Зміст |
Автори:
Амбражей Оксана Анатоліївна, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ (м. Дніпро, Україна) Лебедєва Валентина Костянтинівна, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ (м. Дніпро, Україна) Тарасевич Віктор Миколайович, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ (м. Дніпро, Україна)
Сторінки: 113-120
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглядається проблема удосконалення маркетингового інструментарію дослідження ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів у контексті його зв’язку з ринком праці. Пропонується використання індикаторів крос-кількісної еластичності пов’язаного попиту щодо розроблення маркетингової стратегії вищих навчальних закладів. Аналізуються результати застосування цих індикаторів до оцінювання основних сегментів ринку освітніх послуг ВНЗ.
Ключові слова: ринок освітніх послуг, ринок праці, пов’язаний попит, індикатори крос-кількісної еластичності попиту, маркетингова стратегія ВНЗ.
Класифікація JEL: I28, J24, M31.
Цитувати як: Ambrazhei, O., Lebedeva V. & Tarasevich, V. (2016). The use of indicators of cross-quantity elasticity of connected demand in education service in the Institutions of Higher Education Marketing and Management of Innovations, 4, 113-120. https://doi.org/10.21272/mmi.2016.4-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, Ph., Karen, F., & Foks, A. (2011). Stratehichnyi marketynh dlia navchalnykh zakladiv [Strategic marketing for educational institutions]. Kyiv: UAM, Vid. Himdzhest [in Ukrainian].
- Bogolib, T.M. (2006). Finansove zabezpechennia rozvytku vyshchoi osvity i nauki v transformatsiinyi period [Financial support for the development of higher education in the transformation period]. Kyiv: Milenium [in Ukrainian].
- Іlliashenko, S.M. (2014). Іnternet-marketynh naukovo-osvіtnіkh posluh [Internet marketing of research and educational services]. Nauchnyie trudy Donetskoho natsionalnoho tekhnicheskoho universiteta – Scientific works of Donetsk National Technical University, 4, 271-278 [in Ukrainian].
- Lagovskiy, V.V. (2012). Rynok osvitnikh posluh yak ekonomichna katehoriia [The educational services market as an economic category]. rusnauka.com. Retrieved from http://www.rusnauka.com/12_KPSN_2012/Economics/5_108523.doc.htm [in Ukrainian].
- Obolenska, T.E. (2001). Marketynh osvіtnіkh posluh: vіtchyznianyi і zarubіzhyni dosvіd [Marketing of educational services: domestic and foreign experience]. Kyiv [in Ukrainian].
- Aleksandrov, V. (2006). Obrazovatelnaia usluha [Educational services]. Ekonomika Ukrainy – Economy of Ukraine, 8, 53-60 [in Russian].
- Patora, R. (2002). Rynok osvity v sistemi kadrovoho zabezpechennia stratehichnoho rozvytku krainy [The education market in the system of staffing of the strategic development of the country]. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho un-tu «Lvivska politehnika» [in Ukrainian].
- Romanova, M.L., Romanov, D.A., Shaposhnikova, T.L., & Matveychuk, L.V. (2013). Tehnolohii razrabotki novykh obrazovatelnykh instrumentov [Technology development of new educational tools]. Uchenyie zapiski universiteta imeni P. F. Leshafta – Scientific notes of University by P. Lesgaft, 12, 97-102 [in Russian].
- Semenyuk, S.B. (2009). Doslіdzhennia koniunktury rynku osvіtnіkh posluh vyschykh navchalnykh zakladіv [The market research of educational services of higher educational institutions]. Ternopіl: Vektor [in Ukrainian].
- Sichenko, V.V. (2007). Sutnіst ta osoblivostі marketynhu osvіtnіkh posluh v Ukrainі [The essence and features of marketing of educational services in Ukraine]. kbuapa.kharkov.ua. Retrieved from http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-2/doc/2/10.pdf [in Ukrainian].
- Hyufner, K. (n.d.). Vysshee obrazovanie kak obschestvennoe blaho: metody i formy predostavleniia [Higher education as a public good: the methods and forms of providing]. logosbook.ru. Retrieved from http://www.logosbook.ru/hee/art011.html/ [in Russian].
- Shender, A.R. (2010). Porivnialna kharakterystyka rehionalnykh rynkiv osvitnikh posluh u sferi vyshchoi osvity Lvivskoi oblasti ta Pidkarpatskoho voievodstva Polshchi [Comparative characteristics of regional markets of educational services in the field of higher education in Lviv region and Subcarpathian Voivodeship of Poland]. Ukrainskyi sotsium – Ukrainian society, 4, 178-186. Retrieved from http://www.ukr-socium.org.ua/Arhiv/Stati/4.2010/178–186.pdf [in Ukrainian].
- Shutaieva, O.O. (2012). Marketynh na svitovomu rynku osvitnikh posluh: instrumenty ta mekhanizmy [Marketing in the global education market, instruments and mechanisms]. sn-econmanag.crimea.edu. Retrieved from http://sn-econmanag.crimea.edu/arhiv/2012/uch_25_1 econ/026_shut.pdf [in Ukrainian].
- Vidkryta osvita: novitni tehnolohii u navchalnomu protsesi ta osvitnomu menedzhmenti yak zasib intensyfikatsii rozvytku osvitno-naukovoi systemy Ukrainy [Open education: new technologies in the educational process and educational management as a means of intensification of educational and scientific system of Ukraine]. niss.gov.ua. Retrieved from http://www.niss.gov.ua/articles/721/ [in Ukrainian].
- Аmbrazhej, O.А. (2016). Formuvannia ekonomіchnoho mekhanіzmu vzaiemodіi rynkіv pratsі i osvіtnіkh posluh v Ukrainі [Forming of economic mechanism of labour market and education service interaction in Ukraine]. PhD Thesis. Dnіpropetrovsk, State Нigher Еducational Institution «National Mining University» [in Ukrainian].
|