Зміст |
Автори:
Стрієлковські Вадим, Кембриджский Университет (г. Кембридж, Великобритания)
Сторінки: 106-112
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У наш час, коли різні інновації успішно проникають в область маркетингу туризму, вплив нових технологій докорінно змінює шлях, по якому міжнародний туризм буде розвиватися в найближчі десятиліття. Так, наприклад, досить дешевим, але ефективним способом посилення інноваційності традиційного маркетингового підходу до туризму в культурних туристичних напрямках є гра-додаток для смартфонів і планшетів, що базується на місцевих історіях, міфах і легендах. У цій статті розглядається потенціал мобільного додатку геолокаційної гри, заснованої на подіях операції “Антропоїд”, що відбувалися в Празі в 1942 році. Наші результати показують, що геолокаційні ігри являють собою дуже вдалі приклади інновацій у маркетингу туризму.
Ключові слова: інновації, маркетинг, туризм, культурна спадщина, операція “Антропоїд”, Прага.
Класифікація JEL: L83, M31, O30.
Цитувати як: Strielkowski, W. (2016). Innovations in tourism marketing: Operation Anthropoid in Prague Marketing and Management of Innovations, 4, 106-112. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Apple. (2013). Summary data. Press release summary data. images.apple.com. Retreived from: http://images.apple.com/pr/pdf/q3fy13datasum.pdf [in English].
- Beeton, S. (2004). Film Induced Tourism: Aspects of Tourism. Channel View Publications, New York, NY [in English].
- Bogardus, E.S. (1926). Social Distance in the City. Proceedings and Publications of the American Sociological Society, 20, 40-46 [in English].
- Carl, D., Kindon, S., & Smith, K. (2007). Tourists’ experiences of film locations: New Zealand as ‘Middle-Earth’. Tourism Geographies, 9(1), 49-63 [in English].
- Chiabai, A., Platt, S., & Strielkowski, W. (2014). Eliciting users’ preferences for cultural heritage and tourism-related e-services: a tale of three European cities. Tourism Economics, 20(2), 263-277 [in English].
- Frost, W. (2006). Braveheart-ed Ned Kelly: historic films, heritage tourism and destination image. Tourism management, 27(2), 247-254 [in English].
- Hindle, N., Martin, A., & Nash, R. (2015). Tourism development and the backpacker market in Highland Scotland. Tourism and Hospitality Research, 15(3), 178-192 [in English].
- Krueger, R.A., & Casey, M.A. (2000). Focus groups: a practical guide for applied research. Thousand Oaks, Sage Publications [in English].
- Leong Kok Wey, A. (2012). Operation Anthropoid: The Assassination of Reinhard Heydrich and the Fate of a Nation. The RUSI Journal, 157(2), 68-75 [in English].
- Merton, R.K. (1987). The focussed interview and focus groups: Continuities and discontinuities. The Public Opinion Quarterly, 51(4), 550-566 [in English].
- Pan, S. (2013). Places of the imagination. Media, tourism and culture. Current Issues in Tourism, 16(6), 619-621 [in English].
- Remoaldo, P.C., Ribeiro, J.C., Vareiro, L., & Santos, J.F. (2014): Tourists’ perceptions of world heritage destinations: The case of Guimarães (Portugal). Tourism and Hospitality Research, 14(4), 206-218 [in English].
- Strielkowski, W. (2013). Mystery and thriller tourism: Novel solutions for European cities. Turizam: znanstveno-stručni časopis, 61(3), 277-287 [in English].
- Strielkowski, W., Riganti, P., & Jing, W. (2012). Tourism, cultural heritage and e-services: using focus groups to assess consumer preferences. Tourismos: an International Multidisciplinary Journal of Tourism, 7(1), 41-60 [in English].
- Venezia, R. (2013). The Failure of Operation Anthropoid: The Cost of Resistance. Doctoral dissertation. Kean University, Ann Arbor, USA [in English].
|