|
Том 8 Випуск 1, 2018 опубліковано 30 Березня, 2018 Решетнікова Ганна Сергіївна Роль національної ідентичності торговельної марки: механізм сприйняття споживачів Сторінки: 15-24 Сіміонеску М, Стрієлковські В. Лояльність до бренда та маркетинг моди: дослідження на прикладі молоді Румунії Сторінки: 25-31 Лєонов Сергій Вячеславович, Антонов Максим Сергійович Маркетинг держави на ринку запозичень як основа інноваційного розвитку економіки України Сторінки: 32-41 Савицька Наталія Леонідівна, Афанасьєва Оксана Пилипівна Сегментація нішевих ринків м’яса та м’ясопродуктів (на прикладі локального ринку) Сторінки: 42-51 Артюхіна Марина Володимирівна, Попова Ганна Василівна Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу Сторінки: 52-61 Жегус Олена Валентинівна Інтегрований підхід до організації продажу в роздрібній торгівлі Сторінки: 62-72 Гхарехбігло Х., Сеyед Мофід А., Сірооснезхад Цхарандабі Е., Піроозініа Х. Визначення факторів впливу на цінність бренда з точки зору потенційних і фактичних споживачів Сторінки: 73-83 Каштальська А.М. Порівняльний аналіз ринків товарів і послуг розкоші в Англії та Польщі Сторінки: 84-93 Безгін Костянтин Сергійович, Кульга Олександр Олександрович Сторінки: 94-114 Васильєва Тетяна Анатоліївна, Макаренко Інна Олександрівна Сучасні інновації у складанні і поданні корпоративної звітності Сторінки: 115-125 Коціскі Д., Верешне Шомоші М. Сторінки: 126-134 Глухова Світлана Вячеславівна, Кильницька Євгенія Володимирівна Сторінки: 135-144 Іванова Є., Кордос М. Конкурентоспроможність та інноваційна діяльність у регіонах Словацької Республіки Сторінки: 145-158 Люльов Олексій Валентинович, Пімоненко Тетяна Володимирівна Модель лотки-вольтерри як інструмент аналізу стійкості інвестиційних та інноваційних процесів Сторінки: 159-169 Фесенко Олена Мар’янівна, Ковальчук Сергій Васильович, Нищик Роман Анатолійович Проблеми та перспективи розвитку нанотехнологій в Україні та світі Сторінки: 170-179 Швіндіна Ганна Олександрівна Інновації у розвитку стратегічного менеджменту: від конкуренції до коопетиції Сторінки: 180-192 Панас Ярослав Володимирович Сторінки: 193-204 Нездоймінов Сергій Георгійович, Андрєєва Наталя Миколаївна Дослідження туристичного руху на водному транспорті в Україні Сторінки: 205-212 Гросул Вікторія Анатоліївна, Круглова Олена Анатоліївна, Рачкован Ольга Дмитрівна Комплексне оцінювання адаптаційного потенціалу в системі адаптивного управління підприємств торгівлі Сторінки: 213-222 Дубовик Тетяна Віталіївна, Бучацька Ірина Олександрівна Інноваційна спрямованість розвитку підприємств роздрібної торгівлі Сторінки: 223-230 Ілляшенко Сергій Миколайович, Шипуліна Юлія Сергіївна, Ілляшенко Наталія Сергіївна, Комарницька Ганна Омелянівна Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації Сторінки: 231-241 Косенко Олександра Петрівна, Ткачов Максим Михайлович, Кобєлєва Тетяна Олександрівна, Ткачова Надія Петрівна Визначення упущеної вигоди правовласників від контрафактної продукції Сторінки: 242-252 Мельник Тетяна Миколаївна, Касянок Кирило Геннадійович Проблеми залучення та використання міжнародних інвестицій в економіці України Сторінки: 253-270 Бойченко Валерія Сергіївна Сторінки: 271-279 Гілані А., Сафарі Гераелy М. Сторінки: 280-288 Кораблінова Ірина Анатоліївна Тенденції та особливості розвитку компаній у цифрову епоху Сторінки: 289-299 Пекер С., Актан Б., Тваронавісіене М. Кластеризація ключових показників на фондових ринках країн “Великої сімки”: інноваційний підхід Сторінки: 300-310 Ревко Альона Миколаївна Соціальне підприємництво як головний ресурс регіонального розвитку Сторінки: 311-318 Мішеніна Наталія Вікторівна, Ярова Інесса Євгенівна, Мішеніна Галина Анатоліївна Сторінки: 319-330 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua