesa: Astroprynt [in Ukrainian].
- Romanenko, O.O. (2014). Vydy marketynhovykh Iinternet-stratehii [The types of online marketing strategies]. Ekonomika: realii vremeni – Economics: time realities, 6(16), 70-76 [in Ukrainian].
- Fleischner, M.H. (2011). SEO made Simple. Strategies for Dominating the World’s Largest Search Engine. CreateSpace [in English].
- Owen, R., & Humphrey, P. The structure of online marketing communication channels. aabri.com. www.aabri.com. Retrieved from http://www.aabri.com/manuscripts/09135.pdf [in English].
- Welch, M., & Jackson, R.P. Rethinking internal communication: a stakeholder approach www.pracademy.co.uk. Retrieved from: http://www.pracademy.co.uk/wp-content/uploads/2009/08/ rethinking-internal-communication-Welch-and-Jackson.pdf [in English].
|